Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
تصویر یک ساک بارداری درون کاویته اندومتر در سگمان فوقانی رحم فاقد رویان ودارایyolk sackرویت شد وسن تقریبی msd,-12.5mm,6w+0 d..وتصویریک کیست با جداره ایزو او۲۶*-۱۲.۵ mm ه مدرح کننده کوپورس بارداری باشد
- سنگ حالب در هفته ۱۱ بارداری
سلام دکتر بزرگوار خسته نباشید . خانومم دو قلو بارداره ولی متاسفانه سنگ ۵ میلیمتری در حالب گیر کرده که باعث شده کلیه مقداری التهاب کنه و دکتر گفته اگه تا یک هفته دفع نشه باید لیزر کنه برا دفع سنگ و این کار عوارض داره احتمال این که جنین ها سقط بشن یا مشکلات و نقصی برا جنین پیش بیاد زیاده ، دکتر جان خواهش میکنم بهم بگین چکار کنم نمیخوام دوقلو هام رو از دست بدم خیلی به زندگی امیدوارم کرده بودن . خوزستان هستیم توانایی مالی نداریم که شهر دیگه ای بریم دکتر هیچ دارویی برا دفع ننوشتن گفتن فقط آب بخور تو این یک هفته . خواهش میکنم راهنماییم کنید دارویی چیزی کاری که دوقلوهام چیزیشون نشه . ممنونم ببخشید طولانی شد
- سزرین
دو ماه پیش عمل سزارین کردم پسرم روی شکمم افتاد الان خون ریزی شدید دارم گفتن عمل سزارین خون ریزی کرده دارو داد اما خوب نشدم چکار کنم درد دارم؟
- ترشحات بارداری
سلام خانم دکتر در هفته۲۰ بارداری هستم سرکلاژ شکمی هستم از اول بارداری روری یک بار ترشحات ژله ای داشتم بدون بو و سوزش و خارش گاهی شفاف گاهی شیری رنگ الان هر ۲الی۳ روز روی دستمال این ترشحات را میبینم ایا طبیعی است یا نیاز به دارو دارم؟ بعضیا اصلا ترشح ندارن در بارداری کمی نگران شدم
- پریودشدن با قرص دروسبلا
سلام من از ۹ سیکل پریود ماه گذشته دروسبلا رو مرتب خوردم تا پریود نشم که بتونم برم زیارت ولی دقیقا شب ۲۸ پری شدم ، بدون قطع کردن قرص ، چرا ؟مگه تا زمان قطع دارو از پریود جلوگیری نمیکنه ؟؟؟حالا راهی هست زودتر تموم بشه ؟؟؟
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام وقتتون بخیر . از روز ۹ بعد از انتقال جنین فریز تا امروز که روز یازده هست لکه بینی قهوه ی و کرمی و صورتی و قرمز و گرفتگی عضلات شکمی را تجربه کردم .هر هشت ساعت شیاف پروژسترون و استرادیول استفاده می کنم . دو جنین گرید آ برام گذاشتن . به نظرتون جنین هام از بین رفتن و پریود شدم که اینطوری شدم؟
- تست بارداری
سلام وقت بخیر میانه ی سیکلم لکه بینی داشتم و تقریبا ۳روز هم داشتم قبل موعد پریودیم ترشح آغشته به خون. و اقدام به بارداری کردم ۶روز مانده به موعدپریودیم تست گرفتم منفی بود و چهار روز مانده به موعدم هم منفی آیا احتمال زیاد باردارنیستم چون با وجود لکه بینی و سایر علائم ممکنه باردارنباشم
- اندومتریوز
سلام خانم دکتر من مریض شما هستم ۱۷ بهمن هیستروسکوپی و لاپراسکوپی سرکلاژ شکمی داشتم باهاتون حین عمل متوجه اندومتریوز شدین جواب نمونه برداری براتون اوردم برام دو ورق قرص وروژست تجویز کردین و گفتین بعده تموم شدن قرص باید تست پایپل بدی الان ورق اول قرص تموم شده اوایل لکه بینی کم رنگ داشتم ک نیاز ب نوار بهداشتی نبود الان ورق دومو شروع کردم لکه بینیم زیاد شده جوری ک نوار بهداشتی استفاده میکنم چیکار باید بکنم خانوم دکتر؟
- زخم رحم
زخم دهانه رحم تا چند ماه درمان نشود خطر ایجاد میشود؟
- خونریزی بعدازپریود
سلام من42سالمه چن روزپریودشدم وقتش تمام شده ولی هنوز خونریزی دارم الان 13روزه تموم نمیشه کمرم هم خیلی دردمیکنه لطفاً راهنمایی کنید چه دارویی بخورم
- دیر شدن پریود
سلام وقت بخیر چند روز قبل این سوال رو از شما پرسیدم میخواستم بپرسم الان ده روزه میگذره پریود نشدم چندین بار بی بی چک زدم در روزهای مختلف با برندهای مختلف منفی بودن همه.می تونم به جواب بی بی چک اطمینان کنم؟ ممکنه از عوارض قطع قرص باشه(چون ماه بعد از قطع قرص پریود شدم)ولی این ماه نه..حالا باید منتظر بمونم پریود بشم یا اقدام خاصی کنم؟۳۹ سالمه و یک بار زایمان داشتم تخمک گذاری هم دیرتر شده این دوماه بعد از قطع قرص.همیشه بلافاصله بعد از اتمام پریود بود این دوماه روزهای ۲۱ تا ۲۵ متغیر بود سوالم این بود: دوماهه که نزدیکی نداشتم .ماه قبل پریود شدم ولی این ماه ۴روز از موعدم گذشته پریود نشدم.قبل از این دوماه هم به مدت ۶ ماه قرص مارولین به همراه کاندوم برای پیشگیری استفاده میکردم.علت پریود نشدنم چیه.؟ روز ۲۰ سیکل ترشحات تخمک گذاری داشتم.نزدیکی هم نداشتم با اینکه مطمئن بودم ولی باز هم .بی بی چک هم چندبار گذاشتم منفی بود .علت چیه؟،" ممنون میشم در صورت امکان به سوالات من پاسخ بدید
- سوزش
سلام خانم دکتر من خیلی واژنم خشکه و در حین نزدیکی خیلی سوزش دارم اینقد سوزش دارم که نم توانم نزدیکی داشته باشم ممنون میشم راهنماییم کنید که چکار کنم
- قرص سیپروترون کامپاند
سلام هفت روز عادت بودم وپاک شدم سه روزبعددوباره پریودم شروع شده دکترم گفته بودن اگه پریودم نامنظم شدقرص کامپاندمصرف کنم من هم نمیدونستم قراره پریودم ادامه داربشه الان نمیتونم این قرصوبخورم؟ هنوز عادتم قطع نشده
- خونریزی رحم
سلام من خانمی ۴۹ ساله هستم ودو سالی هست که از پریود وخونریزی رنج می برم وسونو وآزمایش ونمونه برداری کردم و۴ ماه پریود نشدم البته گفتند در حال یائسگی می باشم ولی بعداز ۴ ماه یکماهی خونریزی دارم ومجدا به دکتر مراجعه کردم قرص مفنامیک اسید وترسید دادند خوردم یک هفته خونریزی قطع والان شروع شده .لطفا راهنمایی کنید.
- سقط جنین
سلام خانم دکتر ببخشید من تو هفته ۷ بارداری سقط خواسته توسط شیافت انجام دادم الان ۶ روز از سقط میگذره و همچنان خونریزی و دل درد دارم اما میخواستم ببینم قرص ضد بازبارداری رو از روز چندم بعد از سقط شروع کنم .من حدود سه ماه پیشم یه سقط دیگه داشتم متاسفانه.ممنون میشم راهنمایی کنید
- اکوفری سمت راست لگن
سلام خسته نباشید، ابعاد آن به اندازه م م ۳۲×۱۸.۵×۹ دیده شده آیا خطرناک است چه کار کنم
- کیست
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر میخاستم بدونم این ک کیست کورپوس لتئوم باعث میشع باردار نشیم!؟
- بارتولن
سلام خانم دکتر کیست بارتولن من با سرنگ توسط دکتر خالی شده از کجا بدونم کلا خالی شده چیکار کنم پاکسازی بشه کلا
- من زخم رحم دارم دو
سلام خانم دکتر.خسته نباشید.زخم رحم باعث درد کمر و پا و پهلو میشه؟انکار استخون پا از زانپ به بالاو کمرم درد میکنه.رون هاممسنگینه ودرد داره
- زنان
سلام خانم دکتر ببخشید سوالم اینه که از واژنم یه چیزهای سفید مثل نشاسته گاهی اوقات میاد .خطری نداره ؟ و چکار کنم


