Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین
با سلام.ایا سزارین اختیاری در همه بیمارستان ها ممنوع شده یا فقط در بیمارستان های دولتی ؟
- بارداری
باسلام و خدا قوت خدمت دکتر عزیز بی زحمت راهنمایی کنید ما دستگاه آیودی تازه گذاشتیم برای جلوگیری از بارداری ، بایستی از ریختن آب منی به داخل رحم خودداری کنیم یا اشکال نداره؟
- قرص گین اپ ناباروری دارد
- کلاسهای بارداری
باسلام . من هفته 30 بارداری هستم . میخوام در کلاسهای بارداری شرکت کنم . ولی دکترم چیزی دراین باره نگفته . به نظر شما برای شرکت در کلاسها دیر شده ؟
- سقط جنین
سلام میخواستم بدونم مصرف قرص سقط باعث ایجاد کیست در رحم میشه یا امکانش هست که قبل از ازدواج کیست داخل رحم وجود داشته باشه. با تشکر
- تنبلی تخمدان
سلام من قرص لتروزل باکلومیفن واسه تنبلی تخمدان مصرف کردم الان ۱۶روزازپاکی ام میگذره دردشدیدکمرباشکم دارم احتمال داره من پریودبشم سینه هام هم دردمیکنه
- افزایش خونریزی به خاطرآی یودی
سلام خانم دکتر.الان سه ماهه دستگاه آی یودی گذاشتم کل این سه ماه فقط ده روزپاک بودم همش لکه بینی خونریزی شدید.درضمن تخمدون پلی کیستیکم دارم چه کنم
- واژینال
سلام خانم دکتر روزتون بخیر.من این سوال وقبلا هم از شما پرسیدم موقع بارداری...یک توده کوچک اندازه نخود یالوبیا داخل واژن سمت راست یک بند انگشت داخل دارم که هم درد وهم خارش دارد..گفتید شایدجای بخیه یا بدلیل بارداری برآمده شده الان یک سال از بارداری میگذره بچم یک سالشه..۶ماه بعد زایمان رفتم دکتر معاینه کرد گفت کیست کوچکه مهم نیست وداروی عفونت داد...الان که چند ماه گذشته خوب نشده درد دارم واندازه همون لوبیاس خانم دکتر چکار کنم استرسم زیاده ممنونم.این چه توده ای است؟
- دندانپزشکی پیش ازاقدام به بارداری
باسلام واحترام خدمت سرکارمحترم خانم دکتر بنده قراربود ماه دیگه اقدام به بارداری کنم و دندان درد داشتم ورفتم دندانپزشک برام عصب کشی و مراحلشو انجام داد حالا سوالم اینه که آیا این موادی که استفاده میکنن وقرصای سفالکسین و نوافن و مترونیدازول و استامینفن ضرری برای جنینم دارن خواهش میکنم جواب کامل بفرمایین سپاس ازمحبتتون
- دیابت بارداری
سلام من هفته 9 بارداری هستم و قندخونم 95 میخوام بدونم که آیا جنین مشکل مادر زادی پیدا میکند
- سلام اگه فاصله داروی امپول واریو پپتیل بیشتراز ۲۸ روز بشه میشه آمپول تزریق کرد
من امپول روز۸ماه خرداد زدم وامروز ۱۱تیر میخواستم ببینم فاصله اش زیاد شده اشکال نداره بزنم هنوز مقدار کمی لکه بینی دارم
- سلام خانم دکتر جواب پاتولوژی هیستروسکوپی من این شده میشه بفرمایید نتیجه چیه
جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
- تزریق یا جراحی
سلام من ۴۹ سالمه دررحم و دیواره های خارجی بسمت لگن خیلی فیبرون دارنم چند دکتر به در آوردن رحم تجویز کردن اما دکتر خودم۳ تا امپول واریو پپتیلداد که یکی رو زدم افتادم رو خونریزی شدید با توجه به عوارض آمپول شما چی تجویز می فرمائید ضمنا من توده خوش خیم پستان هم دارم و مامانم در سن ۴۸ سالگی در اثر سرطان تخمدان فوت کردن
- آیا خود ارضای باعث کیست تخمدان میشود
- مشکل در شیردهی و سینه فیبروکیستیک
سلام خانم دکتر خسته نباشید من امسال بهار سونوگرافی سینه انجام دادم که نوشته بود تغییرات فیبروکیستیک گرید ۳ مشاهده شد البته یکروز قبل از پریود انجام دادم سال قبلش که انجام دادم کیست ساده داشتم چراح سینه رفتم معاینه کردند گفتند توده ای وجود نداره قرص ویتامین ای و مگنیفورت دادند و گفتند بچه دار بشم برام خوبه یک ماه قرصا رو مصرف کردم باردار شدم هفته قبل سزارین انجام دادم ولی به خاطر نداشتن نوک سینه نمیتونم به بچه شیر بدم از طرفی هم میگن سینه های فیبروکیستیک نباید تحریک بشن من از شیردوش دستی استفاده می کنم که باعث درد و تورم میشه از رابط سینه هم استفاده کردم که اصلا خوب نمیمونه و نمیدونم باعث حساسیت میشه یا نه به نظر شما چه جوری میتونم شیردهی داشته باشم الان بیشتر به بچه شیر خشک میدم و کمی هم با شیردوش دستی از شیر خودم بهش میدم که این موضوع خیلی باعث ناراحتیم میشه شیردهی از هاله سینه رو هم امتحان کردم ولی اصلا بچه نمیتونه شیر بخوره زردی هم داره من هر چقدر خنکی میخورم شیر خیلی کمی با شیردوش میتونم بهش بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- جواب پاتولوژی
سلام خسته نباشید ببخشید من هیسترسکوپی انجام دادم دو هفته هست جواب پاتولوژیک اومده میخواستم. ببینم جوابش خوبه یا نه
- سینه
سلام خانوم دکتر من ۱۸ سالمه سینه هام کوچیکه و لاغر هم هستم اگه بخام حامله بشم سینه هام شیر میدن یا ن چیکار کنم
- تیر کشیدن مقعد
سلام من در هنگام پریود بعضی وقتا مقعدم تیر میکشه علت خاصی داره
- سرکلاژی
با سلام بنده 5 سال است مشکل نازایی دارم تبلی تخمدان دارم دوبار باردار شدم اما در 20 هفتگی کیسه آب خارج شده و جنین بدون مشکل سقط شد دکتر ها میگن دهانه رحم کوتاه است یکبار هم دهانه رحم را دوختن اما پاره شده دوباره افتاد آیا به سرکلاژی شکم امکان بچه دار شدن وجود دارد.آیا کسی را میشناسیدسرکلازی شکم انجام بده لطفا آدرس و شماره تماس آن را بفرمایید
- این
سلام، ممکنه بعداز آمپول پروژسترون پریود اتفاق نیفته؟


