Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خودارضایی
سلام من یه سالی میشه خودارضایی انجام میدم میخوام بدونم برم دکتر زنان و ماما میفهمه خودارضایی کردم
- بیماریهای زنان
سلام.خسته نباشیدمن یک سونودادم که یک فیبروم اینترامورال ۱۱×۱۴میلیمتردرمیومترقدامی رحم مشهوداست اندومتربه صورت هتروژن به دیامتر۱۴میلیمترحاوی نواحی کوچک اکوفری رویت شدهردوتخمدان اکووابعادنرمال مایع آزاددرلگن مشاهده نگردیدبردم دکترگفت روبه سرطانی فوری بایدعمل بشیدقصدبارداری هم دارم دوماه قبل پاپسمیردادم چیزی مشخص نبودممکنه طی دوماه این فیبروم تشکیل شده باشه خیلی اعصابم ریخته به هم ببخشیدطول کشیدلطفاًراهنمای کنید
- کانون کلسیفیه ۶ میلی متری در تخمدان
سلام
من رفتم سونو گرافی کانون کلسیفیه ۶ میلی متری در تخمدان راست مشاهده شده میخواستم بمرسم ایا خطرناک و این که برای اینکه میخوام باردار شوم مشکلی ایجاد میکند مشکلی - قائدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید یکی از فامیلامون دخترش ۱۰ سالش هست دوران قائدگی رو میگذرونه از من خواستن ازتون بپرسم ببینم این دوران قائدگی باعث رشد نکردن قد دخترش هم میشه
- لکه بینی
سلام خداقوت هنوز دو عدد قرص زرد رنگ سیبل مونده که دیشب لکه دیدم، دلیلش چیه؟
- سلام من دو روز قبل prp رحم قرص امگا٣ مصرف کردم و یه روز بعد عمل هم امگا٣ و E مصرف کردم .آیا روی کیفیت prpتاثیر منفی گذاشته؟
- سلام وقتتون بخیر دو تا پسر دارم برای تعیین جنسیت میشه از روش ای یو اف انجام داد
- سقط
سلام من هفته ۱۶ کیسه ابم پاره بشه ممکنه بچه زنده بمونه یا نه؟ کیسه اب پاره بشه برم بیمارستان چطور بچه رو در میارن عمل یا کورتاژ
- بارداری
سلام من باردارم و سرماخوردگی دارم آیا استفاده از قرص سرماخوردگی بزرگسالان خطری داره برای جنین یا از کدوم قرص استفاده کنم
- لکه بینی موقع تخمکگذاری
سلام وقت بخیر، مجرد و ۲۰ ساله هستم ، دوتا سیکل لکه بینی قبل از قاعدگی داشتم و در سیکل سوم لکه بینی دارم (حدودا ۲روز هست) و البته روز تخمکگذاریم هست،سونوگرافی و آزمایش هورمونی هم ۶ماه پیش انجام دادم و همه چیز نرمال بود برای رفع این موضوع باید چکار کرد؟
- بیماری زنان
سلام خانم دکتر من برای دردشکم به دکتر مراجعه کردم و برایم سونو نوشت که بدین شرح است.تصویر یک کیست نابوتین به دیامترپنج.م.م در ناحیه سرویکس دیده شد.یک فولیکول غالب به دیامتر چهارده م.م در تخمدان راست و یک فولیکول غالب به دیامتر بیست م.م در تخمدان چپ دیده شده که به نظر مختصر اکوی داخلی میباشد که میتواند مطرح کننده کیست هموراژیک باشد.ایا علت درد شکمم همین است؟ چهل و شش ساله هستم و اخیرا پریودم نامنظم شده و یکسال است جلوگیری ندارم ولی باردار نشدهام و دو بچه هم دارم به نظرتانعلت باردارنشدنم هنوز.چه میتواند باشد.خدا خیرتان بدهد که جواب میدهید.ممنون.
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام دکتر به من قرص سیبل را برای نامنظمی قاعدگی و پر مویی داده اند و گفتند از روز ۵ پریودی باید مصرف کنم میخاستم بدونم که بسته های بعدی بلافاصله بعد از اتمام بسته که دارم میخورم باید باشه یا دوباره که پریود شدم از روز ۵ بسته دومو شروع کنم؟
- سلام من هر۱۰روزبعدازپاکیم دوباره پریودمیشم باوجوداینکه قرص دروسبلین هم دارم استفاده میکنم
سلام من الان حدود۳ماه که هرماه پریودم بعدازاینکه ۱۰روزهست تموم شده باز شروع میکنه به اومدن ومن الان دروسبلین مصرف میکنم امافایده ای نداشته چیکارکنم
- پریود نامنظم
متاهل هستم و از همان دوران بلوغ پریود نامنظم دارم و الان 45 روزه پریود نشدم تست بارداری هم دادم که منفی بود.چیکار کنم؟
- دفع بقایای جفت
سقط کردم. رفتم سونو گفتن یه ذره از جفت مونده آیا دفع میشه یا نیاز به کورتاژ داره. رحم به ابعاد75*43با اکوی میومتر coarseمشهود است. اندومتر در ناحیه ای به ابعاد21*13*18درقسمت فوندال متمایل به راست اکوی هتروژن نامنظم دارای واسکولاریتی مشهود است(رزیدو)
- سلام من 20سالمه و قرص سیپروترون کامپاند با دستور پزشک مصرف میکنم سونوگرافی دادم و مشکل تنبلی تخمدان دارین بعدش به من اینا قرصا رو دادن الانم پنج روزه که مصرف میکنم و خارش واژن شدید دارم باید چیکار کنم لطفاً راهنمایی کنید
- سوال
سلام من یک هفته از رابطم میگذره و بخاطر استفاده از کاندوم دچار خارش شدم از بیرون و یکم داخل ترشح خاصی ندارم فقط خارش بعد خارش سوزش
- سلام خانم دکتر من سونوگرافی انجام دادم و نوشته iud در سگمان فوقانی کاویته رحم در محل مناسب رویت شد فاصله ی iud از سطح سروزی فوندوس رحم برابر با ۱۶ ،mm میباشد ممنون میشم بگید معنی این سونو گرافی چی هستش
- استفاده همزمان کلومیفن ولتروزول
سلام خداقوت من میخوام باردار بشم واین سومین بارداری منه دوتا قبل به دلایلی سقط شدند ومن تیروئیددارم کم کار میخوام همزمان کلومیفن ولتروزول روباهک استفاده بکنم برای دوقلو آبی باامیدبخدادسنمم ۴۰ساله امکان داره راهنماییم بکنید امشبم شب سوم پریودیمه
- سلام برای تنبلی تخمدان و تنظیم شدن پریودم قرص سیبل بهم دادن که ۲۱شب خوردم و قط کردم چن روز بعد پریود شدم،بعد از شب ۵ام شروع کردم ب خوردن امروز که میشه روز هشتمی که شب باید قرص میخوردم خون دیدم.. الان باید چکار کنم؟


