Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ای وی اف
سلام خانم دكتر خسته نباشيد. خانم دكتر شما در كدام مركز اي وي اف انجام ميدهيد ؟ متشكرم
- Prp
سلام بعد از پی آرپی لکه بینی و درد سینه طبیعی است؟
- لانه گزینی
۶ روز بعد انتقال جنین لک قهوه ای دیدم به مدت دو روز ، به یک روز هیچی و الان که روز۹ هست کمی لک صورتی رنگ دیدم ؛ مشکلی پیش اومده ؟
- تزریق آمپول سینال اف
بعد از تزریق آمپول سینال اف درد در دو سمت شقیقه هام دارم،علتش ار آمپول سینال اف هست؟
- زنان زایمان
سلام من دیروز انتقال جنین گذشتم امروز صبح شیاف پروژستر گذستم بعد ازمن ترشحاته زرد رنگ آمد نگران کننده نیست
- ترشح سبز رنگ بعد از ivf
سلام خانم دکتر ممنون که پاسخگو هستید. من الان 8 روزه که انتقال انجام دادم و روزانه دو نوبت شیاف پروژسترون استفاده می کنم. درد هایی مثل زمان تخمک گذاری دو طرف دلم احساس میکنم. اغلب یکطرفه هستند دلیلش چیه؟.و گاهی روزی یک بار مثلا، به مقدار خیلی کم ترشحات خلط مانند سبز رنگی میبینم اما سوزش یا خارشی ندارم.دمای بدنم 37 بود. استرس زیادی دارم. نمیدونم انتقال موفقیت آمیز بوده یا نه؟ممکنه دچار عفونت شده باشم؟ نیازی هست به پزشک مراجعه کنم ؟
- انتقال جنین بلاست
سلام خسته نباشید انتقال جنین بلاستانجام دادم هیچعلایمی ندارم
- انتقال جنین
سلام خانم دکتر عزیز. وقت شریف شما بخیر. خانم دکتر من هشت روز هست که انتقال جنین انجام دادم. برام دوتا جنین انتقال دادن. داروی مصرفیم هم بعد از انتقال شیاف پروژسترون هست . روز سوم انتقالم خونریزی داشتم(خون تازه و روشن و یک بند انگشت لخته ی خون) با مطب دکتر تماس گرفتم و دستیارشون گفتن که اگه لکه بینی هست اشکالی ندارد و اگر خونریزی هست ، تا روز ازمایش بتا امپول پروژسترون هم تزریق کنید.خوتریزی دیگه ندارم و الان فقط لکه بینی های قهوه ای دارم حالا باید منتظر باشم تا روز ازمایش برسه و ببینم نتیجه مثبت هست یا خیر خانم دکتر علت اون خونریزی ناگهانی در روز سوم انتقالم چی بود؟ همش میترسم که جنین ها لانه گزینی نمرده باشن و از بین رفته باشن خانم دکتر نظر شما چیست؟ ممنونم از وقتی که برای ما میگذارید، یک دنیا سپاس و قدردانی
- خراب شدن درجه آمپل ونچرخیدن آن
سلام ببخشیدمن درجه آمپدل وخراب کردم دیگه نمیچرخه بایدچیکارش کنم چرخوندمش نمیدونستم سوزن میخوادبه زورفشارش دادم داخل بعدبردمش تزریقات بزنش کلن دکمه ودرجه ازهم جداشدن خودم وصلش کردم بازبعدالان هیچ نمیچرخه اصلاهم ازش استفاده نکردم الان بایدچیکارش کنم
- سلام میشه جوابم بدین لطفا آیا با۲میلیون اسپرم میشه آی وی اف یا ای وی ای کنم جواب میده بنظرتون صد در صد هست راهنمایی کنید
- تزریقآمپولواریوپیوپپتل
باسلام قراراستماهآیندهانتقالجنینداشتهباشمدکترآمپولواریوپیوپپتلبرامنوشتکه۱۸قاعدگیتزریقکنماشباهکردمو۴قاعدگیتزریقنمودمبایدچکهکارکنمراحلشچیهزیاداسترسدارم
- علت قطع شدن خونریزی با خوردن استرادیول
سلام من میخوام آی وی اف کنم هیسترو و حذف پولیپ شدم ال دی مصرف میکردم ۵دونه مونده امروز پروید شدم یه سوال داشتم استرادیول و شروع کردم تا خوردم خونریزیم قطع شد علتش چیه
- درموردتشخیص جنین نوسیکنال
سلام وقت بخیرمن برای تعین جنسیت وسلامت جنین های فریزشده سوال داشتم من یه شانس دوقلویی داشتم که باانتقال منفی شدوسه تاجنین نوسیکنال که میگن خوب نیست خواستم بدونم منظورازنوسیکنال چیه دقیق چراازقبل به مانگفتن واقعاهزینه های زیادی پرداخت کردیم
- خارش پوست در روز هشتم انتقال جنین
سلام من روز هشتم انتقال جنین هستم بدنم مثل کهیر پوستی ریخته بیرون وخارش داره میشه راهنماییم کنید ممنون میشم نمیتونم داروهامم کنار بزارم بخاطر جنین هام داروهایی که استفاده میکنم شیاف وآمپول پرژسترونه وقرص استرادیول وفولیک اسید وآمپول دورناف
- آی وی اف
سلام. بنده داروی ضدتشنج مصرف میکنم. دکترم گفتند برای بارداری از چند وقت قبلش باید قرص لاموتریژن بخورم. خواستم بدونم با وجود مصرف دارو لاموتریژن و سابقه تشنج میتونم آی وی اف کنم؟؟
- استفاده ازقرص استرادیول
سلام من قبلا کاشت انجام دادم والان ۳ تا فقط جنین دارم وتا پایان تمدید ۱ماه بیشتر فرصت ندارم والان که روز دوم قاعدگی هست شوهرم نمیتونه مرخصی بگیره لطفا بگید که استرایول چند میلی باید مصرف کنم وتا چند روز ؟
- درموردقرص استرادیول
سلام خسته نباشید،من5/10تخمک کشی داشتم،6/28سونودرآب،برای ماه بعدهم بهم قرص استرادیول دادن که ازروزاول عادت مصرف کنم متاسفانه فراموش کردم مصرف کنم الان چی میشه😭🤦♀️
- عمل پانکچر
سلام.من 34 سال دارم وشوهرم 39و دوتا دختر دارم که دختر کوچکیم 9سال داره وسال قبل یک سقط جنین داشتم وبرای پسردارشدن رفتم ای وی اف که یک بارعمل پانکچر انجام دادم برای ای وی اف وگفتند که تعداد تخمکها 3تا هست وضعیف برای PGDجواب نمیده آیا دوباره میتوانم ای وی اف کنم ممنون میشوم راهنماییم کنین
- رحم اجاره ای
سلام من میخاستم رحم اجاره بدم.قیمتش چنده؟؟
- Ivf
سلام وقت بخیر من چندتا فیبروم داشتم که میخواستم برای بارداری اقدام کنم و معاینه شدم که گفتین که احتیاج به عمل نیست و مشکلی برای بارداری وجود نداره یه چند ماه اقدام کردم و چون همسرم اسپرمهای ضعیفی داشتن دکترشون گفتن که شما به طور طبیعی نمیتونید باردار بشید و باید Ivf کنید، خواستم بپرسم با وجود فیبروم میشه اینکارو کرد؟


