Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام وقت بخیر یک ساله نامزدم وحالا ناگهانی متوجه شدم باردارم سونو دادم وازمایش هفته ۶ بارداریمه وباید سقط کنم چون ابرومون میره وامکان عروسی نداریم چون عزاداریم ونمیتونیم نگهش داریم راهنمایی میفرمایین برای سقط جنین؟واین که دور نافم درد دارم
- آزمایش هورمون
سلام خسته نباشید،من ۱۹ سالمه و سونوگرافی انجام دادم و مشکوک به تنبلی تخمدان بودم و الان برام آزمایش نوشتن ،میخواستم بدونم که باید حتما روز سوم پریودی آزمایش انجام شود؟؟ اگر روز چهارم باشه ایرادی داره؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- بررسی سونوی ترانس واژینال برای بقایای بارداری
در بررسی سونوگرافی، رحم در ابعاد تقریبی ۴۳*۹۳میلیمتر در موقعیت طبیعی ،اندومتر با ضخامت ۱۴ میلیمتر، اکوی هتروژن مشاهده شد.تصویر endometrial echo complex به ابعاد ۳۳*۱۴*۱۸ میلیمتر و به حجم ۴.۵ سی سی در کاویته اندومتر رویت شد که در بررسی کالر داپلر دارای وسکولاریته کمتر میومتر مجاور می باشد که مطرح کننده RPOCگرید یک می باشد.در کاویته آندومتریال رحم ضایعه ای مشاهده نشد. در کلدوساک خلفی مایع ندارد
- سنوگرافی
سلام،خسته نباشید اینترنا دبری درون مثانه مشهوداست که میتواند بنفع سیستیت حادیا هماچوری باشد به چه معنی هست من مجردم ۱۶سالمه دل درد زیاد دارم،خیلی نگرانم ممنون میشم جواب بدید
- قرص اینوسیتول
سلام ببخشید قرص اینوسیتول آی پی ۶ برای باردار شدن خوبه؟ آیا مشکلی برای جنین به وجود نمیاره؟ باعث سقط نمیشه؟ توروخدا راهنماییم کنید
- قرص اسپیرونولاکتون و لکه بینی
سلام خانم دکتر من ۲۲ سالمه و برای ریزش مو آندروژنیک قرص اسپرونولاکتون ۱۰۰میخورم البته این قرص رو دکتر بدون آزمایش برای من نوشت و تشخیص اولیه شون ریزش مو آندروژنیک بود من این قرص رو یک ماه خوردم هیچ عوارضی نداشتم بعد از یک ماه لکه بینی دارم و نگرانم کرده آیا خوردن قرص رو ادامه بدم یا متوقف کنم؟
- زنان
سلام خانم دکترببخشیدمزاحم میشم من یه سوال دارم این دستمال لوله ای هایی که استفاده میشه اینا خوبن یا بد.بعدش اگر کسی استفاده کنه بعد به رحمش راه پیدا کنه چطور میشه تشخیش داد راه درمانش چطوریه?
- بارداری
سلام،بنده براي بارداري اقدام كرده ام كه به دليل كم تحركي اسپرم شوهرم صورت نميگيره.با اينكه من مشكلي ندارم دكتر براي من داروي تحريك تخمك گذاري نوشتن،براي شوهرم هم تقويتي،ميخواستم ببينم چرا من بايد دارو مصرف كنم؟
- سقط مکرر
با سلام مجدد و تشکر فراوان از پاسخ گویی شما در ادامه سوال قبل خواهشا بفرمایید که شستشوی رحم را به گفته ی پزشک معالج به خاطر تکرار ۳بار سقط باید انجام دهم ؟ من سه بار سقط داستم و میخواهم مجدد اقدام کنم تخمدانم هم ضعیف است پزشکم علاوه بر عکس رنگی و ازمایشات هورمونی گفت که باید شستو شوی رحم که با بیهوشی و انجام سنوگرافی انجام میشود را انجام دهم و بعد بار دار شوم مطالبی که در این باره مطالعه کردم با این روش موافق نبودن لطفا راهنماییمکنید نمیخوام کار اشتباهی انجام دهم که به باردار شدنم اسیب برسانه ایا واقعا این اقدام لازم ممنونم از شما
- ای وی اف
سلام خسته نباشید روز ۱۶انتقال بتام ۱۸۰بود ممکنه باردار باشم.اگه ۲روز بعد ۲برابر بشه چی؟
- بارداری
سلام ۳سال قبل بارداری داشتم که ازلحاظ ویار خیلی حالم بد میشد سابقه ی زخم معده دارم همش تهوع و درد معده شدید داشتم دوباره قصد بارداری دارم چیکارکنم که دچار اون حالتها نشم ممنون
- عفونت واژینال
سلام خانم دکتر .من دچار عفونت باکتریایی وازن شدم با پماد و شیاف خوب نشد دکتر بهم کپسول تتراسایکلین داد ایا خوب هستش برای عفونتم
- بارداری
سلام من9فروردین نزدیکی داشتیم که منی داخل واژنم بودامروز16تخمدانام تیرمیکشه کمردردویه خورده ای سرگیجه دارم عایاایناعلاعمه بارداریه?
- عفونت مداوم ولک بینی بعدازعمل براشت رحم وتخمدانها
سلام خانم دکتر عزیز ببخشید که مزاحم شدم من ۴۹ سال دارم دوساله که رحم وتخمدانهام روبه علت میوم بزرگ برداشتم اما متاسفانه بعداز عمل مدام عفونت میکنم که علانتش فقط ترشحاتم زرد پررنگ وگاهی سبز وهمچنین لک میبینم ازلحاظ بهداشت فردی خیلی رعایت میکنم دکتر زیاد میرم معاینه می کنند ومیگن هیچ مشکلی داخل واژن دیده نمیشه (سوزش ادرار وخارش ودرد هم ندارم )آزمایش پاپ اسمیر دادم فقط عفونت نشان داده هرچی دارو میدن مدت خیلی کوتاهی خوب میشم ولی دوباره مشکلم برمیگرده سونوگرافی روشکم هم انجام دادم گفته مشکلی نداری لطفا راهنمایی کنید آیا خطرناکه ؟ چکارکنم و چه دارویی خوب میکنه؟ ازغصه دارم داغون میشم
- شیردهی
- باسلام وخسته نباشید به خانوم دکترعزیز یه سوال برام. پیش اومداگه بی مورده ببخشیدخواستم بدونم تاتوی ابرو برای زن شیرده ضرر داره نباید انجام بشه
- تنبلی تخمدان
سلام ببخشید میشه قرص... کامپاند رو از روز ششم پریود بخورم گذشته ی روز واینکه بار اوله میخام شروع کنم
- باسلام دخترم پنج سالشه که دیروز ازروی میز افتاد وخون ازقسمت اطراف لابیا دیده شد همان روز بردمش متخصص زنان گفت که پرده اش سالمه وفقط اطراف لابیا خراش پیدا کرده ولی من هنوز هم نگرانم خواهش می کنم بنده راراهنمایی کنید
- سنال اف
سلام من از روز دوم پریودی آمپول سینال و اچ سی جی تا روز دوازدهم زدم سونوی روز دوازده شدم بعدش که اومدم خونه دیدم لکه خون داره میاد هنوز هم داره میاد چکار باید بکنم آمپول هم باید تا شنبه بزنم خونریزی پریودیم این مدلی نبوده ولی تقریبا داره خونریزی میشه
- بارداری
سلام خسته نباشید. من در دوران بارداری یبوست شدید دارم و همورویید هم دارم،خواستم بدونم آیا شربتی وجود داره که بشه تا ۹ ماه بارداری خورد؟
- معاینه ی فیل از تزریغ واکسن گارداسیل
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من برای تزریغ پاکسن گارداسیل همراه مادرم میخوام مزاحمتون شم ولی متوجه شدم که قبلش باید معایینه شم تست بگیرید ازم..من در گذشته یک رابطه داشتم و نمیخواستم در این معایینه چیزی از آسیب دیدن هایمن مادرم متوجه شن..میخواستم بپرسم که در این معااینه برای تزریغ واکسن چیزی در این مورد بیان میشه؟؟


