Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عوارض قرص ایزوپوکسین
سلام هفته ۳۳بارداری هست دخترم از ۲۷با انقباضات رحمی این دارو شروع شده ایا در وزن جنین نقش داره؟واینکه الان که مصرف میکنه تنگی نفس داره خانم دکتر احتیاج هست اسا مصرف کنه که خون رقیق بشه؟ تشکر
- حالت تهوع خیلی کم شده
سلام خالم دکتر مت هفته یازدهم بارداریم هست الان خیلی حالت تهوع کم شده خیلی نگران هستم
- سوال در مورد بارداری
سلام وقت بخیر.من رحم دوشاخ داشتم و سابقه دو سقط درسال ۹۵ و ۹۷.جنین در ۵ هفته رشد نکرده بود.و در سونوهای اول معتقد بودن قلبش خیلی ضعیف میزنه.رحم دوشاخ رو عمل کردم و سپتوم رو برداشتم.الان باردارهستم و بازهم مثل بارداری های قبل خونریزی و لکه بینی دارم.امپول پروژسترون ۵۰ و شیاف هم میزنم.ازمایش های نازایی مثل فاکتور ۵ و ...دادم که همه نرمال بود.الان لکه بینیم خیلی کم شده و قهوه ای رنگ.هفته ششم بارداری هستم.هنوز سونو نرفتم.میخواستم ببینم خطری داره این لکه بینی ها؟میترسم باز مثل بارداری های قبلی بشه.بااینکه دکتر گفت۹۹ درصد سقط از رحم دوشاخ بوده الان بازلکه بینی های قبل و دارم.لطفا راهنماییم کنید
- لکه بینی یائسگی
سلام ۴۸ ساله هستم اخرین پریودم اردیبهشت سال ۹۹ بوده ۳ماه پیش سونوی کامل شکمی دادم رحم و نخمدان نرمال بود ماه پیش چندتا لک دیدم همراه با دل درد دیشب و امروزم ی مقدار کم خونریزی داشتم همراه دل درد ایا نیاز هست ب پزشک مراجعه کنم ؟
- سارا
سلام وقت بخیر من قرص سیبل رو بخاطر تنبلی تخمدان دارم استفاده میکنم وقتی قرص رو از داروخانه تحویل گرفتم بهم گفتن قسمت سفید رنگ رو استفاده نکنم گفتم اشکالی نداره
- نازایی
سلام وقتتون بخیر من ۳۴سالمه چهارساله که اقدام به بارداری کردیم باردارنمیشم دکترر فتم میگن تخمدانهات خوبه درضمن هم کیست داشتم هم فیبروم ولی باخوردن داروکیستام افتاد ولی فیبروم هام گفتن کوچیکه مشگل نداره ولی ماه پیش واین ماه پریودیم دوروزه بود بعداز دوروز زیردلم تا چندروزخیلی دردمیگیره میشه راهنماییم کنین بگین مشگل چیه ممنون میشم
- سقط
سلام چند روز از وقت پریود گذشته میخوام با قرص سقط کنم سه تا بچه دارم تو رو خدا راهنمایی کنم
- کیست عفونی بالای کلیتوریس
سلام وقت بخیر...من مدت یک ماه قسمت بالای کلیتوریسم یه زایده کیست مانند بوجود اومده بود که گاهی تخیله میشد منتهی بعلت دستکاری زیاد خودم یکدفعه ملتهب و بسیار بزرگ و درد ناک شد پزشک رفتم و انتی بیوتیک شروع کرد ایا میشه تخلیه کرد درد واقعا عذاب اوره
- ندول
سلام،ندول هایپو اکو باحدود ill definedبه ابعادmm ۶.۵*۴.۵درسگمان فوقانی لوب چپ تیروئید مشاهده شد،ایا برای بارداری مشکل ایجاد میکنه؟آزمایش دادم تیروییدم تو رنج نرمال هستش
- بارداری
سلام وقت بخیر .تو سونوی ۸ هفته و ۲ روز من ، ضربان قلب جنین رو ۱۷۲ زده آیا طبیعی است یا مشکلی داره .
- آمپول واریو
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من این ماه آمپول واریو زدم و پریود شدم بعد پریودم روز هشتم الان لکه بینی دارم که تا به حال سابقه نداشتم آیا فقط همین ماهفقط لکه بینی دارم یا ماه بعد هم همینطوره؟ و سوال دیگهای دارم آیا من ماه بد به طور طبیعی پریود میشم یا نه این آمپول باعث عقب افتادنم میشه ممنونم که جوابمو بدید
- لابیاپلاستی
سلام وقت بخیر هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر هست؟
- پریودی
با سلام خانم دکتر وقت شما بخیر دختر ۱۲ ساله ای دارم که به تازگی بلوغ شده و این پریودی دومین پریودی عمرش است.. واز ۲۰ تیر ماه که پریود شد یکبار ۲۷ تیر ماه رنگ خون روشن شد و قهوه ای مانند شد اما دوباره چند ساعت بعد خون قرمز شد تا به امروز که ۳۱ تیرماه است از ظهر دیگر لک قهوه ای خیلی روشن بود و یهو همان لک هم نبود مانند پاک شدن اما دوباره از ۷ غروب خونریزی شروع شد خون تازه و قرمز مثل روز اول پریودی به نظر شما مشکل چیست و علت این پریودی طولانی چیه ممنون از شما
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان داشتم رفتم دکتر قرص مدروکسی داده تا سه ماه بعد ۱۴ روز پاک شدن به مدت ۱۰ روز مصرف کنم حالا میخواستم بدونم میشه بعد مصرف دوماه اقدام ب بارداری کرد
- زنان زایمان
سلام خسته نباشید من رفتم دکتر از 12 پریودی تا 17 پریودی گفتن نزدیکی داشته باشیم و اینکه از 31 روز پریودی 14 روز کم کردم و روز 17 پریودی رابطه داشتیم و اینکه ازاون 6 شب فقط 4 شب یعنی ( روز 12 و 13و 15و 17 ) که تا به امشب میشود) رابطه داشتیم.... حالا فردا اگر تست بگیرم آیا جواب میده که باردارم یا نه!؟
- درباره آمپول سینال اف
سلام خانم دکتر من دو روزه آمپول سینال اف تزریق میکنم صبح ها داخل ادرار م خون میبینم دلیلش چیه ممنون میشم جواب بدید
- سلام ۷ روز انتقال جنین دادم دوشبه هنگام خواب لرز وسرما شدید میاد سراغم تو این ماه مرداد
- عقب افتادن پریودی
سلام من 22 اذرماه پرید شدم بعد روز8پاکی رابطه برقرار کردم که کاندمو پاره شد بعدمن قرص 1.5اورژانسی خوردم بعد دیدم تازیخشگذشته بود بعد صبح روزبعد1.5دیگه خوردم 10 روزبعد پرید شدم که 10روز طول کشید اخرش بعده 7روز لکه بینی بود یا توی ترشحاتم لکه های خونی بود بعد من 18روز بعد باید دوباره پرید میشدم چون فاصلا پریدهام 18 روز هس گاهی 20 روز الان من همه ی علاعم پرید رو5روز دارم اما پرید نمیشم باید چیکار کنم توروخدا زودتر جواب بدید من خیلی استرس دارم فقط ترشحات سفید دارم گاهی زرد کم رنگ هست اما بو نمیده که عقونت باشه
- کمبود ویتامین دی
سلام خانوم دکتر خسته نباشید میخواستم بپرسم که کمبود ویتامین دی بر روی ذخیره تخمدان تاثیر دارد؟
- مصرف وروژست و خونریزی
سلام من کیست شکلاتی هفت سانتی دارم دکتر مصرف قرص وروژست با شروع قاعدگی رو تجویز کرد الان دوازده رو خونریزی مثل روز اول پریود دارم و خیال قطع شدن هم نداره .ای یو دی هم دارم .چیکار کنم


