Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف قرص جلوگیری سیپروترون کامپاند
سلامم وثت به خیر من در اولین دوره از مصرف قرص سیپروترون کامپاند هستم. بعد از اولین روزمصرف در روز اول عادت ماهانه خونریزی ام قطع شده . الان باید ادامه بدم قرص هارو یا نخورم ؟
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر جواب سونو نوشته ضایعه کیست مولتی لکولار به اندازه mm۳۰×۲۵در تخمدان چپ و یک کیست درموئید به اندازه ۳۶×۲۹ در تخمدان چپ جای نگرانی داره؟درمانش به چه صورت هست
- سلام خانم دکتر من برای نامنظمی پریود قرص مدرکسی پروژسترون مصرف میکنم از روز ۱۶ قاعدگی شبی ۱عدد تا ۱۰شب حالا من برای دوره اول که از روز ۱۶قاعدگی شروع کردم ۹تاشو خوردم یکیش مونده بود پریود شدم حالا برای دوره دوم باید چه طوری مصرف کنم تو سوال قبلی گفتین از روز ۱۴قاعدگی بخرم چیکار کنم مشکلی نداره اگه از روز ۱۴قاعدگی بخرم دکتر بهم گفته از روز ۱۶قاعدگی بخرم حالا شما میگین از روز ۱۴قاعدگی بخرم بعد دکتر چیزی نمیگه بهم به نظرتون
- خونریزی حین مصرف دوفامد
سلام وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان خفیفی دارم برای همین دکترم یکسری قرص تحریک تخمک گذاری و آمپولhmg و hcgبرام نوشتن پریودی هامم نامنطمه، قرص دوفامد هم برام نوشتن،، دیشب که شب نهم قرص بود ی رگه ی خون دیدم،،امشب هم خیلی کم دیدم، علتش چی هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید🙏🏻🌸 آخه خیلی استرس دارم🥲
- پماددد
سلام دکتر به من پماد فنی توئین سدیم ۱ درصد دادن و باید روی لایه های داخلی واژنم بزنم آیا این پماد به داخل واژن هم میره؟ و آیا استفاده از این پماد خطری نداره و مشکلی برام در آینده بخصوص برای بارداری ایجاد نمیکنه (باعث ناباروی میشود؟؟؟)
- خونریزی وضخامت دیواره رحم
سلام من نزدیک به یک ساله که لکه بینی وبعد خونریزی شدید دارم باانجام سونوگرافی داخلی تشخیص ضخامت دیواره ی رحم وپولیپ بوده ودر نتیجه عمل هیستروسکوپی ولی دوماه بعد از عمل دوباره خونریزی دارم وضخامت دیواره ی رحم به حالت قبل برگشته چکار باید کرد
- دهانشویه در بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر میخواستم بدونم تو حاملگی میتونم از دهانشویه استفاده کنم؟ کلا خوبه برای محافظت از دندونها در بارداری از دهان شویه ها استفاده کرد و اینکه باید نوع خاصی استفاده بشه یا فرقی نداره؟
- نوبت
سلام خانوم دکتر خسته نباشید میخواستم نوبت بگیرم بیام پیشتون
- مهم
سلام ببخشید من از قرص ال دی مصرف کنم یهو میشه قط کرد یا ن بسته باید تموم بشه؟؟؟
- ضربه به شکم پسر ۴ ساله
پسرم ۴ سالشه ۱۸ ساعت قبل یه ضربه نسبتا محکم به شکمش خورد الان میدووه بازی میکنه و هیچ علایمی نداره ولی یکم در محل ضربه احساس درد میکنه این درد نگران کنندست یا میگذره
- سلام من تنبلی تخمدان دادم
- ابله مرغان و پرید
سلام خانم دکتر من آبله مرغان گرفتم و قرص آسیکلویر مصرف میکنم آیا میتونی باعث بشه عادت ماهانم عقب بیوفته؟
- آمپول دیفرلین
باسلام و خسته نباشید ببخشید من خانمی 50 ساله هستم که کنسر سینه داشتم وتقریبا سه ماه هست تاموکسیفن مصرف میکنم دکتر برای قطع پریود آمپول دیفرلین برام تجویز کرد که یک ماه پیش یک ۳/۷۵ را تزریق کردم الان یک ماه گذشته نوبت تزریق بعدی رسیده اما متاسفانه آمپول گیرم نیومده سوالم اینه اشکالی نداره با چند روز تاخیر اونو تزریق کنم؟؟ از طرفی آمپول را که تزریق کردم تا الان خونریزی نداشتم مشکلی ایجاد نمیشه؟؟ ممنون ازپاسخگوییتون
- با سلام من میوم دارم زمانی که به پزشک مراجعه کردم با توجه به سونو و نمونه برداری تشخیص دادن آمپول واریو پپتیل تزریق کنن تا الان سه بار تزریق کردم ولی بارسوم که سوم آبان بود بعد اون خونریزی دارم بعضی وقتا خیلی شدید هست و این منو نگران کرده آیا خطرناک هست؟
- ناباروری
سلام برای باروری دکتر امپول مترلین ۱تجویز کر دن ایا خوبه ؟؟
- سرکلاژ شکمی
سلام و عرض ادب من سرکلاژ شکمی هستم دکترم نظرش اینه سه تاجنین بلاست برام انتقال بدن ولی من خودم میگم دوتا نظر شما چیه؟به فرض اگه دوقلو شد ریداکت کنم یا لازم نیست؟
- اندومتریوز
سلام وقت بخیر، ببخشید من اندومتریوز و کیست اندومتریوما دارم، دکتر امپول واریوپپتیل دادن سه ماه متوالی، الان میخوان دو نوبت دیگه تمدید کنن، من میخوام یائسه دایم بشم، ایا با تزریق متوالی این امپول واریوپپتیل یائسه دایم میشم؟ چند نوبت باید بزنم که یایسه دایم بشم. ممنون
- ببخشید وقتی ادرار میکنم یا مدفوع سوزش دارم
- ضرب دیدگی رحم
سلام وقتتون بخیر من توی دعوا با داداشم با لگد به رحمم ضربه خورده و اون قسمت هم کبود کرده الان زیرش همانگار سفت شده.روز اول هم خونریزی داشتم ولی بخاطر اون شرایط دعوا و استرس بوده خودم حس میکنم .سونوگرافی هم رفتم گفت تخمدانات سالمه بنظر شما نگران باشم بازم یا به دکتر مراجعه کنم؟و اینکه به چه دکتری مراجعه کنم بهتره؟؟
- سلام خانم دکتر ببخشید سونو پستان دادم نوشته نسج فیبروگلاندولار هر دو برست درکوادران خارجی افزایش یافته لطفا بگین یعنی چی چکار کنم


