Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر من ۷ماه میشه اقدام کردم ولی باردارنشدم این ما دکتر رفتم برا امپول سینال اف داده از روزی نهم ودهم زدم اگه با امپول سینال اف باردار نشم باید چیکار کنم تنبلی تخمدان دارم
- بخیه
سلام دکترخب من اگه بخوام بخیه های پاره شده زایمان طبیعیموکه ۶ماه پیش بچم لدنیااومدرودوباره ترمیم کنم پمادی نمیشه به من معرفی کنیدراستش من الان دکترنمبتونم برم ممنون میشم ازراهنماییتون
- خونریزی واژینال
خسته نباشید. حدود یک ماه هست که خونریزی واژینال دارم به خصوص در زمان تحریک جنسی. درد و سوزش ندارم خون در هنگام تحریک به صورت لخته هست ولی در زمان دخول خون روشن میاد
- خونریزی زیاد قاعدگی
سلام خانم دکتر من 38 سالمه 3 بارتا حالا سزارین کردم لوله ام هم بستم از زمان مجردی تا کنون خونریزی پریودی بسیار زیادی دارم طوری که زود به زود باید برم توالت و هر بار کاسه توالت تمام پر از خون میشه.از مفنامیک و ترانگزامیک اسید هم استفاده میکنم فایده نداره .مادرم هم مثل من بوده .خیلی اذیت میشم تو رو خدا راهنماییم کنید؟ زود به زود هم پریود میشم هر بار 17 روز پاک هستم دوباره پریود میشم و تا 4 روز خونریزیم شدیده
- واژنخشک
سلامببخشیدخانمدکترمن۴۳سالمهواژنمخشک..میلجنسیندارمچکارکنم?
- درد محل سزارین
سلام خانم دکتر من الان 4ساله سزارین کردم ولی وقتی میخام بلندبشم جای بخیه هام درد میکنه ..الانم پریودم عقب افتاده وسینه هام درد میکنه .،علائم مریود دارم ولی نمیشم ممنون میشم راهنمایی کنین
- میوم
سلام خانم دکتر من مجردم چند تا میوم دارم یه ماه پیش خونریزی شدی کردم با لخته های گوشتی دکتر رفتم بهم دوفامد 10داد و آمپول لوپرومر دوعدد زدم به فاصله دو هفته یکی از میومها 8سانت است الان سه ماه گذشته و من پریود نشدم میشه بهم بگید کی پریود میشم و چیکار کنم
- پرده بکارت
سلام تورو به این ماه مبارک جوابمو بدید ترو خدا آیا کبودی پرده بکارت از بین می رود . ؟ آیا از اهمیت برخوردار است؟
- سایز تخمک ۲۹
سایز تخمک در روز ۱۳ پریودی تخمک ۲۹ بود ایا شده کیست
- توده درسینه
سلام من یک خانم 35ساله هستم که در سینه چپم یک ضایعه سالید هایپو اکو که در ساعت 12 پستان به ابعاد 17.9 م م هست که به نفع ضایعه خوش خیم رویت شد که 3ماه دیگه باید سنو بدن ایا این سرطان هستش چه اقدامی باید انجام بدم
- سلام دکت من ۴ بار سقط داشتم سرکلاژ هم کردم باز هم سقط شد در ماه ۴ ۵ ۶
- تاثیر ای وی اف بر کیست سینه
سلام من ۲۸ سالمه فیبرو کیستیک در نواحی ساب ارتولر و در پستان سمت راست در ساعت ۱ و در فاصله ۴.۵سانتی متر از نیپل کیست ندول هیپواکو با حاشیه circumscribedو تشدید صوتی خلفی به ابعاد ۷.۳ ))کیست محتوی دبری)B2 در سونی سینه ام مشاهده شده ایا دارو های انتقال جنین بر کیست سینه ام تاثیر ندارد و من میتوانم ای وی اف انجام دهم؟
- پریودی
سلام وقتتون بخیر بنده پریودم یکساله تغییر کرده از 5 روز تبدیل شده به ده روز، آخرین بار تیر سونو و ازمایش دادم خوب بوده ولی اردیبهشت تنبلی تو سونوام تشخیص دادن ولی تیر باز سونو دادم خوب بوده و این مدت دوماه روکین و سه ماه سیپروترون کامپاند خوردم که تغییری نکرد پریودم یعنی تا ماه قبل من قرص میخوردم یکماهه قرصم قطعه ولی این ماه که پریود شدم تا روز سوم فقط خونریزی داشتم یعنی شب روز سوم قطع شد. پریودم بهمن پارسال هم یبار اینجور شدم شب سوم قطع شد ولی روز پنجم در حد چندثانیه باز خون اومد. چندبار دکترم رفتم چندتا دکترا گفتن نمیخواد قرص بخوری یه دکتر بهم قرص داده و اخرین دکتر قرصمو قطع کرده بجاش ویتاگنوس داده الان نمیدونم چیکار باید بکنم اخرین دکتر گفتن اگه خودت پریود شدی بدون نیاز به قرص نیست نیاز نیست دیگه دارو بخوری ولی تو این یکسال برای بار دوم الان پریودم روز چهارم قطعه اصلا باید چیکار کنم باز واقعا درمونده شدم دیگه قد و وزنمم خوبه قدم 173 وزن ۶۹ علائم تنبلی هم اکنه و مو زائد زیر چانه ندارم و زیر ناف مو زائد دارمکه فکر کنم چند سالی هست اینجور ریزش موهم بیشتر اوقات همیشه داشتمچون کم خون شدیدم ممنون میشم کمکم کنید اصلا دیگه نمیدونم باید چیکار کنم
- پریودی
سلان خسته نباشید من ۳ عدد از قرص سفید رنگ سیبل رو مصرف کردم و الان پریود شدم ولی ۵ روز ب پریودیم مونده علتش چیه چون دکترم گفت باید ۵ روز قبل از پریویم قرص دوفامد ۱۰مصرف کنم
- سوزش ادراری
سلام وقت بخیر دختری ۲۱ ساله هستم یک هفته ای هستش موقع ادرار سوزش دارم انتهای ادرارم و نبض میزنه علتش چی میتونه باشه؟
- لکه بینی
سلام خانم دکتر ۵۱ ساله هستم وتعدادی میوم هم دارم ماه قبل به علت پی در پی بودن پریودی ولکه بینی شدید به مدت ۴۰ روز دکتر برام قرص جستیران به مدت ۱۵ شب تجویز کردند.وگفتند پریودی بعدی اگر بعد از ۱۰روز باز همان مشکل پیش اومد باید کورتاژ تشخیصی انجام دهم.الان ۱۰ روز گدشته خونریزی ندارم فقط دستمال توالت که استفاده میکنم به ترشحات صورتی آغشته میشه.به نظر شما کورتاژ تشخیصی لازم هست ؟وآیا درمانی برای این مورد وجود دارد؟ممنونم
- سوال علائم عفونت ادرار
سلام خانوم دکتر من از شما سوال کردم گفتین علائم عفونت ادرار دارم گفتین انتی بیوتیک مصرف کنیم چه انتی بیوتیکی مصرف کنم ؟
- بازشدن جای سزارین
دکتر جان،من ده سال پیش برای بار دوم سزارین کردم البته دو سانت پایین تر از جای برش قبلی انجام شد،مدت سه ماه بود ک درد شدید داشتم سونو انجام دادم ک گفتن 8میلیمتر در برش سزارین باز شده ولی مایعی بیرون نزده ،به نظره شما درمان به چ صورت انجام بشه بهتره؟
- سلام وقت بخیر ببخشید اگر زمانی که قرص پرژستوران استفاده میکنیم نزدیکی هم داشته باشیم ولی جلو گیری نداشته باشیم باردار میشویم
- پریودی و بکارت
سلام من سوم این ماه پریود شدم.روز اول با دیدن فیلم های پورن بدون اینکه به خودم دست بزنم به حالت نشسته خودمو مالیدم به زمین و ارضا شدم و دقیقا زمان ارضا شدنم ازجام بلند شدم وچندقدمی راه رفتم.من همیشه پریودی هام یک هفته هستش.یعنی 5روز اول خونریزی دارم بعد یک روز قطع میشه یک روز دیگه بحالت لکه بینی میاد اما این بار همون 5روز خونریزی داشتم دیگه کامل قطع شد.علت چیه؟؟؟ایا ممکنه خونی که ازمن اومده بدلیل پارگی بکارتم بوده


