Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوگرافی مثانه
- مصرف قرص استرادیول بعد از انتقال جنین
سلام خسته نباشید من هفته ۱۲بارداری هستم با روش ای وی اف روزی سه عدد استرادیول مصرف میکنم دکترم بهم توضیح نداد تاکی ادامه بدم باید تاکی ادامه بدم و چگونه استرادیول را قطع کنم دو عدد هم شیاف پروژسترون مصرف میکنم
- سرکلاژ شکمی
سلام طاعات قبول تا حالا بیماری بوده که از سرکلاژ شکمی جواب نگرفته باشه؟علتش چی بوده و چه داروهایی باید استفاده کنیم تا جواب بگیریم؟
- زایمان
سلام خانم دكتر. تو اتاق عمل بيمارستان گلسار اجازه ميدين لحظه به دنيا اومدن نوزاد فيلم گرفته بشه؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دكتر عزيز . من ١٨ سالمه و مبتلا به تخمدان پلي كيستيك هستم ، اضافه وزن دارم و پريود هام نامنظم بود كه به دستور شما قرص متفورمين رو ٦ ماهه مصرف ميكنم و خداروشكر پريودهام منظم شده ، ميخوام بپرسم آيا من ميتونم در كنار مصرف متفورمين رژيم كتوژنيك بگيرم ؟!
- پرده بکارت
اگه با مسح کردن با دستمال محکم پاره نميشه پرده خون که از شما پرسیدم مگه خون که دیدم ماله چیه؟ممکن چی باشه
- سلام شما سقط انجام میدین ؟
سلام خسته نباشید ببخشید خانم دکتر من یه ماهه ک باردارم میخواستم سقط کنم چی بخورم یا چ امپولی بزنم ممنون مرسی
- رابطه جنسی
سلام خانم دکتر من الان حدود ۲۰ روز هست که ازدواج کردم باهمسرم رابطه جنسی که می خواهیم برقرار کنیم نمی دانم چرا دخول صورت نمی گیرد و پرده بکارتم هنوز پاره نشده آلت همسرم داخل نمی رود نمی دانم باید چکار کنم
- افزایش سایز سینه
تزریق امپول استروژن برا افزایش سایز سینه مشکلی نداره؟
- بارداری
میشه یه دکتر خوب تو کرج معرفی کنین بره مراقبت بارداری؟
- لابیاپلاستی؟؟
سلام خسته نباشید.
لابیا پلاستی عوارض داره؟
روی رابطه جنسی و عفونت کردن زیاد و اینا تاثیر بد داره؟
و اینکه تزریق فیلر وژل برای تنگی واژن خوبه؟؟
ممنون میشم جواب بدین - انتقال جنین
سلام ببخشیدم نبعداز13روزانتقال جنین لک قهوه ایی داشتم یعنی میشه گفت ممکنه لانه گزینی باشه
- آمپول دیفرلین
سلام خدمت خانم دکتر مهربان.پنج روزی هست به علت خونریزی شدید آمپول دیفرلین تزریق کردم ولی هنوز خونریزی دارم.آیا طبیعی است یا نیاز به پیگیری دارد.
- قطع پریودی
سلام خانوم دکتر من ۱۷ سالمه و مجردم الان دو ماه و خورده ای هست ک پریودیم کامل قطع شده و یک روز در میون روی لباس زیرم ترشحات سفیدی هست .. علت قطع پریودم چیه !؟ ایا ترشحات خطرناک هستن !؟
- سلام علیکم من در هفته ۱۲بارداری هستم برای سونوی ان تی مراجعه کردم برای جنین تشخیص امفولاکس
- خونریزی طولانی پریودی
سلام من۴۸سالمه دوسه سالی میشه که پریودام طولانی شده حدود۱۰روز۱۲روز.سونودادم گفتن فیبروم داری.پارسال ابان ماه کورتاژ تشخیصی شدم.دوماه خوب بودم.دوباره اینورسال پریودام شده۱۸روزه کلافه شدم.باهیچ دارویی بندنمیاد.دکترجدیدم مدرکسی پروژسترون داده شبی دوتا که خونریزی بیشترشده.چکارکنم علایم یایسگی میتونه باشه دکترم میگه فعلا زوده۵۰سالگی
- زنان
سلام دکتر ببخشید امکان دارد که سپتوم با نزدیکی کنار کشیده بشه یا باز بشه ؟
- خونریزی در هفته ۶
سلام . ببخشید در هفته ۶ بارداری هستم ولی خونریزی دارم . باید چی کار کنم خطرناک هست جواب سونو گفت قلب هست فقط ضربان نداره
- بارداری
سلام مریض خانم وکتر هسنم ۸هفته و دو روز باردارم در واژنم کمی احساس سوزش دارم و کمی ترشح زرد رنگ کمی هم درد زیر دل دارم چه دارویی میتونم استفاده کنم؟
- سلام خسته نباشید تو سونوگرافی من نوشته تخمدان راست 13سی سی و تخمدان چپ با حجم 12 سی سی می باشد هر دو تخمدان بزرگتر از حد نرمال بوده و حاوی فولیکول های کوچک متعدد پریفرال می باشند که مطرح کننده PCOD است یعنی چی


