Rubella IgG,انتی بادی سرخجه موجود در بدن.که نشاندهنده ایمنی بدن است.
Rubella IgM.آنتی بادی اولیه سرخجه در بدن.در اثر ابتلای جدید بیماری
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام ببخشید من لکه بینی داشتم به خاطر همین دکتر برام قرص مدرکسی پروژسترون نوشتن والان که ۲۰تا شو تمام کردم باید پریود میشدم ولی تا روز 11باید ۲۰ تای دوم شبی دوتا تا شب میخوردم ولی چون پریود نشدم فقط شب یازدهم دوباره کمی لکه دیدم وانگاری نه انگار که پریودم الان باید چیکار کنم دوره دوم قرصم شروع کنم یا نه تازه گفتن روز دوم پریدوم برم آزمایش هم بدم الان سر در گمم لطفا راهنماییم کنید
- درد و قرمزی محل بخیه سزارین بعد از چهار سال
سلام من چهار ساله سزارین کردم دو قلو داشتم یه گوشه از محل بخیه سزارینم باز بود که بعد از یک سال تحت نظر پزشک بودم تا بسته شد ودوسال بعد به دلیل درد زیاد رفتم سونو بافت نرم گفت که یه تیکه نخ بخیه به ابعاد سه میلی جامونده و حالا هم درد دارم نظر شما چیه به کجا مراجعه کنم
- کانون هیپراکو
سلام وقت بخیر نتیجه ی سونوگرافی من این نوشته کانون هیپراکو به سایز ۲۵ در ۱۰ میلیمتر منطبق بر آدنکس راست مشهود است ovaration cyst با دیامتر ۷۷ میلی متر ر حفره ی لگن مشاهده میشود میشه لطفا کمکم کنید خطرناکه؟
- کرم های مراقبتی پوست
سلام خانم دکتر .درسته که میگن خانم های باردار هر محصول مراقبت پوستی رو نباید استفاده کنن؟
- هفته بارداری ب روش iui چگونه محاسبه میشود
سلام وقت بخیر کسی ک به روش iuiباردار میشوداز تاریخ iuiبرای هفته های بارداری باید حساب کند اخه رفتم سونو گفت ۶هفته ای اما از نظر خودم ۷هفته و چندروز بودم یعنی ممکنه مشکلی برای جنین باشه
- سلام وقت بخیر.دکتر بهم داروی کلوتریمازول و هیدروکورتیزون پوماد موضعی بیرونی واژن داده برای درمان عفونت قارچی واژن و کلوتریمازول داخلی.. من وقتی میخوام از کرم موضعی بزنم به قسمت جای ادرار هم میزنم،،با عرض معذرت. وقتی از کرم فلوکونازول موضعی میزنم زیر شکمم درد میگیره وقتی به جای ادرار میزنم هم همینطور بعد هیدروکورتیزون میزنم یکم بهتر میشه، مشکلی نیست به جای ادرارم میزنم؟ و بخاطر درد زیر شکم و علایمی که قسمت جای دارار دارم؟
- طول سرویکس
با سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر عزیز میخواستم بدونم طول سرویکس در ده هفته و پنج روز 33 باشد طبیعی است یا خیر؟ شکم سوم هم است یعنی دو فرزند هم دارم الان باز حامله هستم
- فوری
سلام خانم دکتر من ۲۹ سالمه پریود منظمی داشتم ولی الان حدودا دو ماهه ک پریود هستم و قطع نمیشه گاهی لخته های سیاه همراه خون هست دکتر رفتم قرص ترسید و قرص مفنامیک اسید هم مصرف کردم اصلا تاثیری نداره،میخواستم برم آزمایش برای ازدواجم بدم ولی ب خاطر خونریزی شدید نمیتونم چکار کنم
- بعد جراحی کیست بارتولن
سلام بدنسازی و رابطه جنسی چه زمانی بعد. از جراحی امکانپذیره؟
- سلام من دوماه پریود نشودم حلا لک قهوهای روشن میبینم
سلام من دوماه پریود نشوم امروز لک دیدم به رنگ قهوه ای روشن
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۳۱ سالمه و قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم واقدام به بارداری هم کردم الان ۵ روز از موعد پریودیم و مصرف قرصم گذشت و دوروز پیش دردی مثل درد پریودی داشتم ولی پریود نشدم آیا احتمال بارداری هست و هیچ گونه علائم بارداری ندارم ممنون
- بارداری ناخواسته
سلام. ببخشید من مادرشیرده هستم بچم ۱۰ ماهشه درحین نزدیکی باهمسرم کاندومش پاره شد ولی دخول نشده بود مایع منی هم توی دستشون ریخته بود من روز ششم عادت ماهانم بودم قرص لونورژسترول خوردم ازترسم . میخاستم ببینم برای شیرم ضرر نداره واینکه باردارنمیشم؟؟؟
- سقط جنین
سلام وقت بخیر خانم دکتر من سقط داشتم بخاطر بارداری نول اولین روز آخرین پریودم پنجم دیماه ۱۴۰۲بود بخشی از سقطم ۱۱ اسفند در خانه انجام شد بصورت ناقص و ۲۰ اسفند دچار خونریزی شدید شدم ک به بیمارستان رفتم و ۳ تا قرص میزوپرستول بهم دادن و جفت سقط شد اما خونریزی کمی دارم تا الان و ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ دو لخته متوسط دفع کردم که سنو واژینال انجام دادم شرح سنو: رحم با ابعاد طبیعی و اکوی ادنومیوتیک 95*48 میلی متر ضخامت آندومتر ۱۲ میلی و مختصر غیریکنواخت محتوای اکوژن۲۰*۱۶*۱۰میلی وحجم ۲ سی سی در کویته آندومتر فوتبال دارای واسکولاریته از دیواره قدامی به نفع بقایای بارداری مشاهده شد رفتم بیمارستان قرص ال دی دادن روزی ۲ عدد تا۵ روز بخورم فشارخون ۱۴ هست مشکلی پیش نمیاد و به این روش بقایا کامل دفع میشه؟؟؟؟ از چه روشی استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید سپاسگزارم
- قرص ال دی
سلام ۳۰ سالمه برای جلوگیری از قرص ال دی استفاده میکنم میخواستم بدون میتونم از قرص لاغری هم استفاده کنم یا نه آیا تداخلی در عملکرد قرص ال دی داره یا خیر.ممنون از زحماتتون.
- تفسیر آزمایش
سلام. ببخشید میشه لطف کنید جواب آزمایش رو برام تفسیر کنید؟ (P.T.(patient نتیجه:13.8 ANA نتیجه: 9.89 (Anti Thyroid Peroxidase (anti TPO نتیجه: 9.89
- اختلال قاعدگی
سلام خسته نباشید ببخشید همیشه قاعدگی منظم داشتم و برای جلوگیری هم قرص ضد بارداری دزوسپتیو میخوردم ۸تیر ماه میبایست حیض شوم که الان نزدیک به چهل روز هست پریود نشدم آزمایش بارداری منفی شده وسونوهم مشکلی نداره و ضخامت آندومتر ۶میلی مترهمراه با مایع مختصر دیده شده ....به نظر شما چکار باید بکنم آمپول پروژسترون هم یکی زدم
- عدد بتا در آی وی اف
سلام روز نهم انتقال جنین بتام رو 9 بود روز 14 123 ای میتونه یه بارداری موفق به دنبال داشته باشد؟؟
- قرص دزوسپتیو
سلام من کیست تخمدان چپ داشتم دکترزنان قرص دزو سپتیودادن که سه ماه مصرف کنم از روز ۳وم پریودی شروع میکنم یه چنددونه روکه میخورم لک میبنم خون میبنم اماکم کلا مثل دردپریوی درد دارم میخواستم بببنم مال قرصه یا خطری داره ممنون میشم راهنمایی کنید
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام من ۱۸ سالمه پریودم نامنظمه دکتر بهم قرص سبیل رو داد از روز سوم پریودم استفاده میکنم دو روزه استفاده نکردم باز دوباره پریود شدم اگ الان بازم قرصمو استفاده کنم چی میشه
- تنبلی تخمدان
سلام.من تنبلی تخمدان PCOMدارم بعد از اصلاح سبک و ۱۱ کیلو لاغریی پریود شدم ولی ۳ بار به فاصله ۱۲ روز پریود شدم..مشکل چیه ک پشت هم پریود میشم؟؟


