سلام من تنبلی تخمدان دارم وروزی دوتا گلوکوفاژ بعد شام و نهار میخورم،ببخشید اگه باردار بشم تاقبل اینکه متوجه بشم،گلوکوفاژ برای جنین خطرناک نیست؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نزدیکی بعد از آمپول hcg
سلام ۹روز پیش آمپول hcg تزریق کردم و امروز بی بی چک منفی شد.یعنی تاثیر امپول از بین رفته؟یا اینکه لقاح تشکیل نشده؟
- سلام .الان چند وقته در جای برش بخیه سزارین بعد دوازده سال دارم به حدی که نمیتونم روزمین بشینم واینکه گر گرفتگی زیاد دارم در طی روز شاید ده بار
زه
- عفونت
سلام خانوم دکتر من ۲۰ سالمه و رابطه جنسی نداشتم حدود ۱ سال پیش عفونت قارچی داشتم که با قرص فلوکونازول ۱۵۰ که ۳ تا ۳ روز درمیون خوردم و شامپو ضد قارچ خارش و سوزش خوب شد اما چند ماه بعد که دکتر معاینه کرد گفتن داخل واژن هنوز خوب نشده .بازم همون قرص و لوسیون استفاده کردم الان خارش و سوزش ندارم ولی هنوز داخل واژن خوب نشده و دارو های واژینال هم نمی تونم استفاده کنم چیکار کنم بنظرتون؟ ( pcod هم دارم) باتشکر
- آرایش در بارداری
سلام خانم دکتر آرایش کردن در بارداری برای جنین ضرر داره؟ مثلا مطمین نیستم رژ لب که استفاوه میکنم سرب داره یا نه یا سایر لوازم آرایشی که استفاده میکنم سرب داره یا نه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- قرص ال دی
سلام خانم دکتر خوب هستین من 26 سالمه وال دی مصرف میکنم الان دچار عفونت شدم آیا مصرف مترونیدازول وسفالکسین با ال دی تداخل ایجاد میکند مصرف ویتامین ب کمپلکس ویتامین ای چطور ؟
- پریود نامنظم
متاهل هستم و از همان دوران بلوغ پریود نامنظم دارم و الان 45 روزه پریود نشدم تست بارداری هم دادم که منفی بود.چیکار کنم؟
- کلیتوریکش
سلام.منتازه وارد ۱۸ سال شدم و در دورگپریودیم هستمکه همچیین دردیو حس کردم و دردش انقد زیاده که کمرم و پاهامم. حتی درد گرفتن همراهش اصلا دردش قابل کاهش نیست ممنون میشم یه راه حل بدید زودتر بهم تا کمک کنه دردش زودتر تموم بشه گ
- لکه بینی حین مصرف قرص ضد بارداری
سلام من بخاطر عدم پریود سونو شدم و متوجه شدم کیست ساده ۳۱*۲۰ دارم و دکترم قرص ضد بارداری کنتراسمین برای دوماه نوشت. من با شروع پریودی قرص رو مصرف کردم و الان چند روزه لکه بینی دارم. میتونم الان که لکه بینی دارم نزدیکی هم داشته باشم؟
- جواب آزمایش کورتاژ
سلام جواب كورتاژ من Endocervix:no significant pathologic changes endometrial:proliferative phase endometrium endometrial polyp is suggested
- سلام خانم دکتر عزیز من ۴ تا آمپول لوپرمر تزریق کردم بخاطر اینکه خونریزی شدید داشتم بعد از ۴ ماه از آخرین تزریق آمپول بازم خونریزی شدید شدم حالا چکار کنم البته بعد از فیبروز ابروم خونریزیم شروع شد لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم🙏
- بخیه
سلام خانوم دکتر جای سزارین سفت و ی مقدار ورم کرده ایا مشکلی داره؟
- سوال مهم
سلام خانم دکتر عزیز من ۲۳ سالمه و چند سالی هست که واژنمو با آب داغ میشورم می خواستم بدونم آب داغ امکان داره به پرده بکارت آسیب بزنه ؟؟ خیلی استرس دارم ممنون
- تب و گلو درد بعد انتقال
سلام من روز اول انتقالم هست دیروز انتقال دادم و الا سردرد و سرگیجه و بدن درد و گلو درد دارم میترسم اتفاقی بیفته برای جنینام چیکار کنم حس میکنم تب هم دارم
- فولیکول
سلام.من دوماه پیش به دلیل قطع نشدن پریودیم سونوگرافی دادم که کیستی در سمت راست رو نشون داد.بعد از دوماه مصرف قرص HDو روکین،مجددا سونوگرافی دادم که فولیکول ۲۴رو در سمت راست و آندومتر تری لاین رو نشون داد.ممنون میشم راهنماییم کنید چکار کنم و دلیلش چیه
- ابنترنال اکو با قطر ۸ونیم سانتیمتر در لگن
در سونوگرافی من یه توده اینترنال اکو باقطر ۸۵میل دیده شده که چون تخمدان سمت چپم دیده نشده پزشک سونوگرافی تشخیص دادن که ممکنه منشا تخمدان چپ باشه وچسبندگی لگن.این توده چی هست و چه خطری داره
- آیا توده هتراکوخطرناک است
- خونریزی
سلام من یک هفته بعد از اتمام پریودی دوباره خونریزی شروع شدهمراه با کمردرد شدید و کمی هم دلدرد بعد ده روز رفتم دکتر زنان برام ترنسید و مفنامیک اسید تجویز کردن با مصرف ترنسید حجم خونریزی خیلی شدید شد دوروز خوردم دیدم شدیدتر میشه دیگه نخوردم الآنم هنوز خونریزی رو دارم ممنون میشم راهنمایی کنید سونو هم انجام دادم مشکلی نداشتم ولی دکتری که سونو رو انجام میداد گفت تنبلی تخمدان داری ولی دکتر که رفتم سونو رو نشون دادم گفت مشکلی نداری ممنون میشم راهنمایی کنید
- درد پریود
۳۷سالمه از سن ۱۳سالگی هرماه پریودم همراه بادرد زیاد و آمپول و مسکن های قوی و شیاف میگذره و ب همون شکل دوروز از ماه زندگیم مختل میشه٫تواین سالها خیلی دکتر رفتم ولی هیچکس ج درستی بهم نداد ٫گفتن عادیه ولی بدنم دیگه هرماه تحمل این حجم درد رو نداره و
- قرص سیپروتون کامپاند
سلام خسته نباشید ببخشید من دوسه بار ۵ روز دیر پریود شدم و اون ماه ۱۴ روز پ نشدم بعد از ازمایش و سونو رفتم دکتر یه سوزن و ۳ بسته قرص سیپروتون کامپاند نوشت گفت تا پ شدی بخور و ۷ روز ادامه بده و روز هشتم نخور تا ۷ روز دوباره از روز هشتم بخور ..... ولی روی بسته چیز دیگه نوشته ایرادی نداره ؟ شک کردم واقعا
- ای وی اف
سلام روز نهم انتقال هستم از روز سوم لکه بینی دارم بعضی روزها زیاد و بعضی روزها کم اکثرا قهوه ای موقعی که استراحت میکنم رفع میشه روزانه ۳تا شیاف و ۲تا آمپول پروژسترون میزنم امیدی هست مثبت بشم یک جنین بلاست انتقال دادن قرص دوفامد روزی ۲تا و آمپول انکسوپارین و asa هم مصرف میکنم ممنون از پاسخگوییتون


