Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عوارض اورژانسی یا بارداری؟
سلام مجردم ۱۹ سالمه ، باکره ام ، رابطه سطحی دارم کلا ، مهر ماه مشکوک شدم گفتم شاید دستمون الوده بوده یا کاندوما سوراخ داشته مثلا، اورژانسی خوردم ، کاندومارو همیشه بعد ارضاش دست میزنم سالم بوده ، بعدش ابان ماه ۸ روز زودتر پریود شدم اونم خیلی خیلی سبک و بدون درد و سه روزه ، الان هم که ۱۲ دی هست با تاخیر امروز صبح خون اومد چند قطره و دیگه الان خون نمیاد درد ندارم آیا باردارم ؟؟؟؟ اگر نیستم چطور این روندو درست کنم؟؟؟
- قرص دوفاند
تنبلی تخمدان دارم بعد دوماه خوردن قرص ال دی دکتر بهم دوفاند ۱۰ داد و عملیات هم دارم چند باری میخام بپرسم دوفاند تا کی بخورم معلولا نوشتن تا ده روز اما دکتر بهم سه ورق داده چیکار کنم ؟
- قرص
سلام خوب هستین میشه لطفاً یک مارک قرص امگا۳ برای بارداری معرفی کنید ترجیحا قوطی نباشه ورقه ای باشه
- بارداری
سلام اگر موجب تغییر ترکیب میکروبی داخل واژن بشود.ممکن است روی باردار شدن اثر منفی داشته باشد.رو میشه کامل توضیح بدید من ادارارم از واژن میاد ی هفته می خوام باردار بشم چ کار کنم آیا مانع بارداری میشه؟؟
- ویزیت
سلام خانم دکتر خسته نباشید. خانم دکتر آیا ویزیت خانم های باردار را خود شما انجام میدهید و صحبت میکنید با خانم باردار. یا اینکه مامای مطب انجام میدهد؟
- سقط جنین سلام من ۳۰ سالم تو شش هفته سقط کردم دکتر بهم مترژن باداکسی سایکلین تجویز کرد ولی هیچ خونریزی نکردم میشه بگین کی دفع میشه الان یه هفته است دارن قرص میخو رم
- شکم
سلام سوزش وخارش واژن دارم بعضی مواقع نفخ شکم هم دارم علت چی میتونه باشه؟آیا عفونت باعث نفخ شکم میشه؟
- ترشحات سبز رنگ
ترشحات سبز رنگ داشتم. ی دوره فریکونازول تجویز شد خوب نشدم.بعدش مترونیدازول تجویز شد خوب نشدم. دوره بعد دوتا امپول سفتریاکسون همراه با قرص مترانیدازول مصرف کردم ک رنگ ترشحاتم عادی شد ولی همچنان دهانه واژنم درد داشتم.یک هفته بعد از اتمام داروهام مجدد رنگ ترشحاتم سبز شده. واقعا غیر قابل تحمل شده برام. راه حل درملن قطعیش چیه واقعا؟؟ لطفا راهنماییم کنید
- بارداری
سلام خانم دكتر عزيزم در هفته ٣٣هستم گاهي ترشح زرد رنگ يا سبز چسبنده دارم طبيعي هست ؟
- درد در ناحیه زیرشکم سمت راست
س.دوماهه سزارین شدم.در ناحیه سمت راست شکمم درد دارم
- هموراژیک لبه تحتانی ساک بارداری
سلام خانوم دکتر.من هفته ششم بارداری ام خونریزی و درد زیر شکم دارم که رفتم سونو گفته کانون هموراژیک لبه تحتانی ساک بارداری به قطر ۳میلیمتر.شیاف گذاشتم و استراحت میکنم.ولی خونریزیم یکم بیشتر شده گاهی لخته ای گاهی رقیق.اما دل دردم قطع شده..میخواد سقط بشه؟
- قرص اسپیرونولاکتون و لکه بینی
سلام خانم دکتر من ۲۲ سالمه و برای ریزش مو آندروژنیک قرص اسپرونولاکتون ۱۰۰میخورم البته این قرص رو دکتر بدون آزمایش برای من نوشت و تشخیص اولیه شون ریزش مو آندروژنیک بود من این قرص رو یک ماه خوردم هیچ عوارضی نداشتم بعد از یک ماه لکه بینی دارم و نگرانم کرده آیا خوردن قرص رو ادامه بدم یا متوقف کنم؟
- بارداری
سلام آزمایش گلوکز بارداری را میتوانم در ۲۴ هفته و ۳ روز انجام بدم ؟؟
- بکارت
صلام بنده ی مدتی با مالش کلوریتوس و بدون دخول خودارضایی میکردم... چند سال پیش هم یک نفر به من تجاوز کرد و دخول کامل از سمت مقعد داشت حدود 7 باری به من تجاوز کرد حدود 9 یا 10 باری هم سکس لاپایی بدون دخول داشتم چند ماه پیش با نامزدم سکس از جلو ولی دخول کامل نبوده حدود 2 یا 3 سانتی دخول داشته که خونریزی نداشتم دقیقن سال 96 در مدرسه مون به ما گفتن که این میز رو بلند کنید به طبقه بالا ببرید که چون خیلی سنگین بود همون لحظه خونریزی داشتم و مارو بردن پزشک قانونی و بررسی کردن اما تازگیا که تحقیق کردم روش بررسی به اون شکلی که پزشک برای من انجام داد نبوده و نیست و بدون دادن نامه به من گفتن مادرزادی ندارم وقتی با یه مشاور چت آنلاین داشتم و قضیه رو بهشون گفتم گفت امکان داره برای لذت و سو استفاده جنسی پر تون زده باشه چون نامه ای بهم ندادن دکتر الان پرده من سالمه یا نه؟ و اینکه راه معاینه و دیدن بکارت برای خود شخص وجود داره میتونم خودم ببینم اگه راهی داره ممنون میشم جواب بدید
- بارداری
- ام آر آی لگن
سلام خانم دکتر آیا آدنومیوز رحم با ام آر آی لگن قابل تشخیص هست یا خیر؟
- ترشحات سبز
سلام من نه روزه آی یو آی کردم و ترشحات غلیظ بدون بو و خارش سبز رنگ دارم.آیا خطرناکه؟
- ضربه ب شکم
بردارم یک ضربه محکم باپازدزیردلم.ممکنه دیگ نتونم بچه بیارم؟
- بارداری
سلام استفاده از صابون تریاک برای شستشوی صورت در بارداری ضرر دارد یا نه .ممنون .خدا قوت
- عمل هیتروسکوپی
عمل هیتروسکوپی انجام دادام میشه جوابشو تفسیر کنین ممنون


