Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
سلام.ایا تحریک شدن بدون وارد شدن هیچی یا حتی ضربه هم وارد نشه دست هم به واژن نزده باشه بعد دوساعت هم سالم باشه و هیچ گونه خون ریزی ندیده باشه بعد یه چند ساعتی لباس زیرخون تیره میشه و هیچ گونه سوزش و دردی هم نداشت وقتی پد استفاده کرد به اندازه دوقطره سیاه رنگ شد یه هفته بعدشم پریود شدن دختر مجرد 18 ساله میخواستم بدونم خون ریزی برای چی بوده چون تکرار نشد
- قرص جلوگیری
سلام.من بعداز زایمانم قرص لایسترنول مصرف کردم دوماه اول یک هفته درمیان خونریزی داشتم،الان یک ماه ونیم پریودنشدم.میخاستم بدونم مشکلی نیس که پریودنشدم؟یا بخاطر قرص پریودم قطع شده.
- قرص استرادیول
سلام مجدد. عذرخواهی میکنم بنده یه سوال پرسیدم و همچنان منتظر پاسختون هستم. به صورت طبیعی باردار شدم. دکتر گفتن قرص استرادیول را تا ۱۴ روز مصرف کنم به اشتباه ۱۸ روز خوردم . امروز متوجه شدم که باردار هستم . یعنی ۴ روز بیشتر قرص رو خوردم. لطفاً به من بگید آیا برای جنین اتفاقی پیش میاد؟ضرر داره؟
- دردزیرشکم
سلام من حدود یکماه پیش باقرص سایتوتک توهفته۸بارداری سقط کردم بعداز۱۲روزخونریزی رفتم سنوگفت کمترازدوسانت ازجفت مونده ک دکترده عددقرص ال دی داد مصرف کنم تادفع بشه متاسفانه بعداز۳عددقرص بخاطرسرگیجه وکالت تهوع دیگه مصرف نکردم وبعدچندروزپریودشدم ک خون سیاه و قهوه ای تیره بود روز اول وروزدوم قرمز روشن بعدم قطع شد خواستم بپرسم ایاجفت دفع شده وچرا بعدازقطع خون دردهای شکمی بیش از حدی دارم
- درد تخمدان ها
سلام. من هنگامی که خواب بودم دچار درد شدیدی در ناهیه تخمدان ها و اطراف ناف شدم و دردش حالت تیر کشیدن یا گرفتگی عضله داشت به سختی میتونستم راه برم و یت حتی نمیتونستم عطسه کنم ...حالت تهوع زیادی هم داشتم اما حتی اگه میخواستم استفراغ کنم تخمدان ها درد میگرفت...مادرم کمی گلاب بهم دادن و وقتی نشستم جایی بعد مدت کوتاهی بهتر شدم...من دچار pco هستم ...درحال حاضر شرایط دسترسی به پزشکم رو ندارم کیشه کمی راهنمایی کنید که این مسئله بخاطر چه چیزی میتونه باشه؟
- عفونت گوش در بارداری سه ماهه اول
- درد معقد
سلام من ۱۵ سالمه یه بار خودارضایی کردم و فقط در ۵ دقیقه بود بعدش خون اومد و یکم درد در داخل خود سوراخ حس کردم بدون هیچ سوزشی. میتونید بگید حالا چه اتفاقی افتاده؟! آیا کارم به جاهای باریک کشیده؟!
- کیست
باااااا
- مشکل در شیردهی و سینه فیبروکیستیک
سلام خانم دکتر خسته نباشید من امسال بهار سونوگرافی سینه انجام دادم که نوشته بود تغییرات فیبروکیستیک گرید ۳ مشاهده شد البته یکروز قبل از پریود انجام دادم سال قبلش که انجام دادم کیست ساده داشتم چراح سینه رفتم معاینه کردند گفتند توده ای وجود نداره قرص ویتامین ای و مگنیفورت دادند و گفتند بچه دار بشم برام خوبه یک ماه قرصا رو مصرف کردم باردار شدم هفته قبل سزارین انجام دادم ولی به خاطر نداشتن نوک سینه نمیتونم به بچه شیر بدم از طرفی هم میگن سینه های فیبروکیستیک نباید تحریک بشن من از شیردوش دستی استفاده می کنم که باعث درد و تورم میشه از رابط سینه هم استفاده کردم که اصلا خوب نمیمونه و نمیدونم باعث حساسیت میشه یا نه به نظر شما چه جوری میتونم شیردهی داشته باشم الان بیشتر به بچه شیر خشک میدم و کمی هم با شیردوش دستی از شیر خودم بهش میدم که این موضوع خیلی باعث ناراحتیم میشه شیردهی از هاله سینه رو هم امتحان کردم ولی اصلا بچه نمیتونه شیر بخوره زردی هم داره من هر چقدر خنکی میخورم شیر خیلی کمی با شیردوش میتونم بهش بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- بارداری دوم
باسلام و احترام و تشکر از شما، خانم دکتر من 32 ساله هستم و دخنرم 7 سالش هست، دو ماه هست که اقدام به بارداری کردیم اما حاصل نشده، همسرم سیگار میکشن و من کم کاری تیروئید دارم و لووتیروکسین مصرف میکنم، من و یا همسرم میتونیم قرص کلومیفن استفاده کنیم و یا لتروزول؟به تازگی آزمایش چکاپ دادم و غیر از کم کاری همه چیز خوب بود الحمدلله، ممنون از شما
- آیا عرق نعنا باعث مرگ جنین در شکم میشه؟
سلام ببخشید من چند شب پیش دل درد خیلی وحشتناکی گرفتم ک منجر ب اسهال و استفراغ شد نصف شیشه عرق نعنا رو خوردم آیا برای جنین مشکلی پیش میاد؟ دوازده هفتمه لطفا جواب سوالمو بدین تو رو خدا ممنون
- پیشگیری
سلام من از امپول پیشگری 3 ماهه استفاده میکنم الان 25 روز از امپول 3 ماهه مونده ک سرما خوردم قرص مسکن استامیفن، ژلفن، قرص سرما خوردگی خوردم میخواستم بدونم این قرص ها رو امپول تاثیر داره یا ن ک باعث بارداری بشه و اثر امپولو از بین ببره تشکر
- سلام دخترم سنرمدان دو سوراخ قلب داره امپول واریو پپتیل ۳/۷۵ براش مشکل نداره
سلام دخترم سندرم دان دو سوراخ قلب داره امپول واریو پپتیل براش مشکل نداره ممنون
- بارداری
سلام هفته 32بارداری هستم گرید جفتم دو شده خطر داره خون به جنین میرسه
- رحم
سلام رحم به ابعاد ۹۴*۴۶*۶۲میلی متر و آکوی میومتریال هموژنیزه مشاهده می شود یعنی چی؟
- تاخیر پریود و بارداری
سلام خانم دکتر من دوماه که ده روز تاخیر پریود داشتم یعنی زمان پریودیم پریود نشدم بعد ده روز الان پریود شدم خونی که بیرون میاد خیلی تیره است قبلا اینجوری نبود ممنون میشم راهنماییم کنید و بگید چیکار کنم برای بارداری مشکلی نداریم من سونوگرافی دادم همه چی نرمال از شوهرمم همینطور آزمایش اسپرم داد مشگلی نداشت الان نزدیک ۱ سال میشه اقدام کردیم ولی نتیجه نگرفتیم لطفا راهنمایی کنید
- سلام خانم دکتر من خانمی ۴۴ ساله ویکساله پریود نشدم سونو دادم زده رحم دارای ابعاد ۲۸.۶۰ میلی متر اکوی میومتر هتروژن است اندومتر کوژن صاف و متقارن midline. به ضخامت ۴.۵ میای متر است لطفا راهنمایی کنین مشکلی دارم؟؟
- بارداری
سلام شبتون بخیر . هفته ۲۶ و ۳۰ آمپول بتامتازون تزریق کردم یعنی ۱۲ تا . الان ۳۵ هفته ام . ریه بچه تشکیل شده یا باز باید بزنم ؟ بچه چند هفته بیاد نیاز ب دستگاه نداره ؟
- سللام ۵ماهه سزارین کردم الان جای بخیه ها ناجور درد داره میسوزه علت چیه راه میرم هم تیر میکشه
- پرده بکارت
سلام خسته نباشی من ۷ساله که باپسری دوست هستم باهم رابطه داشتیم البته ازمعقدولی یکباراشتباهی کلاهک به اول واژن خوردومن جیغ زدم بیرون کشیدخونریزی نداشتم ولی چون ازهم دورم هستیم خودارضایی میکردم چیزی واردواژن نمیکددم فقط شی بینه پاهامیذاشتم وفشارمیدادم هیچوقتم خونی ندیدم ماالان باهم قصدازدواج داریم ودوستم روی پرده بکارت من خیلی حساس هستن خواستم بدونم درددوصورت به پرده من اسیب رسیده یانه؟


