Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- حمام درزمان قاعدگی
سلام خانم دکتر ببخشید ایا حمام رفتن درزمان قاعدگی مشکلی داره؟
- هایمن
سلام حالتون خوبه من تاحالا چیزی وارد واژنم نشده فقط یک بار بهدخاطر عفونت و خارشی که دشتم فشار آوردم (از روی لباس بود البته ) بهدش دردم گرفت واقعا میترسم اسیب دیده باشه بکارتمم با ایینه نگاه کردم احساس میکنم در قسمت بالایی نزدیک مجاری ادرار ۷ مانند هست انگار شکل قطره هستش و قسمت تیزش بالا هستش و پایین گرده مثل عکسای هایمن که تونت هستش نیست میترسم اسیب دیده باشه 😔
- سلام . در سینه راست ساعت 10 به فاصله تقریبی 4 سانتی متر از نیبل ناحیه ابرو تا هایپواکو به ابعاد 10*5 حاوی نواحی سیستیک ریز که مطرح کننده fcc patch می باشد . هیچ لنفوپاتی پاتولوژیک دیده نشده در هر دو سینه . چه اقدام لازم است ؟
- تعیین جنسیت قبل بارداری
سلام
آیا شما تعیین جنسیت قبل بارداری میکنید؟ - کیست سینه
سلام دکتر خسته نباشید در سینه چپم یه کیست با سپتای ظریف داخلی در ساعت ۱۱ به دیامتر ۱۵٫۵.۵ میلی متر قرار داره لطفا بگید خطرناکه؟؟؟
- پرده بکارت
سلام دختر۴,ماهه دارم بعدازشسنن واژنش رابابادگرم سشوارخشک کردم ایا برای پرده ی بکارت اومشکلی پیش می اید
- کیست septationچیست
من سنو دادم کیستseptationدر تخمدان چپ من دیده شده آیا نیاز هست دکتر زنان برم
- توکسوپلاسموز
با سلام و احترام، خانم دکتر پنج سال پیش توکسوپلاسموزم مثبت شد آیا بعداز پنج سال میتوانم باردار شوم.
- بارداری
سلام خانم دکتر . من میخوام برای بارداری اقدام کنم اما نوبت دوز سوم واکسن کرونام هستش . اشکالی نداره بزنم یا چقدر بعد واکسن اقدام کنم
- فعال نشدن تخمک
سلام خدمت شما ..فاطمه ۴۰سالمه از کرمان ..سال ۸۶ ازدواج کردم بعد از سه سال باردار نشدن و مراجعه به پزشک متوجه ناباروری همسرم شدم و در مرکز ناباروری قبل از کرونا آقام عمل کرد و اسپرم فریز دارم.هفته گذشته با مصرف دو دوره سه روزه آمپولهای دور ناف و دو عدد گردی که مثل آمپول پنی سیلین بودند تزریق کردن در باسنم ولی جوابی موقع سنو کردن نگرفتم یعنی تخمکی مشاهده نشد..ممنون میشم راهنمائی بفرمائید.. و در ضمن مصرف مواد مخدر تریاک را هم دارم آیا دلیل بارور نشدن میتواند همین باشد
- هایپرپلازی ساده non_atipical
سلام خانوم دکتر خسته نباشی من بعد از یک شال خونریزی غیرطبیعی و استفاده از اقسام ال دی و مدرکسی پروژسترون در نهایت هیسترو شدم و جواب پاتولوژی هایپرپلازی ساده non_atipical بود ۳۰سالمه بچه ندارم ۶سال ازدواج کردم دکتر قرص مجسترول ۴۰ بهم داده ب مدت ۳ماه (ک بعد هم Dncانجام بدم) ب محض مصرف قطع شدم و دوماهش رو مصرف کردم اصلا حتی لک هم نداشتم اما بعد از دوماه الان نزدیک ۱۵روز هس ک لک وکمی خون هرروز دارم آیا با وجود این مشکل باردار میشم خیلی نگرانم 😔
- نازایی
سلام من یکسال اقدام بارداری کردم طی این یکسال پنج ماهشو خودمون ولی بعد با امپول دارو اخرین مصرف یدونه لتروزول ودوتا کلومفین بوده با سه عدد امپول سینال اف ..موفق نشدم باردارشم الان پتج ماهه همسرم اسپرمش ضعیفه ولی نزد معاینه نرفته. .ایا مشکل بیشتر ازازمنه یا همسرم بخدا دیگه خسته شدم ..نمیشه
- مادرانه
🌹🌹🌹🌹
- Kokeile reactoonz suositellulla kasinolla luotettava – Arvostelu.
Oletko etsimässä ainutlaatuista slot-kokemusta? Hyvä uutinen on, että reactoonz voi olla juuri se mitä etsit.Esitellyt tunnettu pelistudio, reactoonz yhdistää uniikin pelimekaniikan ja korkean viihdearvon.Pelattavuus ja tunnelma Kuvittele hullunkuriseen universumiin, jossa sympaattiset avaruusoliot keräävät voittoja. reactoonz rtp vaihtelee hieman ja jännitys säilyy jokaisella kierroksella.Visuaalinen ilme ovat eloisat, ja erikoistehosteet tukevat pelin teemaa. Äänimaailma on energinen.Bonustoiminnot ja erikoisominaisuudet reactoonz tarjoaa erikoisbonuksia, jotka voivat moninkertaistaa voitot. try reactoonz antaa mahdollisuuden kokeilla peliä ennen oikean rahan panostamista.Missä pelata reactoonz? reactoonz on saatavilla monilla lisensoiduilla kasinoilla. Suosituimmat paikat sisältävät Veikkaus turvallisessa ympäristössä.Yhteenveto ja mielipide Yhteenvetona reactoonz on viihdyttävä ja palkitseva peli. Sen uniikki teema ja vaihteleva reactoonz rtp tekevät siitä mielenkiintoisen valinnan.
- بکارت
باسلام آیاحفره بکارت حلقوی حتمابایدبه صورت دایره بسته باشه؟بکارت من بیضی شکل است ولی یک لبه ی آن به داخل رفته ولبه دیگربیرون است.هنگام زور زدن بیضی کامل میشه.آیابکارت آسیب دیده یاطبیعی است؟دخول انجام نشده
- سنوگرافی مثانه
سلام من رفتم سونا گرفتم جوابش این شده که تصویر یک ساک حاملگی باواکنش دسیدوایی نامنظم در سگمان تحتانی رحم رویت شود. Fetal pole و yolksac رویت نشد. با GA براساس 21mm =MSD حدود 7W+1d میباشد. وساک حاملگی درحال دفع میباشد سونوگرافی فالواپ جهت تایید تشخیص هفته آتی توصیه میشود ضایعه پاتولوژیکدر ادنکسها مشهود نیست
- قرص گیناپ
سلام خسته نباشید من ی دختر دارم 19سالمه خ. استم قرص گین آپ استفاد کنم خواستم ببینم مشکلی نداره واسع پریودی و قرص ال دی خواهش میکنم زود بهم خبر بدین
- سلام عزیزم خسته نباشید من از شما در رابطه با بکارت پرسیده بودم که گفته بودم خون قهوه ازم اومده و گفتین بله بعلت اسیب پرده است حالا بعد از گذشت چند سال میتونم یه برگه برای اثباتش بگیرم؟ به خودتون مراجعه کنم؟ به صورت انلاین و غیر حضوری امکانش هست؟ ممنون
- بارداری و ویتامین آ + د
با سلام استفاده از ویتامین آ + د در دوران بارداری اشکالی دارد؟ ممنون
- بقایا سقط
سلام خسته نباشید من هفته ۷ بارداری سقط عمدی با قرص سایتوتیک داشتم جنین دفع شد اما انگار بقایا داره که به دیده دکتر تقریبا ۳ سانتی متر گفتن کورتاژ بنا به شرایطم قبول نکردم به من دارو متوگروین دادن بعد از مصرف این قرص خونریزیم بیشتر شده و همچنین دردم اما دفعه دارم به صورت لخته و تکه های کوچیک بیشتر درد در انتها لگن و زیر شکم دارم و خونریزی هم زیاد هست ممنون میشم راهنمایی کنید


