Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خسته نباشید ،آیا قرص ایزومکس برای آندومتریوز بد است ؟
من آندومتریوز لگن و تخمدان دارم و ایزومکس مصرف میکنم در بروشورش نوشته برا آندومتریوز مناسب نیست
- توده سولید احتمال فیبروادنوم هیپو اکو بدون کلسیفیکاسیون و محدوده و شارپ مشخص مشکل دارد
توده سولید هیپواکوسینه که مطرح کننده ضایعاتProbably benign هستن خطرناکه یا سرطانه ؟؟؟؟
- پاپ اسمیر
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز .من خرداد ماه پولیپ رحم داشتم و با جراحی برداشته شد .دوماه بعد از عمل پاپ اسمیر دادم که جوابش زخم شدید و نشون داد .که یک سری دارو مصرف کردم و دکتر گفت دوماه دیگه مجدد پاپ اسمیر بده اگه بازم زخم شدید نشون داد باید نمونه برداری کنی...مجدد پاپ اسمیر دادم وقتی دکتر نمونه رو برداشت گفت که رحمت عالیه اصلا زخم نیست و التهاب هم نداره ..که سری قبل هم زخم شدید نشون داده بود دکتر موقع برداشتن نمونه همینو گفت....جواب پاپ اسمیر جدیدم presence of inflamation:moderate است .ایا نیاز به درمان مجدد دارم ؟؟چطور با اینکه دکتر زخم و التهابی نمیبیند باز جواب التهاب را نشان میدهد ؟ممنون از شما
- قرص
سلام من قرص دوسبلین میخورم برای درمان کیست اما لکه بینی دارم باید چه قرصی همراش بخورم که لکه بینی نداشته باشم ممنون؟
- سلام من سرطان رحم گرفتم نزدیک ب دو سه ماه و این ک میتونم با شوهرم رابطغ سکس داشته باشم ممنون میشم راهنمایم کنین
- سقط با متروژن
با سلام من سقط شش هفته ای دارم بخاطر کاهش بتا. دکتر قرص متروژن داده دو روز خوردم خونریزیم کم شده اما درد دارم. میخواستم ببینم عملکرد قرص چجوریه و چند روز طول میکشه جنین خارج بشه
- پرده بکارت
سلام من پرده بکارت ندارم قبلا با کسی رابطه داشتم باز هم میشه گواهی بکارت گرف اخه نامزدم یکم گیره و باید حتما یه گواهی تحویلش بدم
- ورژست
سلام.من از روز اول پریودیم دارم قرص ورژست میخورم الان که هشت روزمیگذره خونریزی بیشتر شده .آیا همچنان به خوردن قرص ادامه بدهم.
- (تنبلی تخمدان)
سلام خسته نباشید من دختر 20ساله هستم و تنبلی تخمدان دارم آیا تنبلی تخمدان برای آینده ام مشکلی ایجاد نمیکند ؟ آیا با دارو این مشکل برطرف میشود؟
- کیست سینه
با سلام من چندتای کیست سینه دارم ودکتر گفت باید قرص گل مغربی مصرف کتید چند بار سونو دادم هیچ تغییری نکرده خیلی هم درد دارم نمیدونم چه نوع دارویی مصرف کنن
- خونریزی بعد آستمال کرم واژینال
عفونت داشته خارش و سورس کولوتریمازول دو درصد استفاده کردم شب سوم خونریزی زیاد دارم وقت پریودم نیست
- کبد
با سلام.سونوگرافی کبدانجام دادم نوشته چندکانون اکوژن که مربوط به سیلیفیکاسیون درلوب راست کبدرویت شد مفهوم این یعنی چه.ممنون
- قاعدگی نامنظم
سلام و وقت شما بخیرببخشید من سه چهار ماهی بود که به فاصله ی ۱۶ روز یکبار پریود میشدم با دورههای پنج روزه ولی از آبان ماه دوره هام ده روزه شدن و روزهای اولش هم لکه بینی قهوهای دارم و اینکه کلا بین دوتا پریود فقط دو سه روز پاکی دارم تست پاپ اسمیر دادم و سونوگرافیه رحم گفتن مشکلی نداری خوب اگه مشکلی نیست پس علت این نامنظمیه چیه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
- مصرف وروژست و خونریزی
سلام من کیست شکلاتی هفت سانتی دارم دکتر مصرف قرص وروژست با شروع قاعدگی رو تجویز کرد الان دوازده رو خونریزی مثل روز اول پریود دارم و خیال قطع شدن هم نداره .ای یو دی هم دارم .چیکار کنم
- ابارداری
سلام خسته نباشد من ۱۸ سالمه و فعلا نمیخام بچه بیارم تا دو سال میخاستم بگم که من برای اینکه مطمعن بشم مشکلی بوجود نمیاد بعدن و اینکه الان مشکلی برای بارداریم ندارم باید چیکار کنم ازمایش میخاد هر چی نیاز داره لطفن بگید که من بیام مطب انجام بدم
- سلام.خانم ۵۱رساله ای هستم.حدود ۲۹ سالم که بودم یک توده ای در سینه چپم حس کردم به پزشک زنان که مراجعه کردم گفتند مشکلی نیست.من مرتبا پیگیر بودم سالی یه بار دوسه سالی یه بار سونو می گرفتم گفتند فیبروکیستیک هستش .چند تا هم ماموگرافی گرفتم همینو گفتند اولی اخرین سونو ومامو گرافی که انجام دادم گفتند در ساعت ۹ برست چپ ندول ۱۴ میلی متری با حدود نسبتا منظم وشادوی خلفی دیده سد
سلام خانم ۵۱ ساله ای هستم حدود ۲۹ سالم که بود یک توده در سینه چپ کنار نیپل به سمت داخل لمس کردم به پزشک زنان که مراجعه کردم گفتند مشکلی نیست فیبروکیستیک هستش.از ان موقع تا الان مرتب سونو کردم.چند بار مامو گرافی انجام دادم.در اخرین مامو گرافی هم گفتند تفاوت قابل توجهی مشاهده نشده ولی در سونو گفتند که در ساعت ۹ برست چپ ندول ۱۴ میلی متری با حدود نسبتا منظم و شادی خلفی دیده شده .حالا خانم دکتری که رفتم گفتند بیوپسی بشوید ۹۹٪چیزی نیست .ولی انجام دهید.نمی دونم مشکلی هست یانه؟نمونه برداری بکنم یا نه؟
- کیست تخمدان
باسلام.من درهردوتخمدانم کیست دارم.4ماهه دکترنرفتم.حالا دراستخوان لگنم درد گاه به گاهی دارم و دوهفته اس یبوست شدید دارم.یه هفته قبل پریودی دردوطرف درد دارم.درزمان پریودی هم دردخیلی شدیدوعجیبی دارم درد در لگن و شکم و قسمت پایین دنده ها.وضعیتم خطرناکه؟
- عمومی
سلام ببخشید من ۱۵ سالمه و وقتی پریود میشم هیچ وقت درد نداشتم ممکنه خطر ناک باشه ؟
- ضربان شکمی
سلام بالای نافم ضربان شکمی میزنه میخاستم بدونم دلیلش چیه؟آیا جای نگرانی هست؟
- مصرف سیبل
سلام ببخشید من سوالم اینه پس از مصرف ۲۱ عدد قرص در چندمین روز مصرف دارونما ها پریود میشم؟


