Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام وقت بخیر دو دورس قرص سیپروترون کمپاند مصرف میکنم الان حدود ۸تا از قرص مونده امروز خونریزی داشتم خواستم ببینم باید مصرف قرصو قط کنم یا ادامه بدم؟
- سلام وقت بخیر ۴۵ سال سن دارم روز دوم پریود امپول واریوپیتیل رو زدم ۱۵ روز هست خونریری شدید دارم ۲۸ روز بعد دومی رو باید بزنم بزنم یانه؟
بعد از ۱۵ روز خیلی خونریزی شدید دارم عازم سفر هستم هدفم نشدن پریود در مسافرت بود ایا قطع میشه؟بعد از ۲۸ روز بعد دومی رو بزنم یانه می ترسم خونریزی م زیاد بشه برت زیارت دارم میرم میشه راهنمایی کنید چیکار کنم
- بارداری
سلام من برای بارداری حدود 8 ماه پیش اقدام کردم سنو گرافی لگن انجام دادم ازمایش چکاپ کامل دادم همه چیز نرماله قرص کلو میفن مصرف کردم لتروزول وپروژستورن ولی ماه قبل پریودیم 2 روز عقب افتاد واین ماه 4روز از شما ممنونم اگه پاسخم زود بدین
- بارداری
سلام خانم دکتر. معذرت میخام ک شاید سوالم درست نباشه.. ولی من یک پسر 26 ساله هستم.. حدود یکسال پیش به یک خانمی رابطه داشتم.. و رابطه ما حدود یکماه بود.. و بعد ایشون رفت یا یک آقایی ازدواج کرد.. حالا بعد یکسال همین چن روز پیش به من پیام داده ک من از تو باردار بودم و بهت نگفتم و عکس یک بچه را فرستاده و گفت این بچه توعه و من بخاطر این موضوع دارم طلاق میگیرم.. و گفت باید مسئولیت کارتا قبول کنی.. و بعد دیگ رفت و گوشیش خاموش شد.. حالا با یک خط دیگ اومده و بچه مال توعه.. و دوباره گوشی را خاموش کرده.. من الآن نمدونم چکار کنم از جایی ایشون اومده ی حرفی زده ولی در دسترس نیست ک من ببرمش آزمایش ژنتیک.. از طرفی من ایشون از لحاظ قانونی هنو از شوهرش جدا نشده و من نمدونم اصن راست میگه.. یا برای من دام پهن کرده.. و میترسم گرفتار ی موضوع دیگهای بشم.. از طرفی من نامزد دارم و قراره دو هفته دیگ عقد کنیم.. حالا نمدونم چیکار کنم.. شبا نمیتونم بخابم.. ن میتونم برم به نامزدم و خانواده اش بگم.. چون صدرصد همه چی خراب میشه و آبروی من جلو خانواده خودم و خانواده نامزدم و فامیل میره.. چون من در یک جای بومی زندگی میکنم.. و باید بذارم از این شهر برم.. از طرفی من مطمئنم نیستم ک برم بگم.. شاید ایشون ب من دروغ گفته.. من برم خودم آبروی خودما را ببرم.. و از طرفی خیلی میترسم ک عقد کنم و یهو ایشون با یه بچه پیدا بشه.. و مدعی بشه بچه مال توعه.. انوقت دیگ بدبخت میشم.. والا نمدونم باید چیکار کنم.. فقط از یجایی میگم بچه مال من نیست.. چون بچه ایشون متولد 20 خرداد هستش.. و من در اینترنت خوندم ک باردای نهایتاً 42 هفته است اونم از زمان پریود.. و ن زمان ک نطفه تشکیل شده و ایشون باردار شده.. و هر جا تحقیق کردم گفته شده بود تعیین زمان لقاح ممکن نیست.. و زمان لقاح38 هفته طول میکشه ک بچه کامل بشه و وقتی کامل بشه دیگ نمیتونه در شکم مادر حضور داشته باشه.. چون باعث مرگ او میشه.. حالا من پیش خودم فرض کردم اصن زمان لقاح را میشه تشخیص داد و بارداری از زمان لقاح حساب میشه.. حالا حتی اگه اینجوری ک من میگم باشه.. و بارداری ایشون به مدت 42 طول کشیده باشه.. نمیتونه بچه مال من باشه.. چون از 20 خرداد.. 42 هفته بیاییم عقب میشه 29 مرداد سال قبل و من حدود 26 مرداد همون سال از ایشون جدا شدم و بعدش با ایشون هیچ رابطه ای نداشتم.. آیا میتونم به این مطلب علمی استناد کنم؟.. خانم دکتر لطف کنید و بنده را راهنمايي کنید.. چون هیچ کاری نمیتونم بکنم و اصن راهی ب ذهنم نمیرسه.. و اون خانم در دسترس نیست ک بخام آزمایش ژنتیک بدم.. و دوهفته دیگ بیشتر وقت ندارم.. کل زندگیم ریخته بهم.. خانم نظر شما میتونه ب من کمک کنه.. نمیتونم همش منتظر یک اتفاق بد باشم..
- پرده بکارت
سلام من آب با فشارر زیاد وقتی ک تو دسشویی بودم مثل اینکه هوا تویه شلنگ بوده برخورد کرد با داخل واژنم و خون اومد ایا پرده بکارتم پاره شده
- درد سزارین بعد از سالها
درد در ناحیه سزارین بعد از ۱۱ سال هنو ادامه داره رفتم دکتر و سنو گفتن هیچ مشکلی نداری موقع درد مسکن هم ارومم نمیکنه فق باید دور شکمم رو محکم ببندم ک دردم اروم بشه...دردم مثل روز اول زایمانه ....چیکار کنم؟
- سینه
سلام وقت بخیر علت بزرگ کوچیک بود سینه چیه؟ سینه سمت چپ از راست بزرگتر هست؟ باید بخاطر این ب دکتر مراجعه کنم؟ متاهلم و یک زایمان داشتم
- تخمک گذاری
با سلام و خستع نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من در مرداد ماه روز 17م ÷ریود شدم و در شهریور ماه روز 22م. و در مهرماه هم روز 22م. جهت اقدام به بارداری از چه روزی میتوانم از کیت استفاده کنم که درصد بارداری بالا باشد. ممنون
- خونریزی شدید و طولانی
سلام من حدود ۴۳ سال دارم حدود ۲۰ روز پریودی ادامه دار شده وسطش لک بینی الان دوباره شدید دکتر قرص ترنسید ،ال دی، و دوفاستون داده، الان حالت تهو دارم طبیعی
- عفونت
سلام وقت بخیر دوماه پیش بخاطر سقط کورتاژ و هیستروسکوپی انجام دادم. یک هفته بعد از هیستروسکوپی هنگامی که به سمت چپ میخوابم یا از سینه سمت چپم به بچه شیر میدم یا حتی با لمس نوک سینه چپ احساس میکنم سمت چپ واژنم (از مقعد تا وآژن) تیر میکشه وحالت گز گز. دکتر هم معاینه کرد یک ماه پیش گفت رحمت مشکلی نداره .ولی هنوز هم این گرفتگی هست و ترشحات واژنم هم کم شده.تو آینه که نگاه کردم زیر لابیای مینور درست پشت واژن از بیرون ، لابیای مینور که کمی کشیدم پشتش قرمز بود و کمی سوزش داره.علت چی میتونه باشه؟ در آخرین سونو یک کیست فانکشنال در سمت چپ داشتم ممنونم
- کیسه در شکم
وقتي عمل كردم نميتوانم برد دشوي درد مثانه دارم
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید میخواستم ببینم ایا با ورزش هایی که شکم فشار روش هست و کار با شکم انجام میدی امکان شل یا باز شدن نخ سرکلاژ شکمی وجود دارد؟
- بارداری
سلامخانوم دکتر،من پریودیم ده روز هستش،روز یازدهم نامزدم دستشون به پیشاب الوده شد و زد به واژنم ایا احتمال بارداری هست؟ البته من بخاطر اینکهماه قبل خونریزی زیاد داشتم از روز چهارمپریودیم قرص دروسبلین و دوپاگولین بخاطر پرولاکتین مصرف میکردم، و الان که قرص دروسبلین 21 که یه بستهشو تموم کردم خونریزی دارم ولی با حجم کمتر از ماه قبل، آیا این خونریزی میتونه به معنی عدم بارادی باشه؟ و اینکه حجم کم خونریزی اینماهم میتونه دلیلش مصرف قرص ها باشه من نگرانیم بیشتر بخاطر بارداری هست راهنماییم کنید ممنونم
- اگرقبل ازاستفاده ازقرص اورژانسی پریود شدم لازم است دوباره قرص اورژانسی را بخورم
ا گرقبل ازاستفاده ازقرص اورژانسی پریود شدم لازم است دوباره قرص اورژانسی را بخورم
- دردمقعددر زمان پریود
باعرض سلام وخسته نباشید می خواستم علت درد شدید مقعد در زمان پریود بیشتر در سه روز اول که این درد شدید به کمر و زیر شکمم کشیده می شود ودر بعضی مواقع سریع درد تمام شده ولی این دفه درد شدیدتر بود وزمان بیشتری طول می کشید چیست؟ باتشکر
- قرص جستیران
سلام بنده ۳ماهه پریود نمیشم برای همین به دکتر مراجعه کردم و تست باردارییم منفی هست بعد از سونوگرافی دکتر احتمال دادن که تخمدانم ظعیفه و قرص جستیران تجویز کردن درحالی که میبینم این قرص برای کم کردن خونریزی هستش.وماندم که استفاده کنم یا قرص رو قطع کنم
- ضربه به شکم
سلام من دیروز خواهر زادم با شیشه ادکلن به سمت چپ رحم ضربه زد والان تخمدان سمت چپم یکم ورم . ولی خونریزی نداشتم یعنی برام مشکلی پیش امده
- توده اکوژن
سلام وقتتون بخیر،سونو واژینال انجام دادم و مشخص شد ک توده اکوژن 3در 2 میلی میتر دارم و دکترم گفت چیز مهمی نیست و داروی خاص ام بهم ندادن،خیلی استرس دارم میخواستم بپرسم نیهزی هست من جای دیگه مراجعه کنم،اگه امکانش هست راهنماییم بفرمائید با سپاس
- dig this
AquaSculpt weight loss is here to stay! With AquaSculpt capsules, you get fast AquaSculpt results thanks to natural AquaSculpt ingredients. No worries about AquaSculpt side effects—users confirm it in AquaSculpt reviews. Curious AquaSculpt how to use? It’s easy and effective. AquaSculpt where to buy? Visit https://aquasculpt.lifestyle and transform your body now!
- بارداری
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم وpco کمه با امپول hcjیه بار حامله شدم ولی سقط شد بارداری پوچ شد بعد اون دکترم به من بخاطر کیست امپول واریوپیتل داد دوتا زدم حالا سه ماه از موعد امپول که زدم میگذره پریود نشدم درد تخمدانم دارم چیکار کنم


