من دوهفته است ازپریودام میگذره هفته پیش رابطه جنسی باشوهرم داشتم اب معی ریخت تو واژنم ریخت بعد از سه روز قرص ال خودم و حدود چهار روزه ک سینه ام بزرگ سنگین شد بیبی چک هم دادم منفی بود ایا احتمال بارداری وجود داره
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام شوهرم ناتوانی جنسی داره باید چی کار کنم هفته ی یکبار هم نمی تونه رابطه داشته باشه من قصد بارداری دارم این طوری من باردار میشم
- سزارین چهارم
چه خطرهایی سزارین چهارم رو تحدید میکنه
- درباره سونوی آنومالی
در سونوی آنومالی نوشته دبری های معلق اکوژن در مایع آمنیوتیک مشاهده شد آیا نیاز به چه اقدامی هست نیاز به تکرار سونو هست ؟و چند روزه دچار ترشحات و لکه سفید شده ام؟
- لقاح
باسلام وخسته نباشید،خانوم دکترمن ازجانب یکی ازاقوام ازخدمتتون سوال میکنم،ممنون میشم راهنمایی کنید،39ساله هستم و15ساله ازدواج کردم وفرزندندارم،20خردادلقاح انجام دادم جواب نداد،10خردادپریودشدم ودیگه پریودنداشتم الان 2ماه ونیم هست،علایم پریوددارم ولی پریودنمیشم،آیاممکنه باردارباشم،مشکل چی میتونه باشه لطفاراهنمایی کنید،ممنونم
- بارداری
سلام میخاستمبدونم علایم بارداری پوچ و خارج رحمی چیه؟
- ازمایش انومالی
سلام ببخشید من هفته ۱۶ هستم ازمایش غربالگری دوم رو دادم که نوشته afp 30000 Mom 11.76 uE3 0/22 میشه راهنماییم کنید
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من بارداری قبلیم ۲۵هفته دهانه رحمم بازشد مرده زایی شد الان دوباره ۱۸هفته باردارم تو۱۷هفته رفتم سونو واژینال طول سرویکس ۳۰بود بنظرتون چیکارکنم بره بالا؟
- بارداری
از وقت پریودیم ۴ روز گذشته کی دقیق تست بدم
- بارداری
سلام خسته نباشید میخواستم ببینم چه دارویی رو واسه دوقلوزایی معرفی میکنین ؟
- بارداری
سلام و وقت بخیر من ۱۴ روز پیش iui شدم ، پزشکم برای من سی تا قرص دوفامد ۱۰ تجویز کردن که هر ۱۲ ساعت یکی بخورم ، همیشه پریود هام منظم بوده وتا به حال تجربه ی عقب انداختن پریود رونداشتم . این ماه سه روز عقب انداختم و بعد از سه روز دچار لکه بینی قهوه ای شدم ، آیا عوارض قرص و نشانه ی پریود هست ؟ باید قرص روقطع کنم ؟
- تاخیر پریودی
ده روز پیش نزدیکی بدون دخول داشتم که بعد از رابطه ۸ عدد قرص ال دی مصرف کردم از زمان پریودیم گذشته درد شکم دارم ولی خونریزی نه،ممکنه حامله باشم
- سلام هفته ۳۲بارداری ام میشه از پماد تریامیسیون ان ان استفاده کنم؟
سلام هفته ۳۲ بارداری هستم مقعدم سوزش و خارش دارد و ظاهرا کمی بباسیلم بیرون زده میتونم از پماد تریامسینول ان ان استفاده کنم
- ساک حاملگی نا منظم
سلام من دقیقا یک ماه از وقت پریودیم گذشته و رفتم سونوگرافی متن سونو به این گونه است تصویر ساک حاملگی منفرد در موقعیت مناسب با واکنش دسیدوای نامنظم در کاویته رحم رویت شد در حال حاضر Y.sدیده میشود ولی embryo رویت نگردید بر اساس:6mm G.S سن بارداری حدود ۴ هفته و ۴ روز تخمین زده می شود هماتوم ساب کوریونیک با ابعاد (۴×۱۲میلیمتر)در اطراف ساک حاملگی رویت گردید میخواستم ببینم وضعیت جنین چطوره
- سوال در مورد بارداری
سلام وقت بخیر.من رحم دوشاخ داشتم و سابقه دو سقط درسال ۹۵ و ۹۷.جنین در ۵ هفته رشد نکرده بود.و در سونوهای اول معتقد بودن قلبش خیلی ضعیف میزنه.رحم دوشاخ رو عمل کردم و سپتوم رو برداشتم.الان باردارهستم و بازهم مثل بارداری های قبل خونریزی و لکه بینی دارم.امپول پروژسترون ۵۰ و شیاف هم میزنم.ازمایش های نازایی مثل فاکتور ۵ و ...دادم که همه نرمال بود.الان لکه بینیم خیلی کم شده و قهوه ای رنگ.هفته ششم بارداری هستم.هنوز سونو نرفتم.میخواستم ببینم خطری داره این لکه بینی ها؟میترسم باز مثل بارداری های قبلی بشه.بااینکه دکتر گفت۹۹ درصد سقط از رحم دوشاخ بوده الان بازلکه بینی های قبل و دارم.لطفا راهنماییم کنید
- تاخیروبارداری
سلام من بعداز۱۴روزتاخیرآزمایش دادم بتا۱۰بودالان هم دردستسویی لکه دیدم یعنی باردارنیستم
- مصرف قرص ضد افسردگی در ددوران بعد از انتقال
سلام دکتر من به خاطرکار پر استرس مالی که دارم دچار وسواس فکری و اضطراب کاری شدم یه مدت قرص کلومیپرامین و فلوکستین میخوردم که حالمو خیلی خوب کرد همه چی اکی بود تا اینکه قرص هامو قطع کردم و اقدام به آی وی اف کردم متاسفانه نتیجه منفی شد دکتر تا یک چند روز فقط فریاد میزدم الان حال روحیم داغون و میترسم با این حال دوباره انتقال بدم و بچمو از دست بدم میخواستم بدونم آیا دارو هایی هست که بعد از انتقال مصرف کنم هم مشکل وسواسم و از بین ببره و هم آرام بخش باشه برام و هم برای جنینم مشکلی ایجاد نکنه با تشکر از شما و راهنمایی های مفیدتون
- بارداری
سلام فقط چند ثانیه الت تناسلی نامزدم با من برخورد داشت ارضا هم نشده بود امکان بارداری هست؟
- بارداری
سلام چهارماه بعد ازسزارین -حامله شه کسی مشکلی پیش میاد ؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۱۴ هفته باردارم هماتوم دارم و ترشح زیاد دارم به دکترم گفتم بدون معاینه بهم قرص کلوتریمازول داده ضرری نداره استفاده کنم
- سونوی آنومالی
سلام . شما برای من سونوی انومالی نوشتید من بعد تعطیلات حدود هفته۱۹ میرم. ولی داخل دفترچه ننوشتید واسه تعیین جنسیت . بدون نوشتن دکتر سونوگرافی جنسیتو بهم میگه؟ چون اکثرا تو این سونو جنسیت جنینو متوجه شدن


