Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پربود بعد سقط
سلام من ۲۸مهر سقط داشتم تا ۵ابان لکه بینی ،پریود شدم الان ۱۶اذر هستش ومن منتظرم پریود بشم اما نشدم بدجوردی نگرانم که دیگه پریود نشم فقط یبار رفتم سونو گفت که بقایای ۴سیسی داری که پریود بشی میافته امامن پریود نمیشم نگرانم راهنمایمم کنین
- کیست اکوفری باچند سپتوم
من کیست اکوفری باچن سپتوم دارم ایا خطرناکه
- آندومترضخیم وهتروژن
ضخامت اندومتر 30 میلیمتر و هتروژن میباشد یعنی چه ؟
- کیست بارتولن
سلام من ۴۰سالمه و مجردم دقیقا ۱۵ساله به کیست با توان مبتلا هستم که ۶بارعمل جراحی شده چندین بارفقط تخلیه سرپایی و همیشه هم همراه با آبسه همراه است همیشه هم همراه با دردشدید و تب ولرز وعفونت شدید هستش اکثرا هردوماه یکبار مبتلا میشم آیا خارج کردن رحم و تخم دان ها کمکی برای درمان قطعی این بیماری میشود واقعا من خیلی عذاب میکشم
- Mural node
خانوم دکتر عزیز اگر که از کیست حاوی mural node مایع خارج بشه خطر ناک است؟ دکترش گفته میتونم سه ماهه دیگه ام عملت کنم دارم میمیرم تنها کسم مادرمه که گفتم ۴۶ سالشه سایز کیستشم تو سونو گرافی اول قبل پریود ۴۸ در ۳۸ بود بعد تو پریود شد ۴۴ در ۳۸
- ترمیم پرده بکارت
۳۰ساله.۲۲سالگی اولین رابطه داشتم.با دردکم و خونریزی بعد wc در حد چند قطره.۳ساله به هیچ وجه نزدیکی ندارم.آیا بکارتم ترمیم شده؟
- سرکلاژ شکمی
سلام وقتتون بخیر چندماه سرکلاژ شکمی انجام دادم تقریبا یک وجب زیر نافم به سمت چپ هرزگاهی ی حسی مثل گرفتگی و سوزش دارم بنظرتون علتش چیه فقط یک نقطه هست
- جراحی زیبایی واژن
سلام من نزدیک سه ماه است ک زایمان طبیعی داشتم بعد از یک هفته بخیه هام باز شدن حالا با وجود اینکه بخیه هام بسته شدن ولی دهانهء رحمم هنوز باز مانده آیا به غیر از ترمیم با عمل راه حل دیگری است آیا خود به خود به حالت اولیه بر میگرده ممنون از راهنماییتون...
- سلام من سال ۹۸ سزارین کردم اوایل یکم درد داشتم کشش داشتم ک رفتم دکتر گفت مشکلی نیس ب مرور خوب میشی الان دو روزه التهاب و خارش دارم یعنی از چی میتونه باشه؟
- سلام خانم دکتر جواب پاتولوژی منومیدهید
1. Endometrial Curettage Disorderedproliferativeendometrium. Endocervixcurettage
- پاپسمیر
سلا
ببخشید گزینه negative for inrraepithelialleso normalignacy یعنی چی؟
- زیبایی
برای شلی وگشادی واژن شما جراحی یا لیزر کدوم رو پیشنهاد میکنید
- فیبروم
رحم با ابعاد ۵/۲×۷/۴×۹/۶ ضخامت آندومتر ۴/۱ و فیبروم انترمورال به قطر ۴/۹ در فونداسیون رحم میباشد. آیا نیاز به جراحی دارد ؟
- درباره رحم
من ۶۱ سالم هست و فقط برای جماپ سونو انجام دادم که این جمله نکرانم کرده Endometrial thickness is 6mm and it's echogenicity represent secretory phase اکه ممکنه برام توضیح بدین که مشکلی هست یا نه. ممنون از وقتی که میگذارید
- زنان و زایمان
سلام من این ماه بیشتراز دو روزپریودنشدم و روزسوم قطع شدعلت چیه؟
- لابیاپلاستی
سلام دکتر، من ۱۹ سالمه و ازدواج نکردم میتونم عمل لابیا پلاستی انجام بدم ؟ و اینکه آیا این عمل با بیهوشی کامل هستش ؟
- زخم بزرگ در دهانه رحم
سلام خانم دکتر .زخم در دهانه رحم دارم ایا امکان بهبودی با دارو وجوددارد یا حتما باید فریز بشه واین که زخم میتونه باعث درد پهلو وتیر کشیدن درددر پهلو بشه .
- جراحی زیبایی واژن
سلام خانم دکتر..میخواستم راحی زیبای واژن انجام بدم منشی تون گفت تو بیمارستان گلسار انجام میدید...ولی من نمیخوام کسی بفهمه از جراحیم حتی همسرم ایا امکانش هست
- کیست بارتولن
سلام ...من همیشه در قسمت راست غده بارتولن متورم دارم...چند سال پیش آبسه کرد ولی با خوردن چرک خشک کن سر باز کرد و عفونت دفع شد...میخواستم بدونم الان که سمت راست من مدت زیادی هست متورم هست ولی درد نداره اصلا ...توی رابطه هم مشکلی ندارم ....مشکل ساز هست ؟ احتیاج به مراجعه به دکتر هست؟
- قرص
سلام خسته نباشید قرصهای ترکیبی تری فازیک سه رنگ تا چندهفته باید از روش کمکی استفاده کرد؟ بسته اولم تازه شروع کردم،


