Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- میوم رحمی
سلام من به تازگی سونوگرافی کردم و داخل رحمم میوم به ابعاد ۱۱ mm ,و ۶mm,دیده شده و فولیکول غالب به ابعاد ۱۴mm در تخمدان چپ ، آیا این خطرناک هستش؟
- آمپول پروژسترون
سلام. خانم دکتر من سوال پرسیده بودم که حدوده ۲ ماهه پریود نشدم باردارم نیستم لطف کردین پاسخ دادین که آمپول پروژسترون ۵۰ بزنم میخواستم بدونم دوتارو باهم باید بزنم؟واینکه بعد زدن آمپول پریود شدم میتونم قرص لتروزول بخورم؟ ممنونم از پاسخگویتون
- واکسن گارااسیل
سلام وقت بخیر چه زمانی بعد از اولین تزریق واکسن گارداسیل ابمنی ایجاد میشود؟
- پریود پشت سر هم
سلام.مجرد هستم من پریود نامنظم به صورت تاخیر در پریود داشتم دو ماه قرص دیان مصرف کردم .پزشک بهم گفتن دیان رو قطع کنم و بجاش دیفاستون رو از روز ۱۵ پریود به مدت ده روز هر ماه استفاده کنم اما بعد از قطع دیان در ماه بعدش من سه بار پریود شدم و خیلی نگرانم کرده.فاصله بین پریود هام سه چهار روز هست بطوری که اصلن به روز ۱۵ پریود نمیرسم که دیفاستون رو شروع کنم و توی روز ده دوازده پریود قبلی مجدد پریود میشم اینکه پشت سر هم دارم پریود میشم خیلی منو ترسونده. الان درواقع هیچ کدوم از قرصهارو مصرف نمیکنم و منتظرم شاید مثل قبل ماهی یک بار با تاخیر بشه پریودم که بتونم دیفاستون رو شرو کنم لطفا راهنماییم کنید چیکار باید بکنم. این پریودهای پشت سر همخطرناک نیست؟؟ در اینده برای بارداری
- سلام من سونوگرافی انجام دادم نوشته شده مایع درکاویته در آن متر مشهود است سن 48پریود نمیشم ممنونم پاسخ
- سلام علیکم من در هفته ۱۲بارداری هستم برای سونوی ان تی مراجعه کردم برای جنین تشخیص امفولاکس
- زایمان طبیعی
سلام خسته نباشید۷روزه زایمان طبیعی کردم،،الان لابیای بیرونی که سمت بخیه ها هست ورم کرده ودرد داره و تیرمیکشه ممکنه عفونت باشه؟؟بخیه ها درد ندارن
- هههههه
خودارضایی باعث پریود نشدن میشه؟
- آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵
با سلام ۴۰ ساله هستم و تشخیص به یائسگی زودرس دکترها دادند دوز اول آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵ که ترزیق کردم بعد از ۱۷ روز پریود شدم . بعد از یک روز پاکی قبل از ترزیق دوز دوم پریود شدم . دوز دوم رو که ترزیق کردم اول زیاد شد خونریزیم آلان ۴ روز از ترزیق دوز دوم میگذره بعصی زمانها دل درد دارم و لخته و خون میاد . بعد از زمانها فقط لکه بینی خیلی خیلی کم هست . خواستمسوال کنم این خونریزی و لکه بینی تا کی ادامه دارد؟امکان بیشتز شدن هست؟
- کلیتوریس
ببخشید وقتتون میگیرم میگید باید برم دکتر واسه معاینه . این جزئیاتی ک گفتم اصلا درد یا چیز دیگه ای ندارم ؟ یعنی طوری شده ؟ خودم حس میکنم زشت شده یا ک نمیدونم شاید اشتباه میکنم ببخشید ایا پزشکی میشناسید ک مورد اطمینان باشه یا ک خودتون 🙈 بتونم با ی عکس کوچیک بهم بگن ؟؟
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام من سه ماهه پریود نشدم برای تنظیم پریودیم دکتر برام امپول فشاری برا پریودی وقرص سیبل تجویز کرد. روی بسته نوشته روزی یک و توضیح دیگه ای ننوشته بود. از چه روزی باید قرصارو مصرف کنم؟وقتی پریود شدم یا از الان؟ ممنون میشم
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من دکترم به دلیل تنبلی تخمدانم قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده به مدت ۱۰ روز روزی دو عدد ...خواستم بپرسم هنگام مصرف قرص میتونیم نزدیکی داشته باشیم؟ و امکان بارداری هست؟
- سندروم تخمدان پلی کیسیتیک
با درود و عرض ادب دارویی که پزشک پوست به من دادند ،داروی هورمونی ضد بارداری و اسپیرونولاکتون 100روزی یکی و ویتامین B6 و پماد موضعی برای هوارض سندروم بود ،پزشک متخصص زنان که مراجعه کردم ورزش و عدم استرس و کاهش وزن توصیه فرمودن و همان اسپیرونولاکتون و مگلکتین تجویز،کردند ،به خاطر کرونا مراجعه مجدد نداشتم ، پریودها نزدیک به هم بود و در یک ماه سه بار عادت ماهیانه داشتم ، البته کوتاه و کامل بود لذا مصرف را قطع کردم و دوباره دو ماه پیش،مصرف را شروع کردم ،سوالی داشتم که اگر طول مصرف افزایش،پیدا کند مشکلی نخواهد بود و طول مصرف دارو چقدر باید باشد؟ سپاسگزارم با احترام
- سونو سینه
سلام ببخشید من سونو سینه چپ انجام دادم به خاطر درد ریر سینه در جواب اینجوری نوشته میخواستم ببینم معنیش چیه چیز نگران کننده هس؟ نوشته:افزایش اکوژنیسیته پستان چپ ناشی از تراکم بالای نسج فیبروگلندولر مشاهده می شود.
- خارش درونی و بیرونی رحم
سلام مادر من نزدیک 50سالشه خارش رحم دارد و وقتی که مایعات در طول روز کم میخورد خارش رحمش بیشتر میشود علتش چیه ممنون میشم از راهنماییتون
- سوال
سلام خسته نباشید الان ۵ روز که از مصرف قرص اووسیز ۰/۷۵ میگذره (بعد از نزدیکی بلافاصله یدونه ۰/۷۵ خوردم) فقط دو روز بعد از مصرف قرص شکم درد داشتم و حال وقتی یکم چیز سنگین بلند کنم باز یکم درد میگیره آیا امکانش هست باردار باشم؟ تا چه مدت عادت نشدم بی بی چک بزنم؟ من پریودی منظمی ندارم یبار اول ماه میشم بعضی وقتا هم آخر ماه
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید
من زیرشکمم درد زیاد دارم سونوگرافی داخلی انجام بدم یا لگن؟
- قرص گین آپ
سلام من قرص گین آپ مصرف میکنم الان یک هفته از زمان پریودم میگذره و پریود نشدم ممکنه عوارض قرص باشه
- کیست تخمدان
سلام کیست تخمدان راست باابعاد 28در38بدون جز سالید دارم آیا بدون قرص با پریودی برطرف می گردد ؟
- سلام از کجا بدونم عفونت دارم در واقع ترشحی که عامل عفونت باشه چه رنگیه و ترشحی برای مرطوب کردن باشه چه طوریه
۰۰۰


