Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دوفاستون
سلام وقت بخیر دختری۲۲ساله هستم برای تخمدان پلی کیستیک دکتر برام دوفاستون روزی ۲تا تجویز کردن میخواستم بدونم این دو قرص با چه فاصله ای از هم باید مصرف شه ؟یا اینکه همزمان؟ و قرص اتیسترون از روز ۶ام پریود مصرف شه مشکلی نداره؟
- لیزر زگیل تناسلی
سلام خسته نباشید ببخشید بعد از لیزر زگیل تناسلی،، چند روز طول میکشه تا جاش خوب بشه؟و آیا رد یا همان لک هم باقی میمونه؟
- عمومی
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید خانم دکتر من دختری ۲۲ ساله هستم و رو شکمم دوتا خال دارم یکی قطرش تقریبا نیم میلی متر و اون یکی زیرش کوچولو تره من چون مو های زاعد دارم از می خوام سونو گرافی برم خواستم بپرسم اشعه ی سونوگرافی که رو شکمم میزارن برا اون خال ها ضرر داره ؟ و ممکنه باعث پخش رنگ دانه هاشون بشه اجرتون با خدا
- سلام مجرد هستم و رابطه هم نداشتم ولی تو سونو زده کانون اکوفری به ابعاد ۶ در۳ درداخل کاویته اندومتر بدون واکنش دسیدوائی واضح دیده شد جهت افتراق از ساک بارداری ازمایش بتا توصیه شده
- دردزیرشکم
درد زیر شکم علتش چیست به خصوص هنگام پریودی
- 24سالمه بارداریم خطرناکه یانه
سلام من امروز سونو دادم میشه جوابشو بگید خیلی نگرانم اکولوسنسی با حدودمنظم درکاویته رحم در لوکیشن فوندال دیده شد مایع ازاد در حفره لگن مشهود نیست توده اکویmixedبه ابعادmm۲۰×24 درمجاورت تخمدان راست مشاهده شد دربررسی کالرداپلر the ring of fire sign دراطراف ان مشهود است یافته های فوق به نفع E.Pمی باشد سونوگرافی کنترل توصیه شود کسی میدونه چی میشه
- پولیپ آندومتر
سلام، ببخشید به نظر شما امکان دفع پولیپ بدون جراحی وجود داره??? مواردی بوده که از بین رفته باشه??? سپاس.
- بارداری
سلام خانم دکتر ببخشید من در هفته 16 بارداری هستم چند روزه مداوم لرزش و ویبره در واژن احساس میکنم.دلیلش چیه ؟ ایا خطر دارد؟
- درد سینه شدید قبل از پریودی
با سلام وقتتون بخیر. من 22 سالم هست چن ماهی هست که سندرم پیش از قاعدگی شدیدی دارم مخصوصا درد سینه خیلی خیلی درد دارن و حیلی طولانی یعنی اینطور نیست که چن روز قبل از پریودی اتفاق بیوفته تقریبا میتونم بگم دو یا سه روز بعداز پریودی شرو میشه تا پریودی بعدی 😢 در واقع من کل ماه رو درگیرم و درد میکشم خاهش میکنم اگ میتونید کمکم کنید ک یکم این درد کمتر شه . پریودیمم منظمه فقط این درد سینه اذیتم میکنه. ممنون 💐
- درد شدید هر دو تخمدان بعد از مصرف شیاف کلوتریمازول ۱۰۰
سلام ببخشید من عفونت داشتم دکتر بهم شیاف کلوتریمازول ۱۰۰ قرص کلیندمایسین وفلوکونازول داد الان بعد گذشت ۵روز تخمدان هر دو طرف درد میکنه مخصوصا صبح هااعلتش چیه؟؟؟
- مشکلات زنان و پریود نامنظم
سلام وقت شما بخیر خانم دکتر من ۲۷سالمه متاهل هستم بچه ام ندارم حدود۲ماه هست که پریودم عقب افتاده و کلا پرسود نشدم (بیبی چک هم سه بار تو سه زمان متفاوت زدم منفی بود ) و الان خارش داخل واژن همراه با بوی نامطبوع دارم(اکثرا نامنظم هستم) خواستم نوبت بگیرم چون از یه شهر دیگ میام میخواستم ببینم اگ قرار بر سونوگرافی یا هرچیزی بود مطب خودتون انجام میدید یا نه،؟ و اینکه با بیمه سامان طرف قرارداد هستید یا خیر،؟؟؟
- قرص ضدبارداری
بعد سقط چند روز بعد میتوان قرص ضد بارداری استقاده کرد
- عفونت و زخم رحم و اقدام به بارداری
سلام من پریودم تمام شد دیروز امروز رفتم دکتر که معاینه بشم اگه مشکلی نداشته باشم زمان تخمک گذاریم اقدام کنم ولی دکترم گفت که یه زخم کوچولو و عفونت دارم بهم پماد واژینال و شیاف داد آیا مشکلی نیست که هم پماد استفاده کنم هم نزدیکی داشته باشم؟ داروها تاثیر میذارن و اینکه اسپرم کش نیستن؟؟
- درد مقعدی موقع پریودی و سخت نشتن
سلام،من 7مرداد ای یو دی گذاشتم امروز وقت پریودم بود فقط یکم لک بینی داشتم،از دیروزهم موقع نشستن ودفع کردن مقعدم درد میکنه ممنون میشم کمکم کنید
- پریود
سلام من ۲۰ سالمه و چهار ماه پیش سقط کردم بعد از سقط پریودام منظم بود و مشکل نداشتم اما این ماه باید شانزدهم پریود میشم ک نشدم و ب جای پریود سع روزه لکه بینی دارم و درد زیر شکم ک دردش مثل پریود شدنه و همش زیر شکمم و پهلوهام صدای قارچ قور میده علتش چیه
- چرا دکتر روزی یک عدد کپسول
من خانم ۳۵ساله هستم ،یه زایمان زود راس داشتم ،یک سال بعد از عروسی ،الان ۱۷ سال دیگه بچه ندارم ،الان دکتر این دارو را اوابوست رابرام تجویز کرد روزی یک عدد آیا تاثیر هم دارد ،من پریود هم عقب می اندازم ۳تا ۴ماه بعد هم باید آمپول بزنم تا پریود بشم ،نمیدانم چیکار کنم
- قرص جلوگیری درزمان بارداری
سلام.من 4ماهه زایمان کردم وبچه شیر میدم.چه قرص جلوگیری میتونم بخورم که رو شیر اثر نداشته باشه
- چرا به محض خوردن پروژسترون ب خونریزی شدید افتادم؟
سلام من قاعدگی های نامنظم و طولانی مدت داشتم به پزشک مراجعه کردم و با توجه ب سونوگرافی هیچ مشکلی در رحمم نبود دکتر برام پروژسترون نوشت ک مصرف کنم که دفعه ی بعدی ک پریود شدم آزمایش هورمون بدم اما با خوردن اولین دونه از پروژسترون خونریزی شدید گرفتم آیا طبیعیه؟تا کی ادامه داره؟اگر قطع نشد چی؟
- پاپول مرواریدی
سلام وقت بخیر من چند سال پیش روی لابیای مینورم زائده هایی دیدم که زیاد نشدن الان بعد از ۶ سال روی واژن و لابیای دیگه ام در حال زیاد سدنه دکتر زنان دید چیزی نگفت.یعنی نگفت زگیله.شبیه زگیل نیست مثل پاپول مرواریدی هست میشه بگید اگه پاپول باشه برای جلوگیری از تکثیرش چکار باید بکنم
- سلام خسته نباشیدمن الان هشت روزهست پریودیم تمام شده وقرص پروژوسترون استفاده کردم بازم پریودشدم علتش چیه میتونه باشه


