Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام وقت بخیر امروز به تشخیص پزشک مشخص شد که تقریبا دو ماهه باردارم و قلب جنین حدودا ۵ روز دیگه تشکیل میشه که باید برم سونو اما متاسفانه این بارداری ناخواسته هستش میخواستم بپرسم راهی هست که تا قلب تشکیل نشده سقط صورت بگیره؟
- واژینو پلاستی و پرینو رافی
سلام میخوام بدونم خانوم دکتر شرف الدین سابقه جراحی زیبایی واژن رو دارن؟
- کیست تخمدان
سلام وقتتون بخیر . ۴۷ ساله هستم چند ماهی است پرید نامنظم دارم رفتم سونوگرافی داخلی نشون داده یه کیست با جدار نازک و محتویات اکوفری به دیامتر ۳۴/۲۸ در تخمدان راست و یه کیست حاوی سپتا نازک و لومن حاوی دبری به دیامتر ۵۱/۳۰ در تخمدان چپ رویت شده. آیا خطرناکه و نیاز به ارزیابی تومور مارکر و ام آر آی لگن هست؟
- بارداری ناخواسته
سلام من دو فرزند دارم و الان ۵هفته و ۶روز باردارم اصلأ شرایط بچه سوم رو ندارم چکار کنم سقط شود به دکتر گفتم اما توجه نکرد شما لطفاً کمکم کنید
- استفاده از پمادمیکوزین
سلام خانم دکترمن نوزده هفته ودوروز باردارم وترشحات سبز رنگ دارم واز پماد های دیگه استفاده کردم تاثیر نداشت دکتر ماما برام پماد میکوزین نوشته ولی توی توضیحات منع کرده دربارداری استفاده بشه من یک شب استفاده کردم والان می ترسم مجدد استفاده کنم
- عفونت سزارین
بخیه های سزارینم سوراخ شدن عفونت میزنه بیرون
- خونریزی شدید همراه بالخته های بزرگ
باسلام وخسته نباشیدخدمت شما من هشت ماه پیش بخاطرصخامت رحمی کورتاژ شدم ولی بازهم خونریزیم خیلی زیاده سونوگرافی هم کیست نشون داده میشه بادارو رفع کردیا باید جراحی بشم
- قرص سالویگل مصرف کردم عادت نشدم
سلام خانم دکتر من ۲۹ سالمه بخاطر تعریق بدن بیش از حد سالویگل خوردم ۴۵ روزه عادت نشدم . آزمایشم داد بارداد نیستم
- آزمایش بتا
سلام خسته نباشید من ivf انجام دادم روز ۱۴ انتقال عدد ۵۵۸ بود و روز ۱۷ انتقال عدد ۸۶۱ بود این روند طبیعی؟
- پریودی دوباره
سلام خسته نباشید .نوزده ساله هستم .بیماری خاصی ندارم من یازدهم برج پریود شدم ب مدت یه هفته طبق روال .قیل شروع پریودیم با همسرم رابطه داشتم شاید یکی دو روز قبل لز پریودیم قرص اورژانسی مصرف کردم .بعد از تموم شدنه عادت ماهیانم یه هفته ک گذشت دوبارع عادت ماهیانه شدم .الانم ترسیدم ک آیا از عوارض قرص اورژانسی هست یا مشکلی دارم
- قرص ضدبارداری
سلام خانم دکتر ، خسته نباشید
من دو سال ازدواج کردم ، تا الان از هیچ نوع داروی جلوگیری استفاده نکردم ، با تجویز پزشک قرص مارولین تهیه کردم
شب گذشته اولین قرص رو استفاده کردم (روز آخر پریودم) بود .
از کی میتونم رابطه بدون حفاظت داشته باشم ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید - استفاده از قطره گوش در بارداری
سلام خسته نباشید من ۵روزه ivf کردم امروز گوشم ملتهب و دردناک شده میخواستم ببینم استفاده از قطره بتامتازون ایراد نداره؟ ممنون
- کبد چرب شوهر و اقدام برای بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید خانوم دکتر همسر من کبد چرب گرید دو دارند و قرص اتورواستاتین 40 و liver pak 140 می خورند حالا من اگه بخوام اقدام کنم واسه بارداری مشکلی پیش میاد بخاطر داروها یا عیبی نداره خواهش میکنم راهنمایی کنید منو
- بکارت
سلام خانم ببخشید من برا معاینه بکارت رفتم من فقط خودارضایی میکردم مالشی ، رابطه جنسی اصلا نداشتم ماما گفتن بکارتت سالم یه خراش کوچولو فقط پایینت هست اول گفت میشه ترمیم ولی بعد گفت لازم هم نداره احتمالا شب ازدواجت خونریزی هم میکنی من اونموقع گواهی سلامتم میدم من الان خیلی میترسم یعنی این خراش رو ناسالم بودنم در نظر میگیرن فردا پزشک قانونی ؟ چون من واقعا رابطه نداشتم بکارتتم پاره نشده تو رو خدا نگرانم
- بارداریی
سلام بعداز تقریبا ۲ساعت ۲تا قرص اورژانسی۷۵ همزمان مصرف کردم نیازه بعداز ۱۲ ساعت دوباره مصرف کنم ؟
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر در شهرکرد آیا میدونید که کجا ترمیم بکارت انجام می دهند
- کیست
سلام خانم دکتر خسته نباشید من یکم تنبلی تخمدان داشتم که برطرف شد حالا یه کیست معمولی دارم.به دنبال این مشکلات یکممم پوست ناحیه تناسلیم تیره شده.میخوام بدونم با رفع کیست و پایان مصرف قرصام به مرور زمان رنگ پوستم خوب میشه؟؟
- iui و ivf
چرا درجه امپول سینال اف برای بیماران فرق می کنه
- عادت ماهیانه
سلام من ۷۰ روز پیش دوز اول واکسن کرونا را زدم وتا حالا پریود نشدم دوتا آمپول پروستژن زدم میشه راهنماییم کنید ممنونم
- اقدام بارداری
سلام خانوم دکتر.پنج روز از پمادکلوترومازل واژن استفاده کردم و اقدام به بارداری کردم مشکلی پیش میادمجددپمادواژینال رو شروع کنم . برای اسپرم واقدام بارداریم؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدید


