Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی حین مصرف قرص ضد بارداری
سلام من بخاطر عدم پریود سونو شدم و متوجه شدم کیست ساده ۳۱*۲۰ دارم و دکترم قرص ضد بارداری کنتراسمین برای دوماه نوشت. من با شروع پریودی قرص رو مصرف کردم و الان چند روزه لکه بینی دارم. میتونم الان که لکه بینی دارم نزدیکی هم داشته باشم؟
- بارداری
میخواستم بپرسم ایا میشه توی ماه اول بارداری جنین رو با دارو از بین برد یا خیر .. ممنون از شما
- اگر دخولی انجام نشود مایع منی روی پام بود وپاکش کردم و احساس میکنم با اینکا باردار میشوم بلافاصله ادرار کردم و نیم ساعت اول قرص اورژانسی خورده باشم چیزی نمیشه
اگر دخولی انجام نشود مایع منی روی پام بود وپاکش کردم و احساس میکنم با اینکا باردار میشوم بلافاصله ادرار کردم و نیم ساعت اول قرص اورژانسی خورده باشم چیزی نمیشه
- تاخیر زمان پریود
سلام وقت بخیر دوروز از تاریخ پریودم گذشته هم بی بی استفاده کردم هم آزمایش خون ولی دوتاش منفی من باید چیکار کنم از استرس دارم میمیرم آیا آزمایشات اشتباهن؟
- معاینه
سلام ایا متخصص زنان معاینه مقعدی انجام میده؟
- کیست تخمدان
باسلام خدمت شما دکترعزیزو گرامی خانم دکترمن به علت طولانی شدن پریودیم درتیرماه به دکترکه مراجعه کردم طی سونوگرافی که انجام دادم گفتن اندومیوز دارم وگفتن باید قصد بارداری کنم وچون سنمم بالاست ۳۶سالمه وتازه ازدواج کردم باید حتما بارداربشم وازماه ۴تیرتا۲۱ مرداد پریودنشده بودم فکر کردم باردارم ولی متاسفانه نبودم، رفتم دکتر ایشون منو فرستادن سونو که گفتن کیست دارم وقرص مارلین دادن که بخورم چون گفتن بازم پریودی طولانی خواهی داشت فولیک اسیدهم دادن که بخورم خانم دکترعزیز اگه قرص مارلین روبخورم اجازه میده بارداربشم خواهش خواهش میکنم راهنماییم کنید که چه کنم خیلی مضطرب ونگرانم که آیا باردارمیشم باتشکر ازشما دکترعزیز
- خونریری شدید ماهیانه
سلام همسر من هر ۲۱ روز یک بار خونریزی داره و بسیار هم شدید است لخته خون ازش خارج میشه خیلی هم درد داره آیا آمپولی هست که باعث قطع عادت ماهیانه به مدت ۶ ماه یا کمتر بشه چون کم خونی شدید هم داره
- بارداری
سلام من متاهلم و حدود ۱ ساله از قرص ایزوترتینویین استفاده میکنم ولی قبل اینکه دو هفته استفاده کنم فهمیدم باردارم حدود یک و نیم ماه و بارداری اولم هست دکترم گفته باید سقطش کنم آیا چاره ای جز سقط نداره و باید سقط کنم؟ممنون میشم پاسخ بدین
- رنگ ابرو
سلام پسرم ۲۵ روزشه میتونم ابروهامو رنگ کنم؟ چون شیرمادر میخوره تاثیر بدنداره؟
- پیگیری سوال
سلام وقت بخیر دیروز این سوال رو از شما پرسیدم""سلام وقت بخیر از شب چهارمپریود برای جلوگیری از بارداری مارولین مصرف میکنم.هر شب هم سر ساعت مصرف میکنم از چه زمانی میتونم نزدیکی داشته باشم.چون میگن قرص ضد بارداری بعد از دوهفته تاثیرش رو آغاز میکنه."" فرمودید اگه از روز اول مصرف رو شروع کنم میتونم بعد از پریود نزدیکی داشته باشم .حالا من که از روز چهارم شروع کردم از کی میتونم نزدیکی داشته باشم؟ ممنونم
- قرص اورژانسی
سلام خانوم دکتر من ۱۲ روز پس از پریودم یعنی شنبه گذشته ساعت ۹ صبح رابطه از مقعد داشتم از جلو دخول صورت نگرفت هنگام اورگاسم منی روی شکم من ریخته شد و هردو طرف با دستمال منی رو پاک کردیم و بصورت مالش(سر التشون رو به جلوی من مالیدن بدون هیچگونه دخولی) ولی به اورگاسم نرسیدیم من بخاطر شک از پیشاب و اینکه شاید منی بصورت یک قطره داخل واژنم شده باشه یا نه ۹ ساعت بعد یعنی ساعت ۶ عصر همون روز یک قرص اورژانسی .۷۵ و ۱۲ ساعت بعد یک قرص ۷۵ دیگه خوردم من باکره هستم و اولین رابطه ی من بود ۲۷ سالمه و پریودم همیشه منظم بوده و اینماه باید ۱۱ مرداد پریود بشم میخواستم ببینم امکان بارداری من وجود داره? خیلی استرس دارن
- زگیل تناسلی
سلام وقت بخیر من از مدتی پیش یه جوشی زدم رو کشاله ی ران خودم احساس کردم یه جوش غیر عادیه چون مدت زیادی رو کشاله ی رانم موند حس کردم جوش چرکیه به خاطر همین خواستم فشارش بدم اینکارو کردم یه چیز سفید رنگی وصل بود به بدنم که به راحتی درنمیومد اما درش اوردم و اون لحظه احسای درد کمی اومد سراغم یه جوش کوجیک دیگه نزدیک این جوش هست و همین باعث شد احساس کنم شاید زگیل تناسلیه من باید چیکار کنم به مطب بیام یا قبل از اومدن به مطب آزمایش بدم اگر باید آزمایش بدم چه آزمایشی؟ ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم 😔❤
- کیست
سلام خانم دکتر توروخدا جوابمو بدین.من از وقتی ازدواج کردم همیشه جلوگیری میکنم چون سنم کمه نمیخام بچه دار شم.ولی وقتی جلوگیری نمیکنیم بعدش شکمم درد میکنه سوزش ادار میگیرم بعد قرص.میترونیدازول میخورم یکم خوب میشم.الانم زیر شکمم درد میکنه انگار ی چیز بزرگی هست دست میزنم درد میکنه خواهش میکنم بگین دلیلشو
- معاینه
سلام خانم دکتر مهربون آیا شما در مطب خودتون سونوگرافی از رحم و تخمدان انجام میدین؟
- احتمال زایمان زودهنگام
باسلام و خسته نباشید .هفته ۳۳ بارداری اول هستم.سابقه کوتاهی طول سرویکس داشتم که با مصرف شیاف پروژسترون و امپول پرولوتون به ۳ سانتی متر رسید.دو ماه به استراحت نسبی برگشتم ولی متاسفانه اخرین سونو طول سرویکس ۱cm و int.os با نمای فانلینگ ۱۸ میلی متر باز شده.حدودا چقدر برای زایمان زودرس فرصت دارم؟
- پستان
تودهایی تو سینه م هست که هربار بزرگ و کوچیک میشه ودرناکن ببعضی هاش
- کیست تخمدان
سلام من کیست ۷ سانتی در تخمدان چپ دارم ایا با دارو درمان میشه یا خیر
- سلام خانم دکتر، بخیه بعد از جراحی شما جذبی یا کشیدنی
سلام خانم دکتر،بخیه بعد عمل شما حذبی یا بخیه ای؟
- تعیین جنسیت
من دوتا دختر دارم الان ده ساله که باردار نشدم جلوگیری هم نداشتم اصلا ولی باردار هم نشدم الان میخوام با ای وی آف صاحب پسر بشم میشه؟
- بارداری
با فیستول واژن بارداری می تونه بشه یا خیر


