Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ۸ روز سقط جنین ۴ ماهه
سلام
۸ روز سقط جنین ۴ ماهه دارم. سونگرافی نشان داده ۱۵میلی لیتر هتروژن دارم.
چیکارکنم؟ لطفا راهنماییم کنید. - دارو
باسلام خدمت خانم دکتر عزیزم.لطفا اسامی داروهای ضدتهوع مزاج دربارداری راذکرفرمایید.باتشکررررررررررر
- سونوگرافی رحم و تخمدان
میوم ساب موکوز کوچک در خلفی فوقانی اندومتر به قطر۸ م م دیده شد در سونوگرافی وازینال چیست؟آیاخطرناک است وچگونه رفع میشود
- علائم بارداری
با عرض سلام من هفته گذشته با 20 روز تاخیر پریود شدم و چند روزه لکه بینی دارم . با توجه به اینکه نزدیکی بدون دخول داشتم و پرده بکارنم سالمه احتمال بارداری وجود داره ؟ ممنون با تشکر
- تاخیر در قاعدگی
سلام من 4ماه زایمان کردم بعد 2ماه رابطه داشتم متوجه پاره شدن کاندم نشدیم تقریبا 10ساعت بعد قرص اورژانسی مصرف کردم 7روز بعد گریود شدم خونریزی کم بود و سیاه رنگ الان 33روز از اولین گریودی بعد قرص اورژانسی گذشته ولی هنوز پریود نشدم حالا من حامله ام.
- بارداری
سلام خانم دکتر از پریدم سه ماه گزشته بود بی بی چک زدم منفی بود امپول پرژسترون زدم بعد بی بی چک زدم مثبت بود الان چیکار کنم این انپول اصلا امکان نداره باعث سقط بچه بشه اخ بی بی چک ۵۰ ۵۰ نشون داد ؟
- امکان سقط جنین در 2 ماهگی
سلام. میخاستم بدونم استفاده از کورتاژبرای سقط جنین تا 2ماهگی ممکنه برای مادر خطری داشته باشه ؟؟ باتشکر
- ریسک NTD
سلام .اگر در آزمایش AFP ریسک NTD بالا باشد و سونوگرافی آنومالی خوب باشد.یعنی مشکلی نیست؟ آیا نیاز هست که آزمایش AFP تکرار شود؟
- بارداری
سلام من دو نوبت لوپومیر ۷۵تزریق کردم برای درمان اندومتریوز ایا احتمال بارداری ناخواسته هست ؟
- بارداری
باسلام بنده جمعه گذشته انتقال جنین داشتم و شنبه ۹ روز بعد از انتقال آزمایش خون دادم و عدد بتا زیر ۵ بوده . آیا مجدد آزمایش بدم شاید مثبت باشد
- مایع مختصر در سمت محل انسزیون
با سلام و خسته نباشید بعد از سقط بعد سه ماه که بقایا دفع شدن سونو دادم نوشته ، مایع مختصر در محل انسزیون cs به دیامتر ۳ در ۲ میلی متر به نفع Cs niche رویت شد آیا این مورد خطرناکه برای بارداری بعدی !؟ من سزارین قبلی ده سال پیش بوده... با تشکر از پاسخگوییتون
- لکه بینی
سلام وقت بخیر. من 29 سالم هست و pco هستم و خرداد ماه 13 ام پریود شدم و تیر ماه 8 ام.. 26 تیر ماه رابطه کاملا بدون دخول داشتم. در حد لمس آلتها. مرداد ماه 6 ام پریود شدم. اما تا الان که 5 روز میگذره من خونریزی ندارم. و لکه بینی دارم. و دیروز هم تقریبا قطع شده بود.
ایا امکان باردادی هست؟ و اینو هم بگم گه من باکره ام. چقدر احتمال داره این لکه بینی ها نشانه بارداری باشه ؟ - درمان سیست نوبوتین حداکثر ۷ میلی
با سلام هفته ۸ سونو دادم نوشته جفت سیرکولار یه جا نوشته شکل غیر طبیعی جفت هست یه جا میگن به معنای جلو بودن جفت و پایین بودن جفت نگرانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- فاصله بارداری سزارین
سلام من باردارهستم ومی خوام زایمان طبیعی انجام بدم الآن 31هفته هستم وزایمان قبلی من سزارین بودکه بابارداری الآن 9 سال فاصله هست .آیاامکان زایمان طبیعی وجود دارد؟بایدچه کارهایی انجام دهم که زایمانم طبیعی باشه؟
- تنبلی تخمدان در بارداری
سلام من سه ماهه باردارم تنبلی تخمدان دارم البته شدید نیس زیاد و قرص گلای وانس مصرف میکنم خواستم ببینم تا چه وقت باید مصرف کنم
- بارداری
سلام خسته نباشید من هفته 19بارداری هستم شکمم و کمرم درد میکه ایا خطر داره یا نه اخه دو سه روز پیش یه اشیای ۱۵تا ۱۷کیلوی بلند کردم خطر دارد یا طبیعی است
- اینو فولیک
سلام، من پلی کیستیکم، ۱۵ روز عقب انداختم قصد بارداری دارم ،ازمایش بتا دادم منفی بود،یکسال اخیر پریودم مرتب بوده تا حالا با توجه به سابقه ممکنه کیست داشته باشم ایا میتونم از پودر اینو فولیک استفاده کنم؟
- حاملگی دختر باکره
باسلام EF قلب من 50درصداست آیا میتوانم بدون خطرحامله شوم؟
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر دوستم ۳روز قبل موعد پریودش ینی۲۸ سیکل بصورت تجاوز گونه وارد رابطه بدون پیشگیری با مردی شده و چون نزدیک پریودی بوده قرص نخورده و با یک روز تاخیر پریودشده و مثل همیشه۵روز پریود بوده.میگه که حجم خونریزی یکم کمتر از ماه قبل بوده) البته ماه قبلش خونریزیش زیاد بوده .بعد پاکی یک شب درمیان با همسرش اقدام کرده و همون ماه باردار شده .الان میترسه بچه از همسرش نباشه .آیا امکان داره؟؟؟
- بالا بودن فاکتور TSH در هفته ۵ بارداری
سلام.خسته نباشید.من قبل از بارداری چکاپ کامل دادم همه ی فاکتورای تیروئیدم خوب بود.سابقه کم کاری یا پرکاری هم نداشتم.اما الان هفته ۵ بارداری هستم.آزمایش خون دادم.فاکتور TSH بالا بود.بین ۰.۴ و ۴ نرمال هست برای من ۴.۵۸ بود و فاکتور T3 باید بین ۷۰ تا ۱۷۲ باشه واسه من ۶۲.۶ بود.میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم.چون نگرانم.دکتر خودمم تا ۵ روز دیگه نیست.ممنون میشم راهنماییم کنین.


