Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جلوگیری از بارداری
سلام من آمپول 3 ماهه جلوگیری زدم.میخواستم بدونم وقتی آمپول جلوگیری میزنی پریود میشیم تو این سه ماه یا نه.
- معاینه
سلام ایا متخصص زنان معاینه مقعدی انجام میده؟
- ای وی اف
سلام من روز ۱۴ از دادم جواب ۱/۴۴شد جواب آزمایشم منفی
- بکارت حلقوی
سلام من سال ۹۳طلاق گرفتم قبل اززونمهیچ رابطع ای با همسرم نداشتم دخول اصلن نداشتیم ولی پزشکی قانونی ک رفتمگفتن پرده حلقوی قابل اتساع و ساییدگی در ساعت ۴ است.الان بعداز ۷سال امکان هست ترمیم شده باشه؟الان میخام ازدواج کنمگواهی سلامت داخلش ذکر میشه یا ن؟
- مصرف قرص ملاتونین وسیتالوپرام دربارداری
آیا مصرف قرص ملاتونین وسیتالوپرام روی جنین تاثیری دارد
- ورم کردن لابیا
سلام دلیل ورم کردن لب های کوچک واژن بعداز استفاده از تیغ چیه؟که بعد از سه چهار روز برطرف میشه البته سوزش و خارش و التهاب ندارم.
- مایع لزج مقعدی
سلام وقتتون بخیر ببخشید من۲۸ سالمه وتقریبا۶ماهه ک یه هفته به عادت ماهانه ام ازمقعدم یه مایع لزج سفید خارج میشه ک گاهی اوقات هم رگه خونی داره وبالاخره عادت ماهانه هم ادامه داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- وزن جنین
سلام خانم دکتر در سونو انومالی وزن جنین 206 گرم بود در هفته 17 تقریبا. دکتر بنظرتون کم نیست؟ نگرانم
- میخام بارداربشم
سلام من ۱۶روزازبرنامه پریودیم میگذره احتمالایکی ازروزای تخمک گذاری حساب میشه این روزبرای باردارشدن موثره ساعت الان14:24
- سلام میشه لطفاً این قسمت از جواب پاتولوژی رو ترجمه کنین
زگیل تناسلی دارم برام ازم کلپوسکوپی گرفتن received specimen in formalin formalin consists of multipletansoft tissuefragments totally M:0.5cm.SOS=M/1,TE
- سلام من هیچ گونه نزدیکی نداشتم و نامزدم و پنج ماهه که پریود نشدم سونوگرافی رفتم و تخمدان پلی کیستیک دارم به نظر شمامشکل از چی میتونه باشه ولی اینو میدونن که عفونت شدید دارم
سلام وقتتون بخیر من ۲۰ سالمه دخترم پریودم نامنظم بود یعنی هر دو سه ماه یک بار بعد خرداد رفتم آزمایش هورمونی دادم سونوگرافیم دادم که تشخیص داده شد تخمدان پلی کیستیک دارم ابعاد تخمدانم خیلی بزرگه بعد رفتم دکتر بهم دارو داد خرداد پریود شدم باز نشدم دو ماه تا ۲۰ مرداد یهو درد شدیدی گرفتم به مدت ۴ ساعت درد خیلی شدیدی تو ناحیه زیر شکمم داشتم که تحملش واقعا سخت بود بعد یه چیزی ازم دفع شد که خیلی بزرگ بود فک میکنم که کیسته آیا کیست پلی کیستیک دفع میشه؟ و اینکه خونریزی خیلی شدیدی دارم زیر شکمم درد خفیف دارم آیا این خونریزی خطرناکه؟؟ لطفا اگه میشه راهنماییم کنین
- درد
سلام خانوم دکتر من یکچلو درد زیر شکمم دارم و اینکه تکرار ادرار دارم صب ک رفتم دسشویی ادرارم تیره رنگ شد و در اخرش ادرار خونی و یکچلو خون ۱۸ سالمه میترسم تو بارداریم مشکل اینجاد کنه برام خیلی میورسم من چیکار کنم علتش چیه باید به دکتر مراجعه کنم؟؟؟؟؟
- دیدن خون حین نزدیکی
سلام خانم دکتر خسته نباشید.حین نزدیکی مقداری خون دیدم بعدش دیگه تموم شد.حین رابطه احساس کردم پوست داخل واژن خشکه و کشیده میشه ( رابطه بدون آمادگی و سریع انجام شد) ممکنه از خشکی واژن باشد؟ چون طی یک سال گذشته ۳بار همچین موردی داشتم و تازه تست پاپ اسمیر دادم و نتیجه آزمایشم خوب بود و مشکلی نبود.من بچه ۲ساله دارم و شیر میدهم و ۳۱ سال دارم. لطفا مرا راهنمایی کنید . با تشکر
- خونریزی رحمی
سلام، ۳۹ سال سن دارم مجرد هستم الان چهار ماهه پریودهام خیلی زودتر از وقت هست حتی ۹ روز جلو میافته و خیلی شدید به همراه لخته های خونی سیاه هست . قرص ترنسید مشکلم حل میکنه ؟
- قرص وروژست
سلام من کیست تخمدان دارم دکتر قرص وروژست و آتورواستاتین۱۰ تجویز کردند اگر یک شب یادم نیاد قرص خوردم یا نه اگر دوبار بخورم مشکلی پیش نمیاد؟
- پریود
سلام خانم دکتر دختری مجردهستم چند وقته که حجم خونریزی پریودم نسبت به قبل کمتر شده ولی تاریخش منظمه احتمالش هست که ذخیره تخمدانم کم شده باشه ؟خیلی نگرانم ولی چون هزینش بالاست نمیتونم ازمایشش رو انجام بدم میشه بگین اگه حجم پریود چقدر باشه خطرناکه و احتمال کمبود ذخیره تخمدان هست؟ ممنون
- تنبلی تخمدان
۳۵ سالمه و دوبار سقط داشتم الانوبعد از ۵ سال از اخرین سقطم تصمیم به بارداری دارم از ردز سوم دوره تا هفتم روزی دوتا قرص لتروزول خوردم و روزهای ۸ و ۹ و۱۰ هم روزی یه آمپول hmg زدم روز ۱۱ دوره سونو واژینال شدم که یه فولیکول عالب ۱۷ داشتم و کلی کیست گفتن پلی کیستیکم چقد با این شرلیط احتمال بارداری دارم؟برای رفع کیستهام چیکار کنم؟ممنونم
- اقدام
سلام اسید فولیک ۲ ماه قبل از بارداری چند ساعت بعد از (نهار)بخورم بهتره؟؟ دکتر برای خواهرم که با شوهرش دختر خاله پسر خاله ان گفته بین غذا بخوره بهتر اثر میکنه ولی دکتره من گفته بعد نهار یا صبحانه بخور
- بیماری زنان
سلام خسته نباشید من ۳ماه پریود نشدم رفتم سونو انجام دادم گفت مثانه حاوی اینترنال اکو شناور می باشد تطبیق باUA/UCتوصیه میشود این خطرناکه
- سلام وقتتون بخیر انتقال جنین روز۲۳سیکل چقدرشانس موفقیت دارد؟
من pgdسلامت انجام دادم روز چهارشنبه هفته بعدی روز۲۳سیکلم هست انتقال دارم درضمن آمپول واریوپیپتیل هم زدم فقط نگرانیم از اینکه ۷ روز به پریودی بعدیم مونده خیلی نگرانم استرس دا رم نظرشما خانم دکتر چیست ؟ممنون میشم راههنماییم کنیدباتشک


