Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام وقت به خیر! من ۲۵ سالمه دوماه خونریزی(پریودی طبیعی، لکهبینی،لختههای وحشتناک و...) پشت سر هم داشتم به دکتر مراجعه کردم هیچ علائمی دیده نشد جز اینکه به تنبلی تخمدان مشکوک شدن و قرص دوفامد تجویز کردن برای اینکه سریع قطع بشه خونریزیم و خداروشکر شد. تو این فاصله با همسرم رابطه داشتیم و بعد از یک هفته و نیم مصرف قرصم(هنوز هم تموم نشده) لکه و خیلی کم خونریزی داشتم خواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟؟ چون به من گفته شده دوفامد جلوی خونریزیم رو میگیره
- سلام ویتامین د3و50000روزی چند تا مصرف کنم وقرص دگزامتازون0/5روزی چند تا مصرف کنم ممنون میشم راهنمایی کنید لطفاً
- ایذبی سی
سلام من نزدیک دو ماه پریود نشدم و خیلی دارو استفاده کردم و نمی خوام باردار بشم چند بچه هم دارک بچه آخریم.هم خیلی کوچیکه باید چی کار کنم که پریود بشم چ دارویی مصرف کنم
- پرده بکارت
من ۱۵ سالم هست یه بار شیاف ماریانا ستفاده کردم ایا پرده بکارتم پاره شده
- درد در مقعد
با سلام من در هنگام قاعدگی 6 ماه بعد از زایمان درد شدیدی در ناحیه مقعد دارم که با مسکن هم ارام نمی شود این درد را بعد از پیاده روی هم دارم به متخصص زنان مراجعه کردم که بعد از انجام معاینه وسونو وازمایش گفت مشکل ندارم اما درد امانم را گرفته خسته شدم لطفا راهنمایی کنید
- قاعدگی نامنظم
سلام وقت بخیر دکتر من ۱۴ روزه پریود نمیشم و ۳ روز هستش که ترشحات قهوهی وتقریبا خونی رنگی دارم و بیبی چکم استفاده کردم جواب منفی بود خیلی نگرانم که چیزی باشه لطفا همراهمیم کنید
- قرص اوژانسی
سلام. وقت بخیر من حدود شش روز پیش رابطه مشکوک با بارداری داشتم.. بعدش قرص اورژانسی خوردم.. امروز خونریزی کردم.. میتونم اطمینان داشته باشم ک دیگ باردار نیستم یا نه؟
- سوال شخصی
سلام خسته نباشید قرص جایگزین قرص دزوسپتیو میخواستم اسمشو بگید
- سونوگرفی برای تشخیص کیست و عفونت
سلام خسته نباشید ببخشید سونو واژینال و پاپ اسمیر و روز چند بعد پریودی باید انجام بدیم؟
- پریودی سخت
واينكه قبل از شروع پريودي جوش هاي پخش شده بدي توي ،قفسه سينه تا بين سينه ها ميزنم از چيه تو ازمايش هورمون چيزي نشون نداد
- سردرد قاعدگی
سلام من هنگام قاعدگی سردرد شدید دارم تمام ۷ روز قاعدگی .قاعدگی من منظم هم هست.چکار کنم با استامینوفن هم خوب نمیشم. میشه راهنمایی کنید ممکنه مال عفونت رحم باشه؟گرچه هیچ علامتی ندارم آنتی بیوتیک مصرف کنم بهتر نمیشم؟؟ ۴۰سالمه ۳تا بچه دارم سزارین هم کردم آخرین بچه ۴سالشه
- سلام پاک کردن زعفران در بارداری ضرر داره؟ ماه چهارم… باعث زایمان زودرس مبشع یا نه
- بی حسی واژن هنگام رابطه
سلام بنده ۴ ساله ازدواج کردم ۲بار زایمان طبیعی داشتم. از اول ازدواجم توی رابطه جنسی با همسرم اصلا هنگام دخول حسی ندارم. یعنی احساس و لذتی ندارم و به طوره دیگه ای ارضا میشم. خسته شدم و به شدت متنفر شدم ازین وضعیت. دوست دارم هم زمان با همسرم ارضا بشم. لطفا راهنماییم کنید
- بلوغ زود رس
با سلام من دخترم ۱۱ سالگی پریود شده ولی منطم نبود وزنش ۴۷کیلو قد۱۵۴ است آیا تا ۱۸ سالگی قد میکشه قرص آرژنین و کلسیم هم مصرف میکنه آیا لازم با امپول واریو پپتیل جلوگیری کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- پاپ اسمیر
سلام ببخشید من دیروز پاپ اسمیرانجام دادم لکه بینی دارم میخواستم بگم چقدرطول میکشه قهوه ای رنگه واسه نمازنمیدونم چیکارکنم توروخداراهنماییم کنین
- آیا توده هتراکوخطرناک است
- طولانی شدن پریودی
باسلام وخسته نباشید.من خانمی ۴۰ ساله هستم حدود دوماه پیش نزدیکی مشکوک داشتم و بعداز تقریبا ۱۲ ساعت قرص اورژانسی مصرف کردم به فاصله ۱۲ ساعت الان دوماه پریود نشدم چندباربی بی چک زدم منفی شده الان دوهفته پیش لکه بینی وافتادن لخته داشتم الان سمت چپ زیر شکمم حالت نبض و حباب میزنه به نظر شما باردار هستم یا مشکل دیگه دارم البته من هفته پیش دوتا امپول پروژسترون هم زدم
- کلسیفیه رحم
سلام وقت بخیر خانمی ۳۰ ساله هستم در سونوگرافی من ضخامت آندومتر ۸ میلیمتر هست و اکوی غیر یکنواخت...دو کانون کلسیفیه هم در دیواره خلفی دیده شده....آیا خطرناکه و نوعی سرطان به حساب میاد؟؟؟؟
- قرص گیناپ
سلام خسته نباشید من ی دختر دارم 19سالمه خ. استم قرص گین آپ استفاد کنم خواستم ببینم مشکلی نداره واسع پریودی و قرص ال دی خواهش میکنم زود بهم خبر بدین
- سوال مهم
سلام خانم دکتر عزیز من ۲۳ سالمه و چند سالی هست که واژنمو با آب داغ میشورم می خواستم بدونم آب داغ امکان داره به پرده بکارت آسیب بزنه ؟؟ خیلی استرس دارم ممنون


