Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تاثیر لتروزول بر هورمونهای تیروئیدی
باسلام و احترام.آیا لتروزول بر میزان هورمونهای تیروئیدی تاثیر دارد؟باتشکر.
- میر متر هتروژن ادنومیوزیس رحیم بزرگ
سلام مجردم سونوگرافی رحم در ابعاد ۹۰*۵۲هستش و هتروژن و شک به ادنومیوز و حدود آندمتر ناواضح است و خونریزی من از ۴ روز ۲ روز شده و درد قاعدگیم البته کمی بیشتر شده باید چه کار کنم ؟
- قرص ال دی
سلام خانم دکتر خوب هستین من 26 سالمه وال دی مصرف میکنم الان دچار عفونت شدم آیا مصرف مترونیدازول وسفالکسین با ال دی تداخل ایجاد میکند مصرف ویتامین ب کمپلکس ویتامین ای چطور ؟
- لکه بینی وپریود نشدن
سلام از اول بهمن لکه بینی دارم ۵بهمن باید پریود میشدم ولی فقط لک میبنم امروز که ۸بهمن هست لکه بینی دارم زیاد نمیشه خون پریودم ماما بهم قرص مدروکسی پروژسترون داده گفت خونریزی زیاد شد قطع کن ایا بخورم این قرصو یا خیر؟
- پریود نامنظم
سلام من هرماه پریودم نسبت به ماه قبل یک هفته جلوتر میشه یعنی از روز اول پریودم تا روز اول پریود بعدی ۲۶ روزه . ماه رمضان من هفت روز اول پریود بودم الانم هفته اخر دوباره شدم ایا این طبیعیه یا خیر .
- ivf
سلام خسته نباشید ببخشید به جای قرص لتروزول به من آتی فارمد دادن آیا این دو قرص نتیجه باهم میده
- قرص دروسبلین
با خوردن قرص دروسبلین چندین ماه و یکبار در این مدت ریختن مایع منی داخل واژن آیا تاثیر دارد و بارداری صورت میگیرد؟
- سلام خسته نباشید من از قرص واژینا استفاده کردم ۲تا زیرزبانی ۴تا واژن استفاده کردم افتادم سر خون ریزی ولی خیلی کم بعدش رفتم دستشوی قرصها کاملا افتادن الان جکارکنم
- خونریزی غیرطبیعی
سلام خانم دکتر من 46 سال سنم هست بعدازپریود ماه قبلم لکه بینی وخارش داشتم به دکترمراجعه کردم برای من قرص مفنامیک اسید وترنیید تجویز کردن باانجام تست پاپ اسمیر وسونوگرافی واژینال که پس ازبررسی گفتن سالمه ومشکلی ازنظرکیست وعفونت وجودنداره وجواب پاپ اسمیرهم خوب بودتااینکه بامصرف قرص لکه بینی ماه پیشم رفع شد امااین ماه پریودم طولانی شدبعدازهفت روز پریود دوباره لکه بینی وخونریزی هفت روز دیگه درکل چهارده روز طول کشیده وبه دکترمجددا مراجعه کردم به من گفتن که به درمان پاسخ ندادم و جهت کورتاژ به بیمارستان مراجعه کنم همچنین سونوگرافی واژینال ویکسری آزمایشات ازنظرشما مشکل خاصی درپریودم وجودداره لطفاراهنماییم کنین ممنون
- کیست اندومتریوز
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز... من کیست اندومتریوز دارم و 5 ماهه که مارولین خوردم و هیچ فایده نداشت و کیست کوچک نشد.. میخواستم بیام مطب شما.. ایا با دارو این کیست رفع میشه.. تورو خدا کمکم کنید
- سلام من خانم چهل ساله هستم چهل روزپیش عمل هیسترکتومی انجام دادم فقط رحمم روبرداشتن تخمدان ودهانه رحم مونده الان سه روزه لکه بینی دارم طبیعیه میشه راهنماییم کنید چون دوروز بعدعمل من کامل پاک شده بودم
- پریود نامنظم
سلام من ۲۳ سال دارم مجردم و باکره ، تایم پریودم ۷روزه به فاصله ی ۲۱ روز از اخرین روز پریود چند وقت پیش دچار زگیل تناسلی شدم و درمان کردم،بعد از درمان زمان اولین پریودم فقط روز اول خونریزی داشتم و تا ۷ روز خونریزی نداشتم و روز هشتم دوباره خونریزی شروع شد و ۱۶ روز به صورت شدید ادامه داشت. پریود بعدی سرتایم خودش اتفاق افتاد و منظم ، پریود بعدیش هم همینطور. الان ۸ روز از آخرین روز پریودم گذشته و من بازهم پریود شدم ایا میتونه مرتبط به درمان زگیلم باشه ؟ زگیلم با پماد برطرف شد و کاملا خوب شد
- لکه بینی
سلام چندین سال ۴روز قبل پریودلک بینی داشتم بعد مشخص شد ک پولیپه مهرجراحی شدم جواب خوب بود الان بازقبل پریود لک میبینم سونوسالم بود آزمایش هورمونی دادم اونم اوکی بود بهم دوفاستون دادن از ۱۴قاعدگی ب مدت 10شب.سیکلم ۲۶,روزه هیچ تاثیری نداشته این ماه پنج تا دوفاستون خوردم لک شروع شده و ۱۹سیکلم دیگه نمیدونم چیکار کنم کمکم کنید؟
- لکه بینی حین مصرف قرص ضد بارداری
سلام من بخاطر عدم پریود سونو شدم و متوجه شدم کیست ساده ۳۱*۲۰ دارم و دکترم قرص ضد بارداری کنتراسمین برای دوماه نوشت. من با شروع پریودی قرص رو مصرف کردم و الان چند روزه لکه بینی دارم. میتونم الان که لکه بینی دارم نزدیکی هم داشته باشم؟
- لکه بینی بعداز پریود
خانم دکتر سلام من قبلا با سونوگرافی که انجام دادم معلوم شد کیست دارم الان مدتی قرص مصرف کردم که در سونوگرافی بعدی مشکلی از نظر کیست نبود ..الان مشکلم لکه بینی بعداز پریود هست که دیروز دکتر برام قرص ترنسید و دوفامد نوشتندمیخواستم بینم با توجه به اینکه هنوز قرص های جلوگیری بارداری میخورم تداخلی با این قرصها نداره؟ و این لکه بینی مرا کلافه کرده ، چه کار کنم؟
- محل بخیه زایمان طبیعی
با سلام خدمت شما خانم دکتر من دو سال و سه ماه پیش زایمان طبیعی داشتم که بخیه های بار اول باز شدن حدود یک ماه بعدش باز بخیه شدم که کمی بهتر از بار اول شد. در این دو سال 5 الی 6 بار در حین نزدیکی لکه خون دیدم که همون لحظه بند اومده. تست پاپ اسمیر دادم که جوابش خوب بود.فقط دیروز موقع نزدیکی متوجه لکه خون شدم که احساس کردم از محل بخیه های زایمانم بوده.آیا ممکنه که لکه های خون از محل بخیه باشه یا چنین چیزی بعد گذشت دوسال از زایمان ممکن نیست؟ واینکه از محل بخیه باشه چه اقدامی باید انجام دهم 31 سال دارم و یک فرزند دارم. ممنون از لطف شما
- سلام این رو ترجمه کنین ممنون میشم .Specimen received in formalin consists of multiple tan creamy gray fragments of soft tissue admixed by blood clots,totally measuring1×0.7×0.cm
- ای وی اف
روز ششم انتقالمه ولی کمی روزهای اول گرم و سرد شدم وکمی درد در ناحیه رحم سینه ها کمی سفت شد الان نرمتره و کمی سنگین به نظرت منی هستم؟ یانه الکه هم نداشتم
- سلام حالا ۱۲روز میشه که کرونا گرفتم صبح که از خواب بیدار شدم چشم هام فوف کرده دلیلش چی میتونه باشه
- درمورد توده هایپواکو
با سلام . مادرم سونوگرافی و ماموگرافی پستان دادن و در سینه راست ایشان دو توده هایپواکو با حدود نامنظم حاوی قلوب عروقی یکی به ابعاد8*15 و دیگری به ابعاد 7*10 دیده شده آیا این علائم خطرناک است؟؟؟


