Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول دکاپیپتل
سلام،ببخشید،آمپول یکماهه دکاپیپتل روتزریق میکنم،این ماه،ماهه دومم بود،ولی بازم به موقع پریودمیشم،چکارکنم؟؟
- سقط
سقط کردم رفتم سونو واژینال دادم ۹میلی متر باقی مونده چکار کنم ؟؟
- حین پریودی مصرف قرص سیبل ممانعتی دارد؟
سلام. خسته نباشید ۱۸ سالمه و کیست pco دارم دکترم اول دوفامد داد ۳ ورق نصفه خورم و قبل تموم شون پریود. میشدم الان سیبل دادن بعد ۳ ماه داروخونه سیبل نداشت ی قرص دیگه دادن و گفتن ایرانیشه من ۱۲ روز پیش پریود شدم و ۵ روز ادامه داشت قرص رو بعد پریودیم گرفتم و ۶ تارو مصرف کردم الان خونریزی دارم الان باید مصرف رو قطع کنم یا ن
- پیگیری سوال
سلام وقت بخیر دیروز این سوال رو از شما پرسیدم میخواستم بپرسم حالا باید منتظر بمونم پریود بشم یا اقدام خاصی کنم؟ " دوماهه که نزدیکی نداشتم .ماه قبل پریود شدم ولی این ماه ۴ روز از موعدم گذشته پریود نشدم.قبل از این دوماه هم به مدت ۶ ماه قرص مارولین به همراه کاندوم برای پیشگیری استفاده میکردم.علت پریود نشدنم چیه.؟ روز ۲۰ سیکل ترشحات تخمک گذاری داشتم.نزدیکی هم نداشتمبا اینکه مطمئن بودم ولی باز هم .بی بی چک هم دوبار گذاشتم منفی بود .علت چیه؟،"
- بارداری و قرص کابرگولین نیم
سلام. من دو ماه اقدام هستم. پرولاکتینم بالا بود پزشکم کابرگولین نیم برام نوشت شروع کردم این ماه فقط اینکه هنوز به موعدم نرسیده برا تست بارداری. امروزم باید قرص رو بخورم یا نه؟ میترسم بخورم بعد مشخص بشه که باردار بودم و برای بچه ضرر داشته باشه
- داروی هیپرپلازی
سلام سال نو مبارک من با انجام سونوی شکمی مشکوک به هیپرپلازی یا پولیپ شدم چه دارویی باید مصرف کنم؟ دکترم بهم دوفامد داده که یه دکتر دیگه میگه اشتباهه، من باید چه دارویی مصرف کنم؟
- سلام چندساعت بعداززدن امپول زدبارداری میتوان نزدیکی داشت
- اکوی آندومتر غیر هموژن
سلام وقتتون بخیر بعد از حدوداً یک ماه و نیم سقط جنین به دلیل مصرف قرص راکوتان ، سونوگرافی انجام دادم در سونوگرافی اکوی آندومتر مختصر غیر هموژن نوشته شده ، ضخامت آندومتر ۱۲ میلی متر و رحم ۷۰ میلی متر، مایع آزاد لگنی مشاهده نشده و همینطور visible gs, دیده نشده و اکوی تخمدان ها سالم و طبیعی ، در اندکست راست کیست ۱۸ میلی متر مشاهده شده ، آیا این خطرناک است ؟
- هتروژن رحم
علت سوزش در ناحبه زیر شکم چیست ؟ در سونگرافی نوشته شده اکوی پارانسیمال مبومتر هتروژن است یعنی چی ؟
- قاعدگی نامنظم
سلام خدمت خانم دکتر من ۱۸ سالمه ومجرد هستم ، خیلی وقته واژنم بوی بد میده و ترشحات پنیری زیاد دارم . الان دوماهه پریود نشدم ، قبلا یک ماه عقب میوفتاد ولی تاحالا دوماه نشده بود ،و قبلا هم سونوگرافی کردم و از قرص مدروکسی پروژسترون هم مصرف کردم ..
- پریود
سلام خانم دکتر.. من ازتون پرسیدم رابطه جنسی محافظت نشده داشتم و استرس بارداری با پیشاب داشتم و نه منی.. 70 ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم 5 روز بعد. پریود شدم.. آیا احتمال بارداری وجود دارد.. شما عرض کردید خیر.. معمولا مشکلی ایجاد نمیکند ولی لازم است سونوگرافی انجام بدید... من خیلی استرس گرفتم.. چرا باید سونوگرافی انجام بدم؟.. مگ بازم احتمال بارداری وجود داره؟.. خب چجوری ممکنه با وجود پریود من باردار بشم..استرس دارم
- قرص نورم اسکین۲۰
سلام من قرص نورم اسکین ۲۰ میخورم آیا در دوران لیزر موهای زائد ضرر داره؟
- پاره شدن کیست رحم
با سلام و روز بخیر یک هفته از تمام شدن پریودم می گذرد و دیروز صبح احساس کردم پریود شدم از جا که بلند شدم به دستشویی برم دیدم کل لباس زیرم و شلوارم خیس شد انگار کیسه آب برای زایمان پاره میشه دقیقا همونطوری. این اولین باری هستش که این اتفاق برام می افته. لطفا راهنمایی کنید که چه چیزی است؟
- سلام اگه قرص اورژانسی بخوری بعد چند ساعت میتونی سیتریزن بخوری
سلام اگه قرص اورژانسی بخوری بعد چند ساعت میتونی سیتریزن بخوری
- پریود
سلام خانوم دکتر قرص ال دی اصلا باهام نمیسازه میخورم سرگیجه و حالت تهو کلا حالم بد میشه پس برای جلوگیری از بارداری و عقب انداختن پریود چیکار کنم؟؟؟
- قرص روکین
سلام خسته نباشید من قرص روکین رو اول چندروز خوردم ی هفته نخوردم و بعد دوباره شروع کردم ب منظم خوردن .ن داروخونه ن پرشک نگفتن ک مرتب نخوردند عوارض داره ! الان دقیقا دوهفتست پریودم کاملا خونریزیم قطع نمیشه و واقعا زیر دلم مدام درد میکنه!چیکار کنم؟دکترم گفتن دوروز دوتا قرص استفاده کنم و دارورو بعدش بطور نرمال روزی یکی ادامه بدم!با این وضعیت ادامه دادنش درسته؟؟😖
- سونوگرافی واژینال
باسلام هزینه فریزکردن آندومتر۱۵ میلیمتر چقدرمیشه . آندومتردرخط وسط ب ضخامت ۱۵م م دیده شد ک مطرح کننده هیپرپلازی میباشد
- آمپول دیفرلین
سلام. دخترم 10ساله هست، ودوماهه دیفرلین بهش تزریق شده،اگه آمپولو قطع کنیم پریود میشه؟
- خوردن انتی بیوتیک
سلام، چند روز قبل از اقدام به بارداری قرص متردتیدازول و اموکسی سیلین بخوریم واسه بچه مشکلی پیش نمیاد؟
- مصرف قرص گلای وانس
سلام من ۳۳ سالم هست قد ۱۶۳ و وزن ۵۲ به علت پلی کیستیک دکتر برای من قرص گلای وانس رو تجویز کردند شبی یک عدد الان اندازه تخمدان من ۳/۵ است پریودم تقریبا منظم است با تاخیر دو یا سه روز سه ساله قرص اسپیرونولاکتون مصرف میکنم میخواستم بدونم مصرف گلای وانس برای من که همیشه فشارم پایین است و لاغرم عوارض ندارد ؟ نیاز هست مصرف کنم این قرص رو یا خیر


