Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص دوفامد
سلام خسته نباشید میشه قرص دوفامد رو بیشتر از ۱۰ عدد مصرف کرد تا پریودی عقب بیوفته
- مصرف قرص سیپرونرون کامپاند
سلام خانم دکتر شما بهم قرص سیپروترون دادین گفتین از روز ۵ پریود بخورم برای مصرف دوبارش باید بمونم بعد از شروع پریود دوباره از روز ۵ پریود بخورم؟ چون داروخونه گفت ۷ روز بعد از قطع قرص دوباره بخورم اما من هنوز پریود نشدم بعد ۴ روز
- لکه بینی بعد از بارداری
باسلام. سه ماه پیش زایمان سزارین داشتم تا دو ماه خونریزی و لکه بینی مدام داشتم و بعد از آن یکهفته تا ۱۰ روز پاک دوباره چند روز لکه بینی دارم سونوگرافی انجام دادم به این شرح ابعاد رحم ۳۷×۷۷. ضخامت آندومتر ۳mm. مختصر مایع به قطر ۴mm بین دو لایه آندومتر دیده شد. تصویر یه کانون اکوژن به قطر ۶mm در حفره رحم رویت شد که میتواند مطرح کننده پولیپ آندومتر باشد. میوم سابسروز به قطر ۲۴mm در خلف بادی رحم دیده شد. اندازه تخمدان راست ۱۹*۳۸و چپ ۲۱*۴۰. لطف میکنید راهنمایی کنید علت لکه بینی چیه و تا کی ادامه داره و راه درمانش را بفرمایید . با سپاس .
- بارداری پوچ
سلام خانوم دکتر. سن حاملگی من با سن سونوی واژینال یک هفته اختلاف داره و عقب تره.و هنوز قلب تشکیل نشده و فقط ساک هست . دکتر گفت احتمال داره لقاح دیر انجام شده باشه . من دوره هام بیست و هشت روزه و منظمه و امکان عقب افتادن پریود ندارم. اسپرم شوهرم هم ضعیفه خیلی ضیفه . و ما بعد از روز پانزدهم سیکلم تا امروز رابطه جنسی نداشتیم. با این اوصاف امکان لقاح دیر هنگام هست؟
- بارداری
سلام من دوقلوباردار بودم و هفته ۲۷زاژمان زودرس گرفتم و متاسفانه جنین ها نموندن.میخواطتم بدونم ممکنه بارداری بعدی بارداری موفقی داشته باشم؟و ممکنه هست که دکتر در بارداری بعدی سرکلاژ انجام بده؟ طول سرویکس در کل ۲۷هفته بالای ۳۰بود .یکم استرس بارداری بعدی رو دارم که بازم برام زایمان زودرس اتفاق بیفته و سزارین هم شدم
- بارداری
سلام وقت بخیر تست بارداری مثبت بود ولی رد سنو گرافی چیزی دیده نشد وی دفعه خونریزی کردم ویه تکه گوشت سفید خارج شد ممکنه باردار باشم
- ۱۴
سلام من ص۴ سالمه الان حدود ۱۵ روزه پریودم و تا حالا هم اینقدر طولانی نشده یعنی تا ۳ روز فقط تول میکشید اا ۴ روز الان ۱۵ روزه که پریودم
- خونریزی بعداز کرم واژینال
من هفته پیش به دکتر زنان مراجعه کردم به من کلوتریمازول واژینال دادن بعد از استفاده یک شب زیر شکمم متورم شد و خونریزی افتادم چون یک هفته مونده بود به پریودیم گفتم بخاطر اون هست اما بعد از یک هفته که قطع شد مجددد از پماد استفاده کردم اینبار لکه بینی دارم و درد هم دارم چه باید بکنم ؟
- سلام خانم دکتر قارچ رحم داشتم مامایی برام شستشو داد بار اول خوب بود اما بار دوم بعد آز فریز به شدت درد وسوزش دارم
- دردپا
باسلام من هفته 12 بارداری هستم چند روزی که درد پای شدید مثل کوفتگی دارم آیا تو دوران بارداری طبیعی ممنون میشم جواب بدید
- کیست نابوتین
دختر مجرد۳۱ ساله هستم. حدود ۳ماه است پریود نشدم. تا اینکه سونگرافی دادم دوکیست نابوتین اندلزه ۴و ۵ میلی متر داشتم رحم اندازه و اکوی طبیعی.ضخامت دولایه اندومتربرابر۶میلی متر است. تخمدان راستم نمایpcod دارد.
- عفونت واژینال
سلام دخترم 1 سالشه و چسبندگی لابیا داره و عفونت ی بار ب دکتر مراجعه کردیم پاماد داد چسندگیش باز شد ولی عفونت خوب نشد و الان باز چسبیده ب هم خواستم بپرسم ب چ دکتری مراجعه کنم زنان یا کودکان لطفا راهنمایم کنید
- مصرف قرص سیبل
سلام.وقتتون بخیر.من pco هستم.چهار ماهه پریود نشدم.بعد از انجام آزمایشات هورمونی و اینکه همه چی نرمال بود( کمی موی زائد دارم)دکتر قرص سیبل دادن که الان بعد از خوردن ۱۴ قرص لکه دارم و درد پریودی.اگر خونریزی شروع شد چیکار کنم؟قرص رو ادامه بدم؟اگر قطع کردم از کی باید مجددا شروع کنم؟
- سقط
با سلام وخسته نباشید من درهفته ۱۲ سقط داشتم والان یک تیکه خیلی کوچیک ازاون باقی مونده که دکتر گفت بعد مصرف دارو برطرف میشه علت سقط هم قند خون و تیروئید کم کار بود .الان که ۶روز از سقط گذشته پاهام ورم کرده می خواستم بدونم خطر ناکه
- بارداری
سلام من ۲۲ سالمه تا ب الان ۲۶بسته قرص سیبل خوردم برا منظم شدن دوران قاعدگی آیا بازم احتمال بارداری هست؟
- زایمان طبیعی بعد از سزارین
با سلام بنده 28 سالمه و سه بار سزارین شدم میخاستم بدونم میتونم در بیمارستان مجهز زایمان طبیعی داشته باشم، البته قبل از انجام اینکار بررسیهای لازم به لحاظ سلامت رحم را انجام داده باشم. ممنونم
- بارداری با وجود توده هیپوفیز
با سلام.من ۳۸ سالمه.۹ ماه پیش متوجه شدم پرولاکتینم بالاست.و یک توده آدنوم ۵ میل در هیپوفیز دارم..قرص گابرگولین هفته ای یک عدد مصرف میکنم.الان پرولاکتینم نرمال شده.ولی ذخیره تخمکم پایینه و مدام در حال خونریزی و لک بینی هستم.خواستم بدونم اگه با تجویز پزشک داروهای تحریک تخمدان مصرف کنم میتونم حامله بشم؟ضرری برای پرولاکتینم نداره؟
- سلام وقت بخیر خداقوت عزیز میخواستم درمورد امپول لروپرمر بگم که سه ماه پشت سرهم استفاده کردم از۱۷ بهمن تا ۱۴ فروردین هنوز پریود نشدم دکتر برای فیبروم داده بود خیلی اذیت میشم گرگرفتگی دارم روز شب بدنم خیس میشه سرم داغ میشه فشار به سرم تمده شبا نمیتونم بخوابم خواستم ازشما دکتر عزیز بمرسم چکار کنم خوب بشم وپریود بشم
- نحوه مصرف قرص سیبل
اول باید قرص رنگی خورد یا سفید ،؟؟
- قرص اورژانسی
خسته نباشید، من درعرض یک هفته،دو بار قرص اورژانسی مصرف کردم، الان که هفت روز از مصرف قرص گذشته، سه روزه لکه بینی دارم،معمولا لکه بینی تا چند روز ادامه داره؟؟؟


