Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تخمک ضعیف
یکبار ای وی اف کردم که گفتن تعدادتخمک 3تاهست وضعیف برای باردوم میتوانم ای وی اف کنم برای پسردارشدن سن 34 سال دارم باید چکارکنم ممنون میشوم راهنمایی کنید
- مصرف قرص استرادیول و پروژسترون
سلام دکتر ۶ هفته از بارداریم میگذره ای وی اف داشتم دکتر واسم قرص استرادیول ۲ میلی نوشته ولی ۱ میلی گیرم اومده میتونم از همین ۱ میلی استفاده کنم
- ترنم
میخام باردارشم و پسر میخام واینکه میخام ازطریق آی وی اف انجام بدم این روش چقد هزینه برمیداره واینکه چنددرصد موفق آمیزه و اگه هزینه کنم و صورت نگیره پولم پس میگیرم یا خیر
- خونریزی
سلام من توی سیکل ای وی اف هستم روز دوم پریودی روزی 4تا قرص استرادیول میخوردم و بعد از دو روز پریودیم تموم شد حالا بعد از دو روز دوباره خونریزی شروع شده و سینه هام و پا و کمرم درد میکنه ایا طبیعیه امکان داره انتقالم کنسل بشه؟
- سلام هزینه آی وی اف چند هست اگه کسی مشکلی در بچه دارشدنش داشته باشه آی وی اف انجام بده خوبه براش
- یکتاسوری
سلام من روز پانزدهم انتقال جنین ازمایش دادم منفی بود خونریزی ولکه بینی ندارم فقط سمت چپم درد دارد چرا
- انتقال
سلام علت دردپریدی گهگاهی که بااستراحت بهترمیشودوافت فشار بعدازانتقال جنین سه روزه وروزدوازدهم
- احتمال سقط
سلام،من در تاریخ ۱۳تیر وی آی اف انجام دادم و تاریخ آخرین پریودم ۲۷ خرداد بوده، از دیروز دچار خونریزی شدم و صبح تست بتا دادم که ۱۷۳۰ بودش.الان دچار سقط شدم یا خبر؟
- ناباروری
سلام خانم دکتر خسته نباشین بخاطر ای وی اف وانتقال جنین دکتر برام استرادیول تجویز کردن من قبلا درد زانوی خفیفی بخاطر ارتروزاشتم بعد مصرف قرص درد زانوم خیلی شدید شده ایا میتونه از عوارض مصرف ابن قرص باش؟
- انتقال جنین
سلام و خسته نباشید دکتر عزیز بنده انتقال جنین 5 روزه دارم ولی پرژسترون را 4روز استفاده کردم مشکلی ایجاد نمیشود
- اقدامات لازم برای آی وی اف
سلام وقت بخیر،ببخشید شخصی که مشکل نازایی نداره و فقط به دلیل مشکل جابه جایی کروموزومی که داره میخواد عمل پانکچر انجام بده و بعد آی وی اف و انتقال جنین،۱: آیا نیاز هست قبل انتقال جنین عمق رحمش اندازه گیری بشه؟ ۲: آیا عمق رحم با سونو واژینال هم اندازه گیری میشه؟ آیا خراش اندومتر هم نیاز هست انجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید خراش اندومتر با بیهوشی هم انجام میشه؟ تفاوت خراش آندومتر با هیستروسکوپ چیه؟
- هورمون hcg
سلام خانم دکتر، من خارج از ایران زندگی میکنم ممنون میشم جواب سوالمو بدین. من شنبه ۸ اکتبرانتقال داشتم. اگر روز انتقال رو درنظر نگیریم امرپز روز پنجم میشه میدونم زوده برای بیبی چک ولی چون باداری قبلم لکه داشتم و الان ندارم ممنون میشم یه جواب به من بدین. احتمل داره لانه گزینی این سری با لکه بینی نباشه؟روز ششم اندازه هورمون hcg به ۲۵ میرسه که این کیت های بارداری نشون بدن؟خیلی خیلی ممنونم
- ناباروری
من یکسال در رویان تحت نظربودم،عمل تخمک کشی هم انجام شد ولی تخمک پوچ داشتم پرونده م مختوم شد،میتونم ازقرص اووابوست استفاده کنم ،۴۵ساله هستم
- لطفا کمکم کنید آیا دیدن لخته خون در داخل رحم قبل از انتقال جنین با آی وی اف برای بارداری خطرناک است
من سه روز قبل آنتقالم دکترم یک لخته کوچک در داخل رحم من دید مناسفانه جنینها را انتقال داد آیا این لخته خون خطرناک برای حاملگی است
- آی وی اف
دکتر روزسوم قاعدگی آزمایش هورمونی داده و12روز دیگه جواب آزمایش میاد وازتخمک گذاری من میگذره چجوریه چون قبل ازتخمک گذاری باید قرص یاآمپول زد
- Ivf
سلام خسته نباشین من ۳۸ سالمه آمنوره اولیه هستم پرونده پزشکی موسسه م***زا هست بمرحله گرفتن تخمک از اهدا کننده رسیدم تو موسسه گفتن یکسال باید تو نوبت باشم میخواستم اگه با کپی مدارک پزشکی به شما مراجعه کنم چقدر زمان میبره اهدا کننده معرفی بشه برم برا انتقال و هزینه چقدره؟ کلا یه جواب قطعی و مشخص میخوام مثلا اگه قراره یک یا دو ماه باشه بیشتر نشه ممنون میشم پاسخ بدین
- ای وی اف
سلام دکتر من الا 7روزانتقال دادم از روز 5هم کمردرد دارم زیر نافم ازداخل داغ میشه میخواستم ببینم مال چیه
- آیای مصرف قرص استرادیول ضرردارد
سلام من در دوره سیکل انتقال جنین هستم وبه شدت یه قرص استرادیول حساسیت دارم عقونت واژن میگیرم میتونم این قرص رو نخورم؟
- معرفی دکتر کاربلد
شهر من خوزستان است میخاستم یک دکتر خوب برای انجام آی وی اف برای جنسیت جنین بهم معرفی کنین ساکن شهر نزدیک به دزفول وشوشتر هستم یک دختر کاربلد میخام بهم معرفی کنین ک کارش صددرصد خوب باشد
- بستن بودن یکی از لوله ها
سلام لوله سمت چپ من گرفتگی داره و اکثر اوقات هم فقط طرف چپ، تخمک فعال داره. دکتر میگه که iui به دلیل اینکه نمیشه نمونه رو از یک لوله خاص(سمت چپ یا راست) به تخمک رسوند، شانس حداکثر 15 درصدی داره! ایشون میگن یا لاپاروسکوپی و یا ivf. به نظر شما کدوم بهتره؟ بعد از لاپاروسکوپی و باز شدن لوله ها، دوباره باید روش طبیعی انجام بشه ولی من دوست دارم زودتر باردار بشم. آیا انجام ivf، شانس بیشتری نسبت به لاپاروسکوپی نداره؟ گرفتگی لوله ها تاثیری تو انجام ivf داره و یا شانس بارداری رو کم میکنه یا نه؟ سن 27 سال تشکر که وقت گذاشتین


