Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید. من تنبلی تخمدان دارم فولیکولام خیلی کوچیک بودن دکتر قرص کلومیفن بهم داد از روز 3 تا 7 عادت بعد روز 13 رفتم سونو بهم گفتن که یه فولیکول 18 دارم یه 20 یه 23 بهم قرص hcg 5000 دادن 2 تا همزمان همون شب زدم بعدشم که مدروفم 5 میلی از شب 15 بعد میخواستم بدونم که مدروکسی پروژسترون قرص ضد بارداری نیست باعث نمیشه باردار نشم؟
- بقایای بارداری
سلام من تاریخ ۹.۲۷ سقط عمدی داشتم بعد از یک هفته سونو دارم اندازه ۳۶ میل بقایا مونده بود.امروز ۱۰.۲۶ من ۸ روزه خون ریزیم قطع شده و فقط ترشحات قهوه ای دارم اما هنوز پریود نشدم.ب نظرتون بهتره شستشو بدم یا منتظر پریودی باشم
- بارداری
سلام خانم دکتر خانم دکتر من بیشتر تمایل به داشتن دختر دارم تمامی روزهای پریودی رویداد داشت کردم من معمولا سیکل ۳۰روزه دارم در روز ۱۴سیکل تا ۱۶من ترشح سفید رنگ شفاف دارم و همچنین در روز ۲۰ام سیکل ترشح سفید رنگ مات تقریبا مثل پنیر میخوام بدونم برای دختر دار شدن تو چه روزی از سیکل اقدام کنم راه جلوگیری من کاندوم البته بگما میدونم ۱۰۰در ۱۰۰نیست ولی به صورت تقریبی میخوام بدونم
- دیابت بارداری
سلام خانوم دکتر هفته بیست و شش هستم.ازمایش دادم تشخیص دیابت بارداری دادن. گفتن برم متخصص تغذیه. ایشون یه جدول دادن که طول روز قندم رو اندازه بگیرم ناشتا صبح، دو ساعت بعد از صبحانه، قبل از ناهار ، قبل از شام.دوتا سوال دارم معمولا قند دوساعت بعد از ناهار وشام رو میخوان ایشون چرا قبل از ناهار و شام رو خواستن؟ سوال دومم مقدار نرمال قند خون قبل از شام و ناهار چند باید باشه؟ تو اینترنت مقدار ناشتا صبح و دوساعت بعد از غذا هست ولی مقدار قبل از ناهار و شام پیدا نکردم.
- بارداری بدون تشکیل قلب جنین و توده اکوژن در رحم و
سلام من باردارم هفته ششم رفتم قلب تشکیل نشده بود دو هفته بعد هم دوباره همون شش هفته بود و قلب نداشت دوبارم توده اکوژن در تخمدان چپ رویت شد دکتر گفت تا ۱۰ روز بچه سقط میشه الان ۱۵ روزه بچه سقط نشده و خونریزی هم ۴ روزه قطع شده آیا امکان داره قلب بچه تشکیل شده باشه یا اینکه مشکل داره باید کورتاژ بشم
- درد حاملگی
سلام من 20 سالمه که باردارم ولی هفته های اولم درد خفیفی شبیه دردپریودی زیرشکمم دارم موقع خواب یا نشستن توماشین دکترم برام شیافی نوشتن که کمیاب هست نتونستم پیداش کنم اگراستفاده نکنم مشکلی پیش میاد؟؟ممنون
- حرکات جنیت
سلام هفته ۳۳ حرکات جنین خوب باش شرایط داخل رحم خوب حونرسانی ایناخیالم راحت باش
- اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر من ۱۰ ساله ازدواج کردم ۳۴ سالمه قصد بارداری دارم سونوگرافی رحم انجام دادم هیچ مشکلی نداشتم دکترم گفت یکسال طول میکشه باردار بشی فقط قرص اسید فولیک مصرف کن ولی من میخوام زودتر باردار بشم همسرم آزمایش داده فقط حرکت اسپرم هاش کم هست که دکتر بهش قرص داده آیا امکانش هست من قرص لتروزول بخورم تا زودتر به نتیجه برسم؟
- اقدام به باردااااری
سلام خانم دکتر محترم من روز۱۴پریودیم سونی رحم دادم سمت چپم فولیکول۲۱داشت و۲تاامپول hcg زدم ازدوروز بعازاقدامم سمت راستم همش تیر میکشه درحالی که فولیکول خوبی سمت راست نداشتم میشه بگید از چی میتونه باشه؟ الانم روز ۲۰امه پریودیمه
- بارداری
سلام خانمی ۳۰ ساله هستم که در حال اقدام به بارداری هستم ولی یک پولیپ ۷ میلی آندومتریال رحم دارم بدون علائم و بدون خونریزی و دوره هام هم منظمه. بارداری من با این پولیپ مشکلی داره یا نه .ممنون
- کدوم بیمارستان قرارداد دارید
سلام ببخشید خانم دکتر تو بیمارستان پارس سزارین انجام میدن؟؟
- بارداری،،،
سلام من سی سالمه تقریبا پنج ماه هستش ازدواج کردم ،چند ماه هستش تحت نظر دکترم واسه بارداری بهم آمپول داد آخرین دو تا آمپول یکیش هفتم پریودی و دومی هشتم پریودی زدم بعد آمپول اصلی که واسه آزاد سازی تخمکا هستش رو دهم پریودی زدم الان نزدیک ده روز هستش میگذره دمای بدنم تقریبا بالاست یهو احساس خستگی دارم یکی دو روزم هستش حالت تهوع دارم چند درصد احتمال این هستش که باردارم ؟ آیا تقریبا تو ده روز امکان بارداری هستش ؟ …البته دکترمم گفت تخمک سمت راستت خیلی فعاله چپمم خوبه …بی بی چک گرفتم خانم دکتر امروز بیست و ششم که مثبت شد یکیش پررنگ یکیش کمرنگ آیا باردارم یا مثبت کاذب هستش چند روزی تعطیله همه جا ،دل تو دلم نیست که بدونم باردارم یا نه خوشحال باشم یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- زردی
سلام، من سوم دی ماه سزارین کردم. روی دست ها و پاهام دانه های ریز زده و در قسمت مچ پا و پشت زانو خارش شدید دارم و بیشتر اوقات سردم هست. آیا اینها علامت زردی هستند؟ با تشکر ( بچه من زردی گرفته که مقدارش 14.3 بود و دکتر براش 24 ساعت نور درمانی نوشته.)
- بارداری
سلام وقت بخیر.من سه ماهه باردارهستم خیلی معده درددارم وهرچی میخورم هضم نمیشه دوهفته ای هم میشه همش بالا میارم ودهنم هگ خیلی تلخه
- وزن برای سزارین
سلام خانم دکتر من ۴۰هفته ام وزن جنین ۴کیلو گرم آیا در بیمارستان دولتی سزارینم میکنن
- سوزش
سلام هرسوزش ادراری دربارداری نشانه عفونت ادرایست مدام سوزش میگیرم دکترمیگ خیلی عفونت نداری انتی بیدتیک مید تازه تموم شده شوزشم شروع شده ازواژن تانافم تیرمیکش طبیعی
- بارداری
من ۵ روز از نزدیکیم میگذره و بعد ازسکس جلوگیری نکردم به هوای خوردن قرص اضطراری کا متاسفانه فراموش کردم و روز چهارم خوردم الان برای اینکه باردار نشم چکار باید کنم؟
- ایست قلبی جنین
سلام خانم دکتر .خیلی میشنوم که بخاطر ایست قلبی سقط جنین زیاد شده .بنظرتون چکار انجام باید داد که این اتفاق نیفته؟
- عایا باردار هستم؟؟
سلام وقتتون بخیر 22 سالمه 17 اسفند رابطه محافظت نشده داشتم..هم جلو و هم عقب منتها نامزدم ابش رو عقب ریخت ولی من شک داشتم ک ب جلو سرایت کرده باشه ب همین دلیل حدود 12 ساعت بعد قرص لوونورژسترل مصرف کردم و 12 ساعت بعدش هم ی دونه دیگه و 7 روز بعدش هم پریود شدم منتها فروردین پریود نشدم 14 روز پیش رابطه داشتم منتها دخول انجام نشد و نامزدم شورت داشت مقداری پیشابش اومده بود منتها لباس زیر داشت و من خیلی اینو جدی نگرفتم 7 روز پیش با نامزدم رابطه داشتیم از جلو با کاندوم دوبار پشت سرهم و هردوبار ایشون کاندوم داشت و هردوبار هم ارضا شد بین دوبار ارضا شدنش ی بار کال خودشو شست منم خودمو شستم من ترسیدم و فردای همون روز ی قرص لونژیل 75خوردم و دومیو درحالیکه باید 12 ساعت بعد میخوردم,15ساعت بعد خوردم این ماه پریود نشدم:( ایا احتمال بارداری هست؟؟ ممکنه باردار باشم؟ بعد 3 روز از اخرین رابطمون ک 7 روز پیش بود بی بی چک استفاده کردم ک منفی بود...میشه بهش اعتماد کرد ؟؟ بی بی چک باید چ موقع استفاده شه ؟؟؟ و ازمایش خون چ وقت ؟ توروخدا ج منو سریع بدید:(
- بارداری
سلام وقت بخیر من ماه قبل رابطه داشتیم هفتم برج هفت ،دو روز از عادت ماهانه گذشته بود رابطه داشتیم کاندوم پاره شد ولی نمیدونم آب منی داخلش ریخته شد یا ن ،بعدش قرص ضد بارداری یک و نیم خوردم بعد از دوقته باز عادت ماهانم اومد و الان دوازدهم برج هشت هست هنوز عادت ماهیانم نیومده و زیر شکم و کمرم خیلی درد دارم احتمال بارداری. هست یا ن ممنون میشم جواب بد ین


