Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خوب هستین؟ خانم دکتر اگه به طور منظم دوره پریود تا پریود بعدی من 30 روزه باشه و من دختر بخوام میتونید بمن بگید که دقیقا چه روزی از دوران پریودی من تخمگ گذاری اتفاق می افته؟ چه روزهایی رابطه داشته باشم برای باردار شدم ترجیحا دختر. ممنونم
- پارگی ناف
سلام ۸ سال پیش سزارین داشتم فتق ناف هم داشتم الان میخوام اقدام به بارداری کنم پارگی نافم ۱۴ میلی است.میتونم اقدام به بارداری کنم و بعد از سزارین عمل ترمیم ناف انجام بدم؟
- درد شکم
در سونوگرافی مایع آزاد خفیف لگنی مشاهده شد چیست؟؟
- راجب پریودی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من یکسال پیوند کلیه ام تو این یکسال مشکلات عادت ماهانه زیاد داشتم دکتر سونو مشکلی ندارم قرص دوفاستون خوردم پریود میشد قطع کردم دیگه نشدم رفتم دکتر مجسترول داد قطع کردم اما ۲۰ روز گذشته پریود نمیشم میشه مرتب دوفاستون بخورم پریود بشم
- زگیل تناسلی
سلام خانم دکتر بزرگوار، خانم دکتر من حدود سه سال پیش که با همسر سابقم زندگی میکردم خیانت میکرد و من یکی دو سال پیش متوجه شدم مبتلا به زگیل تناسلی شدم و متاسفانه متسفانه بدبختانه چون بدلیل ترس از جدایی و خیانت های مکررش تن به خواسته های وحشیاااااااانه و حیوانیش میدادم الان میترسم که مبتلا به زگیل تناسلی دهانی سده باشم یه جیزایی تو دهنم هست که خودم نمیدونم زگیل هستن چی هستن اصصصصلا هم رووم ننیشه به پزشک زنان بگم چون خجالت میکشم کخ تن به اون خواسته های حیووووانی اون لشغال دادم تو روخدا توروخدا توروخدا توروخداااااااا به من بگید من چکار کنم سه دوره واکسن گارداسیل رو زدم ولی هنور تست مجدد نگرفتم ولی درمورد شک اینکه تو دهانم هم زگیل هست یا نه نمیدونم نمیبیبدونم چکار کنم توروخدااااااااااا بگید من چکار کنم
- قاعدگی
سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه و با نامزدم یک رابطه از پشت داشتم و بعد از اون یک هفته بعدش پریود شدم و موقع پریود هیچ دردی نداشتم دوماه قبلش هم که اصلا رابطه ای نداشتم فاصله ی پریودام ۲۲ روزه بود و کلا از ابان تا دی ماه پریود هام بدون درد بودن بعد از اخرین پریودم که ۱۰ دی ماه بود تا الان هییچ رابطه ونزدیکی نداشتم ولی ۲۷ روز میگذره و پریود نشدم ایا ممکنه که باردار باشم با اینکه ماه قبل بعد از رابطه ام پریود شدم
- ناباروری
سلام خانم دکتر خسته نباشید.من ۱۹ سالمه و دو ساله ازدواج کردم و باردار نشدم.دکترم درخواست عکس رنگی داد انجام دادم.جوابش نوشتهشده( نقص پرشدگی کاذب در کویته رحم همراه با جابجایی در گرافی های سریال دیده میشود که مطرح کننده حباب هوا است)میشه توضیح بدین یعنی چی؟
- جواب آزمایش اسپرم روز تشکیل جنین
با سلام خانم دکتر عزیزم دوبار آی وی اف ناموفق با دو رحم جایگزین متفاوت در کلنیک مام با جنین کامپکت آ که روز انتقال بلاست آ شدند داشتم سوال داشتم آیا ممکنه به دلیل اشکال اسپرم همسرم جنین از نظر ماهیت ضعیف باشد که موفق به لانه گزینی نمیشود. به نظر شما با این آزمایش همسرم امیدی به مثبت شدن جنین هام وجود دارد. جنین هام چهار روزه فریز شدند به صورت کامپکت آ و کامپکت بی آیا با این جنین ها با این آزمایش همسرم ادامه بدم یا به فکر جنین اهدایی باشم.با توجه به فرسایشی که در راه نتیجه آی وی اف وجود دارد و هم هزینه بالای این امر پیشنهاد شما ادامه با این جنین ها که حاصل از این آزمایش هستند امیدی به مثبت شدن هست. sperm count :40*1.1 volume:2 ml seperm morphology:2% total sperm:80*1.1 total motility:30% motility (A/B): 0/20%
- پروژسترون بالا
وقت بخیر من ۳۹سالمه،یه پسر ۱۸ماهه دارم تا قبل از سزارین و بارداری،هیچ وقت مشکل نامرتبی پریود نداشتم اوایل بعد از سزارین ،پریود نمیشدم،گفتن بخاطر شیر دادنه،۱۴ماه دادم،الانم شیر خشک میخوره پسرم اما من چند ماهه که پریود نامرتب دارم و همش تاخیر در زمان شروع داره،حدود ۴-۵ذوز گاهی هم بیشتر سونو دادم،سالم و طبیعی ازمایش خون،یه مشکل تیرویید نشون داد که رفتم متخصص عدد و الان اوتیروکسین میخورم یه مشکل پروژسترون بالا چند روز پیش رفتم برای واکسنهای پسرم،خانه ی سلامت،اونجا بهم گفتن ممکنه این پروژسترون بالا بخاطر وزن زیاد باشه.قدم ۱۶۱ وزنم ۷۴کیلو قبل از بارداری۶۲کیلو بودم بارداری ۸۴شدم،الان با ورزش و دکتر تغذیه شدم ۷۴ خیلی ذهنم درگیره بنظرتون باید نگران باشم؟ قبلن دو تا سقط داشتم بارداری اخر هم دوقلو بوده که همون هفته ۸(هر دو مورد قبلی هم هفته ۸از بین میرفتن) از بین رفت
- کیست اکوفری باچند سپتوم
سلام دخترم پانزده سالشه.انروز در سونوگرافی تخمدان ها کیست اکوفری با سپتوم داخلی با ابعد ۴/۹دیده شده. خیلی نگرانم از عصر دل تو دلم نیست نیشه توضیح بدین دربارش
- سلام من هیچ گونه نزدیکی نداشتم و نامزدم و پنج ماهه که پریود نشدم سونوگرافی رفتم و تخمدان پلی کیستیک دارم به نظر شمامشکل از چی میتونه باشه ولی اینو میدونن که عفونت شدید دارم
- پریود نشدن.
سلام من بخاطر تنبلی تخمدانم قرص سیبل استفاده میکنم و ماه قبل رفتم دکتر سونو انجام داد همه چیز خب بود این ماه عقب انداختم کلی درد پا کمر دارم انگار میخام پریود بشم ولی به جاش مایه سفید رنگی میاد علت چیه
- دارو
سلام. خانم دکتر برای افزایش کیفیت تخمک شما قرص اووژن بهم معرفی کردید. خواستم بدونم که قرص اووژن با قرص لووکسین 50 تداخلی ایجاد نمیکنه؟ ممنون از پاسختون.
- سزارین
سلام و عرض ادب، عمل جراحی سزارین برای افراد با فشار خون پایین خطرساز خواهدبود؟ حجم خونی که از بیمار در طی جراحی خارج میگردد چه میزان است ؟ طول مدت عمل جراحی چنددقیقه است؟
- اندومتریوز
سلام وقت بخیر، ببخشید من اندومتریوز و کیست اندومتریوما دارم، دکتر امپول واریوپپتیل دادن سه ماه متوالی، الان میخوان دو نوبت دیگه تمدید کنن، من میخوام یائسه دایم بشم، ایا با تزریق متوالی این امپول واریوپپتیل یائسه دایم میشم؟ چند نوبت باید بزنم که یایسه دایم بشم. ممنون
- سلام من سال ۹۸ سزارین کردم اوایل یکم درد داشتم کشش داشتم ک رفتم دکتر گفت مشکلی نیس ب مرور خوب میشی الان دو روزه التهاب و خارش دارم یعنی از چی میتونه باشه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر سی ویک سالمه و هفته سی و نه بارداریمه دوازده روزه که اسهال دارم وسرماخوردم و سرفه میکنم دارو چی استفاده کنم خیلی اذیتم لطفا جواب بدین ممنون میشم
- فوری
سلام خانم دکتر من ۲۹ سالمه پریود منظمی داشتم ولی الان حدودا دو ماهه ک پریود هستم و قطع نمیشه گاهی لخته های سیاه همراه خون هست دکتر رفتم قرص ترسید و قرص مفنامیک اسید هم مصرف کردم اصلا تاثیری نداره،میخواستم برم آزمایش برای ازدواجم بدم ولی ب خاطر خونریزی شدید نمیتونم چکار کنم
- زنان
سلام خانمی ۴۲ ساله هستم ده روز که پریودم عقب افتاده باردار هم نیستم چون این مورد ستبقه قزلی داره سال پیش دو بار سونو گرافی داخلی انجام دادم که تشخیص میوم داده شد الان هم نمیدونم که باز همون اتفاق افتاده یا نه باید با مورد چهکنم
- کیست اندومتریوز
سلام خسته نباشين ببخشيد اندومتريوز با باردار شدن ازبين ميره؟


