Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تشخیص
نوشته (یک توده اکوژن با حدود صاف ومنظم به قطر۹م،م درداخل کاویتی رحم دیده شده که دردرجه اول مطرح کننده پولیپ اندومتریال است )حالا نمیدونم چی ببینم چی ؟ دل درد شدید دارم ولی خونریزی ندارم
- سلام وخسته نباشید خدمت شما خانم دکتر من ۳ساله زایملن کردم الان چند روزه جای بخیه دردمیکنه علتش چیه
- آزمایش پیش ازبارداری یاهمون چکاب کامل پیش ازبارداری رو چه زمانی انجام دهم آخه این ماه قراره اقدام کنم قبل از اقدام میخواهم آزمایش دهم روز خاصی دارد
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم وتخمدانم ضعیف دکتر برای بارداری قرص استرومارین داده گفته از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم وقرص کلوفین داده که از روز ۵قاعدگی شبی ۲تا بخورم وقرص مدروکسی پروژسترون داده که از روز ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم آیا این دارو ها درسته برای باردارشدن و دستور مصرفش دقیقه از همین روزها که گفته باید بخورم ممنون میشم راهنمایی کنید
- مصرف قرص استرادیول
سلام من بخاطر نازک بودن ضخامت اندومتریوز دکتر بهم قرص استرادیول تحویز کرد من بعداز یک ماه مصرف خونریزی پریودم فقط یک روز اونم در حد لکه بینی شد میخاستم بپرسم چقدر طول میکشه که پریودم به حالت عادی برگرده خیلی ممنون
- سلام وقت بخیر مصرف قرص ضدبارداری دیان برای
آندومتریوز خوبه یا نباید مصرف کرد
- کیست درمویید
سلام.من در تخمدان چشم یک کیست درمویید ۴ سانتی دیده شده که باعث درد خفیف و مبهم در ناحیه زیر شکمم میشود،میخواهم برای بارداری دوم اقدام کنم،آیا میتوانم صبر کنم و حین سزارین کیست را خارج کنم،یا باید قبل از بارداری کیست را درآورم؟
- عمومی
سلام خانم دکتر من مجردم و ۱۸ سالمه یه دوسالی هست از واژنم باد خارج میشه ایا ممکنه پرده اسیب دیده باشه ؟
- سوال
سلام. خانومی20ساله هستم ادنوم و پرولاکتین دارم و کیست و تنبلی تخمدان و کیست تیرویید و مشکل تیرویید دارم. مدت طولانی سیگار میکشم چون مشکل اعصاب دارم ایا روی این مریضی هام تاثیر میذار
- عمومی پزشک
سلام من اسم نیوشا موسوی ،۲۰سالمه از تهران مجرد من خیلی وقت پریود نشدم می خواستم بدونم علتش چی
- پربودی
سلام خانم دکتر من از وقتی سرکلاژ شکمی کردم و همراهش عیسترو تشخیصی انجام دادن برام بعد از این عمل پریودیم شد ده روز قبلاً ۷روز پاک بودم ولی الان ۹روز پاکم و ده رو دیگه حموم میکنم سونو واژینال چند بار دادم گفتن هیچ مشکلی نداری میخاستم ببینم طبیعی هست یا باز برم دکتر
- توده ایپواکو در سینه
- دوفامد
سلام. من حدود یکسال پیش خونریزی پریودیهام.. زیاد شده بود ونامنظم بود به دکتر مراجعه کردم.. وایشون همون زمان آمپول پروژسترون زدن ویه قرص برا دوماه دادن. که الان اسمش یادم نیست.. وبعد از آن دوماه دوفامد دادن که مصرف کردم.. پریودیهام منظم شد ولی بعد از اون هم گفتن.. دیگه باید برا همیشه مصرف کنی.. ممکنه دوباره مشکل برات پیش بیاد.. واطمینلن دادن که این قرص هیچ ضرری نداره.. منم پذیرفتم و تا الان تقریبا ۹ماه هست که دارم میخورم.. ولی خسته شدم وخیلیا میگن خوب نیست مدام بخوری.. میخواستم نظرتون بدونم..؟
- بارداری
سلام من قرص چاقی گین اپ مصرف میکنم و اقدام ب بارداری کردم ایا ضرر دارد؟
- بارداری
سلام خسته نباشید ..واسه بارداری اقدام میکنم بیشتر به صورت پهلو میخوابم از پشت ارتباط برقرار میکنیم احساس میکنم بیشتر آب منی بیرون میریزه ..بهترین پوزینش برای باردار شدن چجوریه؟
- فوکوس اکوژن بطن چپ
سلام خسته نباشیدمن بارداری اولمه و دوقلوهستش ولی یکی ازجنین ها دارای فوکوس اکوژن دربطن چپش هست 2 میلیمتر.خواستم بدونم درآینده مشکلی براش ایجاد نمیشه؟؟
- سلام من بعد پاک شدنم از قاعدگی گاهی زیر شکمم درد دارم گاهی کمر درد دارم می خواستم بدونم مشکل از کجاس مرسی
- سوال در مورد زنان
سلام من نامزدم از ناحیه شکم ضربه محکمی خوردی خون ریزی داره و ناحیه شکمش خیلی درد داره ممکن هست ناباروربشه
- ورزش برای تنبلی تخمدان
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر خسته نباشید.من چندسالی هست تنبلی تخمدان دارم الان میخوام اقدام به بارداری کنم گفتن ورزش بکنم،من زومبا میرم ولی یه عده مگن یوگا بهتره واقعا نمیدونم کدوم ورزش واسم بهتره!ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام من ۱۲هفته باردارم سنم ۳۳هستش آزمایش غربالگری کم خطر شده گفتن تکرار کنم ماه بعد به نظرتون خطرناک؟


