Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر بیمار شما هستم زنگ زدم مطب برنداشتن من ماه پیش۱۹تبر پریود شدم ولی تا الان که ۲۷مرداد هست پریود نشدم شما گفتید برم از بدم امروز دادم منفی بود الان بنظر شما چیکار کنم ممکنه هنوز باردار باشم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- اکو ریز
سلام.در جواب سونو گرافی که دادم نوشته اکوهای ریز در مثانه دیده شد یعنی چی
- سینه۲
سلام برای بزرگی سینه و باسن دارویی غیر از تزریق ژل هست
- لکه بینی
10روزازآخرین عادتم میگذردالان 4روزه لکه بینی ام قهوه ای بدبواست دارم چکارکنم سونوگرافی بایدبدهم
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز ایا بعد از رابطه سه تا ال دی خوردم ممکنه که بخاطر اون قرصا حامله نشده باشم یا اینکه مشکلی دارم طوروخدا راهنماییم کنید؟؟
- مشکلات زنانه
من خارش بیش از حد دارم گاهی و اینکه عفونت دارم هم ترشح هم اینکه بیرون از بدنم یعنی دقیقا چسبیده به واژنم یه دونه های در امده شبیه زگیل تناسلی ولی زگیل نیست چند ساله پیش هردکتری رفتم خوب نشده .چیکار کنم؟کجا برم؟
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان دارم و دوماه پریود نمیشدم...دکتر ۵تا دوفاستون تجویز کرد و چهار روز بعد از اتمامش پریود شد...آزمایش و سونو هم انجام دادم و با مراجعه مجدد دکتر برام از روز شانزدهم به مدت ۷ روز دوفامد تجویز کرد... دوتا قرص خوردم دچار لکه بینی شدم و تا الان ۵تا قرص مصرف کردم و امروز خونریزی گرفتم و مصرف قرص رو قطع کردم...با توجه به اینکه الان در روز بیست و یکم سیکلم هستم،دوتا سوال دارم: اول اینکه قطع قرص کار درستی بود؟ و سوال مهم تر اینکه برای شروع دوباره ی دوفامد در ماه بعد از چه زمانی حساب کنم؟از امروز که مصرف قرص رو قطع کردم؟یعنی از زمانی که دچار خونریزی شدم ۱۶ روز بشمارم و مجددا دوفامد مصرف کنم؟؟؟ ممنون میشم بفرمایید🙏🙏🙏
- علائم بارداری
(سوال ویرایش شده)باسلام من دختری هستم ک دیروز با نامزدم رابطه داشتم،مایع منی را ب داخل معقد ریخت اما فک میکنم مقداری هم ب داخل واژنم ریخته شد، از چندیقه بعدش شکم دردم شروع شد ، زیره شکمم و اطرافش افتضاح درد میکنه انگار درده زایمانه ، ب روی شکمم نمیتونم بخابم اصلا ، حالت تهوع و سرگیجع دارم ,امروز صب هم داخل ادرارم خون دیده شد، خیلیم بی حوصله ام ، ۵ روز دیگه هم وقته عادتمه ،توروخدا بگین علت چیه
- کیست تخمدان
باسلام خدمت شما دکترعزیزو گرامی
خانم دکترمن به علت طولانی شدن پریودیم درتیرماه به دکترکه مراجعه کردم طی سونوگرافی که انجام دادم گفتن اندومیوز دارم وگفتن باید قصد بارداری کنم وچون سنمم بالاست ۳۶سالمه وتازه ازدواج کردم باید حتما بارداربشم
وازماه ۴تیرتا۲۱ مرداد پریودنشده بودم فکر کردم باردارم ولی متاسفانه نبودم، رفتم دکتر ایشون منو فرستادن سونو که گفتن کیست دارم وقرص مارلین دادن که بخورم
چون گفتن بازم پریودی طولانی خواهی داشت مفنامیک اسیدهم دادن که بخورم
خانم دکترعزیز اگه قرص مارلین روبخورم
اجازه میده بارداربشم
خواهش خواهش میکنم راهنماییم کنید که چه کنم خیلی مضطرب ونگرانم
که آیا باردارمیشم
باتشکر ازشما دکترعزیز - بیماری زنان
سلام. خانم دکتر من یه مدت قبل عفونت داشتم. کهبه شکل سوزش و خشکی واژن بود. بعداز پماد کلوتریمازول استفاده کردم بهتر شدم. خانم دکتر الان نه ترشح دارم نه سوزش و نه خشکی واژن، فقط موقعی که با شوهرم رابطه دارم ترشحات سفیدرنگی به مقدار کم به آلت شوهرم میچسبه. خواستم بدونم این یعنی که من هنوز عفونت دارم . خوب نشدم؟؟ ممنون
- سلام تو سوال قبلی پرسیدم همسرم ناتوانی جنسی داره واز قرص یوهمبین وPowER CqL استفاده میکنه برای همیشه ناتوانی جنسی همسرم برطرف کنه وشما گفتین این قرصها اسر سو نداره میشه راهنمایی کنید لطفا
- بتا ی پایین
من روز۱۸ سیکلم پانکچر شدم و روز بیستم دوتا جنین انتقال دادند ۱۴ روز بعد انتقال ازمایش دادم بتام ۸,۲۱۳ بود ایا امیدی هست
- عفونت پستان
سلام من 34 سالمه و متاهل. به تازگی با انجام سونوی پستان متوجه شدم عفونت و التهاب پستان دارم. دکتر برام نمونه برداری نوشته و گفته که با دارو درمان میشه. میخواستم نظر شما رو هم بپرسم که ایا خطرناکه یا درمان پذیره.
- سلام خانم دکتر خسته نباشید،بنده ۳۴ یالم هست،از اوایل سال ۹۹ پشت سدم نزدیک به گوش راست پایین استخوان پشت سر یه غده مشاهده شده،همون موقع سونوگرافی دادم گفتن غدد لنفاوی هست،یک ماه پیش مجددا سونوگرافی دادم گفتن لنف نود ری اکتیو هست،الان احساس میکنم برجسته تر و بزرگتر و قابل مشاهده تر شده کاملا،این میتوته خطرناک باشع،خیلی نگرانم و استرس دارم،کلی آنتی بیوتیک آمپول و قرص استفاده کردم از بین نرفته حتی تحریک تر شده،چیکار کنم به نظر شما،لطف بفرمایید جوابم رو بفرمایید خیلی نگرانم.
غدد لنفاوی
- تخلیه کیست بارتولن باسرنگ
ایا بعد از تخلیه کیست با سرنگ امکان عود کردن کیست هست
- مصرف قرص استرادیول
سلام من بخاطر نازک بودن ضخامت اندومتریوز دکتر بهم قرص استرادیول تحویز کرد من بعداز یک ماه مصرف خونریزی پریودم فقط یک روز اونم در حد لکه بینی شد میخاستم بپرسم چقدر طول میکشه که پریودم به حالت عادی برگرده خیلی ممنون
- افزایش سایز سینه ها
سلام.با چه روش ماساژی میتوانم سایز سینه هایم را در چندماه افزایش دهم؟ آیا ماساژ در حمام تاثیری دارد؟اگر تاثیری داری آیا با آب گرم یا آب سرد؟
- سقط جنین
سلام بخشید برای سقط کردن با قرص ایا حتما باید گرسنه ماند یا فرق نمیکند لطفا راهنمایی کنید ممنون
- زخم شدن شدید واژن در اثر جسم تیز و عفونت شدید و عفونت واژن باعث ورم غدد لنفاوی میشود؟ ارتباطی دارد؟
سوال دوم ایا غده ی بارتولن به غدد لنفاوی مربوط است
- قرص اورژانسی
سلام . دیشب ساعت ۱۲ رابطه حفاظت نشده داشتیم و بلافاصله ۲ عدد قرص اورژانسی خوردم. کودک سه ماهه دارم . تاریخ انقضای قرص 2023 بوده . دوباره بخورم ؟؟؟


