Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سنوگرافی
سلام خسته نباشین.من۲۵سالمه در سنوم نوشته در تخمدان چپ تصویر یککیست فولیکولار به دیامتر۵۰م رویت شد میشه بگین به چه معنیه؟ سپاس.
- قطع خونریزی پریودی
سلام من از اوایل تیرماه که پریود شدم هیچ فرقی نکرده تا الان که حدودا یه ماهی میشه خونریزی دارم ولی با قرص مدروکسی پروژسترون خونریزیم کم شده ولی قطع نشده دوباره رفتم دکتر که گفتن تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل رو بهم دادن (دوبسته) ولی طرز استفاده درستشو نفهمیدم میشه بگین چطور باید استفاده کنم؟ چند ساعت و چند روز و تا چه وقت؟؟؟!
- سرکلاژشکمی
سلام میبخشید من سرکلاژ شکمی شدم و دوتا زایمان زودرس داشتم و ازاینکه طبیعی باردار نمیشم مجبور شدم ای وی اف کنم میخواستم بدونم دکترم دوتا واسم انتقال میدن اگ یوقتی دوقلو گرفت میتونم نگهشون دارم ایاممکنه با دوقلو رحمم جواب بده ازاینکه استراحت مطلقم باشم باید بازم یکیش روریداکت کنم یامیشه دوتاش نگه دارم؟ ممنون
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
Disordered proliferative endometrium non functional type endometrial polyp
- قرص گین اپ
آیا قرص گین اپ باعث ناباروری ونازایی در اینده میشود؟؟؟؟
- سقط جنین
سلام هفته ۴ بارداری با قرص سقط جنین داشتم و افتادم ب خونریزی و دل درد شدید الان ۵ روزه ک از سقط میگذره همچنان دل درد شدید و خونریزی زیاددارم ایا طبیعیه ؟؟ تا کی این روند ادامه داره
- تخمک گذاری
سلام من روز ۱۴ پریود امپول اچ سی جی زدم وروز شانزدهم ازاد گذاشتم به نظر شما کی تخمک ازادشده وتا اون روز بوده که من ازاد گذاشتم فولیکول غالبم ۲۵ بوده..ایا باردار میشم؟
- ساکشن
سلام ساکشن انجام میدهید
- سلام
ببخشید قرص سیبل دادن به من برای کیست گفتن از روز اول پریودی بخورم
- طریقه مصرف قرص
سلام خوب هستین من ۱۸ سالمه و دکتر برام قرص اسپیرونولاکتون تجویز کرده و بهم گفته از روز ۵ قاعدگی سیبل مصرف کنم میخوام بدونم تا چه زمانی باید سیبل رو مصرف کنم ؟
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من3ساله که جلوگیری ندارم ومیخوام بچه دارشم ولی نمیشه آزمایش وسونوگرافی هم رفتم مشکلی نداشتم. شوهرم روفرستادن آزمایش توی بیضه اش غده داشت وبهش دارو دادن وگفت روی بارداری تاثیری نداره به نظرشمامشکل چیه؟
- افزایش بافت گلاندولار
بافت سینه فیبروگلاندولارهتروژن یعنی چی تو سونوی قبلی هموژن بود الان هتروژن زده با دو تا کیست ۳.۳×۲۰۵میلیمتر
- خارش در بارداری
سلام خانم دکتر. در هفته 23 بارداری هستم. چند روزه خیلی بدنم میخاره و خارش دارم . دلیلش چی میتونه باشه ؟ و ایا برای جنینم خطر داره ؟
- دارو
سلام خانم دکتر قرص لاکتوواژبرام تجویز کردین داروخانه نوشته هفته ای یک بار واژاینال/ منظور یعنی هر هفته یک قرص / 14 عدد قرص هست یعنی 14 هفته استعمال شود
- هیپرپلازی اندومتر
سلام خانوم دکتر
اندومتر هیپرپلاستیک در شرح عمل کورتاژ تشخیصی و اندومترم بود. به نظر شما سرطان رحمه؟ من بچه ندارم و دو بار میکرو ناموفق داشتم. یعنی به خاطر داروهایی که خوردم؟ - سلام
- سلام من قراره انتقال جنین روم انجام بشه ،گفتن اگه تیروییدت کن کاریاپرکارباشه انتقال عقب میوفته مگه نمیشه در دوران بارداری قرص تیرویید مصرف بشه؟
- استفاده از قرص اورژانسی و اچ دی
سلام لطفا پاسخ سوالمو واضح بدید من بعد ۳روز از رابطه با همسرم یک قرص اورژانسی خوردم الان ۱۰روز میگذره دوباره رابطه داشتم و محافظت نشده بود الان قرص اچ دی بخورم از باروری جلو.گیری میکنه یا باید صبر کنم ۱۴روز از خوردن قرص اورژانسیم بگذره؟خواهشمندم هر چ سریع تر پاسخ بدید
- کیست تخمدان
.سلام ..کیست تخمدان به ابعاد ۳۳mmبا جدارنازک و محتویات اکوفری ...و مورال ندول اکوژن در جدار چسبیده به تخمدان به ابعاد. کمتر از ۱mmیعنی چی چه نوع کیستی هستش؟؟
- جلوگیری ۱
سلام وقت بخیرسه ماه است که قرص جلوگیری مارولین مصرف میکنم.همیشه هم سر ساعت مصرف میکنم.آیا بطور کامل از بارداری جلوگیری میکند.؟ البته نزدیکی محافظت شده انجام می دهم.و اینکه درد معده و قفسه سینه از عوارض این قرصه؟


