Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین بعد از طبیعی
سلام خانم دکتر من ۲تا زایمان طبیعی داشتم و بخاطر زایمانهام مشکل هموروئید پیدا کردم که مجبور شدم عمل کنم و هنوزم مشکل دارم برای بچه سومم میشه با گرفتن نامه از جراح هموروئید سزارین بشم؟
- عمل سرکلاژ
من از کجا بدونم که رحم نیاز به سرکلاژ داره؟دربارداری قبلی بچم سقط شده میگن رحمت ضعیف بوده چه ازمایشی انجام بدم بفهمم نیاز به عمل هس یانع از سرکلاژ خیلی میترسم😭😭😭
- بارداری و رفت وآمد با قطار
با سلام و احترام خانمی 27 ساله هستم که به دلیل شغلم مجبور هستم هر هفته با قطار رفت و امد کنم. حدودا 5 الی 6 ساعت در قطار هستم. یک و نیم سال است که ازدواج کردم و الان قصد بارداری دارم. منتهی میترسم در اثر این رفت و امدها مشکلی برای جنین به وجود اید ممنون میشم راهنماییم کنید
- بارداری
سلام. من اوایل بارداریم هست. دکتر قرص اسید فولیک و ید و ویتامینd3 رو برام تجویز کرده. خواستم بپرسم اگه قرص امگا3 رو با اینا بخورم اشکالی داره؟
- زایمان سزارین
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز. قصدم از مزاحمت اینه که یه سوال داشتم. دختر من ۱۲ اسفند به خواسته خودم توی سی و هشت هفته و شش روز سزارین شدن. وقتی به دنیا اومد بردنش توی دستگاه و بهش اکسیژن وصل کردن. بهم گفتن که توی ریه هاش آب رفته. دو روز توی دستگاه موند به خاطر تنفسش. میخواستم بدونم دلیل این مشکل بخاطر عوارض سزارین بوده یا اینکه موقع عمل کردن مشکلی پیش اومده و یا اینکه پزشک موقع عمل حواسش نبوده؟؟ این سوال خیلی فکر منو درگیر خودش کرده همش ناراحتم که مشکل بچم چی بوده ممنون میشم ازتون جواب سوالمو بدین. متشکرم
- جلوگیری بارداری
ببخشید من تقریبا جدیدا شده یه هفته هم من از وقت پریودیم میگذره اینسریم سه روزه فعلا نشدم و قبلا خیلی منظم بودم و درد کمتری داشتم ولی تازگیا اینطور شدم و درد بیشتری هم دارم علتش چیه
- علت پری روده جنین
هفته 36بارداری هستم، درستون گرافی قبلی همچی خوب بود، الان احتمال پری روده زدن،اوایل بارداری قند داشتم، الان وزن جنین دوکیلو دویست گفتن که پودردادان برای افزایش وزن جنین لطفا جواب بدید
- سقدجنین
سلام من یه ماه ۸هفته باردارم بچم هنوز۵ماهشه چه جوری سقدکنم
- سقط جنین
سلام دکتر من تو ۸ هفتگی با قرص سایتوتک سقط کردم بدلیل مردن جنین الان سه روزه میخام بدونم لازمه متیل اگونورین بخورم و اینکه قرص کمیابه از کجا میتونم پیدا کنم
- سلام میشه لطفا کمکم کنید
سلام من سونوم گفتن کیست ۳۳ در ۲۲ داری در تخمدان چپ با جدار نازک و محتویات اکوفری و مایع ازاد لگنی رحمم ۴ سانت افزایش سایز داشت از ۷۶ شده بود ۸۰ همونروز بتا معمولی دادم شد ۱ بیبی چکا منفی بودن دیروز خونریزی داشتم ولی خون خیلی تیرس و دل درد شدید دارم و سبکی سر ایا این همون پریودیه؟ خون بسیار رقیقه اصلا کش نمیاد مثل خون پریودی با وجود بتا ۱ تیتر بدم؟ بارداری خارج از رحم نباشه
- بارداری
سلام دوماهه پریود نشدم وچون زندگی خیلی سختی دارم نمیخوام حامله بشم ...البته دوتا دختر دارم لطفاً بگید چکار کنم پریود بشم.قرص فایده نداشت ..اگه شوهرم بفهمه میگه بزار بچه بمونه ولی خیلی اذیتم میکنه ..توروخدا خانم دکتر بگید چکار کنم ..دخترام خیلی زندگی سختی دارن نمیخوام یکی دیگه رو بدبخت کنم
- بارداری
سلام دکتر خسته نباشید . ۳۴ هفته و ۴ روز هستم . هفته ۲۰ با طول سرویکس ۲۲ سرکلاژ شدم . در ۲۹ هفته سرویکسم ۳۰ شد واژینال. یعنی واقعا استراحت سرویکس رو افزایش داده ؟ تا کی باید استراحت مطلق باشم؟
- اقدام به بارداری
با سلام و خسته نباشید من شش ماه ازدواج کردم پنج ماه اقدام کردم موفق نشدم سیکلم تازه منظم شده ٢٨روزه واسه رابطه جنسی برای بارداری روز در میان انجام شود یا هر روز با تشکر
- سقط جنین
ایا با مصزف قرص اورژاتس امکان از بین رفتن جنین وجود دارد؟
- ………….
سلام خانم دکتر ایا مصرف قرص ال دی مدام باعث نازایی میشود
- پریود شدن
سلام ببخشید من رابطه داشتم آب منی ریخته شد داخل واژن فرداش پریود شدم حالا لازم هس که من قرص اورژانسی مصرف کنم یا نه ممنون
- آزمایش بارداری
سلام.. خانم دکتر من ی چن وقت پیش رابطه محافظت نشده داشتم.. بعد شک داشتم ک باردارم.. دیروز رفتم جامعه سلامت یا همون بهداری سابق آزمایش خون بارداری انجام دادم.. میزان هورمون بتا صفر بود یعنی نوشته بود Negative. بردم پیش دکتر گفت طبق این آزمایش شما باردار نیستی.. حالا یکی از دوستام میگ آزمایش این جامعه سلامت ها ممکن است اشتباه باشه... نمیشه به نتیجه اش اطمینان کرد.. ب نظر شما لازم هست جای دیگر آزمایش بدم
- مصرف قرص استرادیول بعد از انتقال جنین
سلام خسته نباشید من هفته ۱۲بارداری هستم با روش ای وی اف روزی سه عدد استرادیول مصرف میکنم دکترم بهم توضیح نداد تاکی ادامه بدم باید تاکی ادامه بدم و چگونه استرادیول را قطع کنم دو عدد هم شیاف پروژسترون مصرف میکنم
- رازیانه
سلام عرق رازیانه طبعش گرمه؟برای عفونت زنانگی رفع کیست تخمدان و تقویت تخمدان و تنظیم قاعدگی موثراست برای باردار شدن مشکلی ایجاد نمیکنه ؟ و عرقش خوبه یا گیاهش
- کورتاژ
باسلام من عمل کورتاژروباقرص انجام و جنین هم افتاده ولی بعد از دوهفته رفتم سونو دیدم که میگن هنوز بچه هم وجود دارد عادت طبق ماهیانه به طور منظم انجام شدع به نظرشما من چکار کنم


