Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پزشکی
سلام . من 31 سالمه . رفتم سونوگرافی از واژینال گرفتم . همه چی ظاهرا خوب بود. اما دو موردش نوشته در ناحیه سرویکس دو کانال اندروسرویکال مجزا رویت میشوند که جهت بررسی انومالی های رحمی سونوگرافی سه بعدی یا ام آر آی از لگن توصیه میشود.... و نوشته بود مایع آزاد مختصر در حفره لگن مشاهده شد ... الان نمیدونم اینا چیه . توروخدا جواب بدید. من میخوام باردار بشم .. سه ماهه ازدواج کردم جلوگیری هم نکردم اما باردار نشدم
- دلیل لکه بینی قبل از پریود
سلام. مجردم. چند سال هست ۳ یا۴ روز قبل از پریود ترشحات قهوه ای دارم. تازگی سونو دادم نتیجه کوچک بودن تخمدانها بود. دکتر ۳۰ تا دیدروژسترون تجویز کرد. از روز ۸ پریود تا ۱۵. نظر شما هم همینه؟
- سلام سه ماه پیش پی ار پی تخمدان انجام دادم الان پریودیم نامنظم شده و خیلی کمه چکار باید کنم با تشکر
- سلام ببخشید قرص کو تریموکسازول در ماه هفتم اشکال دارد
- امپول سینال اف 900و450 برام دکتر نوشته.میخوام بدونم هر دو رو باهم بزنم یا نه هر روز لز یکی بزنم.امروز سبز رو شروع کرده و فردا نارنجی 459رو یزنم ایا
- توده اکوژن به ابعاد8*14 mmدر ضخامت اندومتربه معنی چیست
سلام ،این توده درسونوگرافی اندوواژینال دیده شده ،باعلامت درد شدید در ناحیه زیر شکم ونفخ معده ..زمانه پریود میباشد اما خونریزی قاعدگی خیلی کم ،درحد لکه دارم ،لطفا راهنمایی بفرمایید..تشکر
- قرص پروسترون
سلام دکتر ببخشید من در حین مصرف قرص پروسترون پریود شدم هنوز قرص قطع نکرده بودم که پریود شدم ایا طبیعی هست یا نه؟
- جلو افتادن پریود
سلام من هفته ی پیش پریود بودم و تموم شد ،دوباره این هفته پریود شدم،ممنون میشم راهنماییم کنید
- عفونت زنانه
با سلام من یه هفته ای میشه که رحمم خارش داره و موقع ادرار سوزش دارم دوبار هم از رحمم خون و لخته خون اومده و همینطور ترشحات سبز رنگ
- هماتوم
سلام.من ۳۳ سالمه و تیرماه اقدام به بارداری کردم.با اولین اقدام باردار شدمو تو ۶هفته لکه بینی و خونریزی کردم دکتر گفت ک هماتوم دارمو شبی ۱عددشیاف و آمپول پروژسترون تجویز کرد ولی درآخر جنین دفع شد.الان بعد ۳ ماه دوباره میخوام اقدام کنم.میخواستم بدونم ممکنه دوباره هماتوم بگیرم؟و اینکه برای جلوگیری از هماتوم چکار باید بکنم؟خیلی نگرانم ممنونم راهنمایی کنین
- کیست تخمدان
من حدود ۱۶روزه قرص سیبل میخورم بخاطر کیست تخمدان کیستم حدود ۶۷ میلی هست دکتر میگه بزرگه باید جراحی بشه ولی فعلا این قرص رو میخورم شاید کوچیک بشه حالا همش لکه قهوه ای و خونی دارم امروز خونریزی م بیشتر شد نمیدانم چکارکنم دوباره برم سونو گرافی یا نه
- قرص وروژست وپریود
چهل ونه سالمه،ضخامت اندومترم تو آخرین سونو نه ونیم بود ،قرص وروژست تجویز شد توسط پزشک ،پانزده روز بعداز خوردن قرص پریود شدم یکم زیاده ،به خوردن قرص ادامه بدم یا خیر،با تشکر
- پاپیلوماتوز
سلامخانم دکتر میشه درمورد وستیبولار پاپیلوماتوز و فرقش با زگیل تناسلی یه توضیحی بدید؟ چه جوری میشه اینهارو از همتشخیص داد؟
- لکه بینی بعدازنزدیکی
سلام خانم دکترمن نزدیک یک سال هست که بعدنزدیکی وهرمعاینه ای خونریزی دارم میشه جواب پاپ اسمیرم رانگاه کنین وبگین مشکلی هست یانه
- سلام من هر۱۰روزبعدازپاکیم دوباره پریودمیشم باوجوداینکه قرص دروسبلین هم دارم استفاده میکنم
سلام من الان حدود۳ماه که هرماه پریودم بعدازاینکه ۱۰روزهست تموم شده باز شروع میکنه به اومدن ومن الان دروسبلین مصرف میکنم امافایده ای نداشته چیکارکنم
- پریود
سلام خسته نباشید من ۵۲ سالمه و حدود ۳ ماهه پریود نمیشم البته ناگفته نماند قبل از ۳ ماه هم پریود نامنظم داشتم حدود چند هفته عقب و جلو میشد علت چیست ممنون میشم جواب بدید ؟
- لک روی الت تناسلی
روی الت تناسلی ی دونه لکه ی قهوه ای هست ک قبل ندیده بودم فقط یدونه است اون قسمتی ک مو رشد نکرده روی لبه ها نه هااا بغلش ایا چیز خاصیه یا خالِ معمولی میتونه باشه
- آمپول دیفرلین
باسلام خانمی هستم از آذرماه دفرلین ۳ماهه زدم تک دوز.و دوماه ک پریود نمیشوم متاسفانه عوارص شدید امپول گرگرفتگی از زندگیم ناامیدم کرده ن خاب دارم ن خوراک..لطف کنید بگید این امپول تا چقد در بدنم میمونه و چ زمانی پریودیم برمیگرده ؟عمر دارو چقده؟برای اندومترو تزریق کرده بودم ،دلم میخاد پریود شدم اروم شع بدنم ن میل جنسی دارم ن خاب اخه این دارو ئه؟
- نارسایی رحم
خانوم دکتر چطوری میشه تشخیص داد که دلیل زایمان زودرس نارسایی رحم است ازمایش و سونو خاصی داره؟
- برای عفونت واژن چکار کنیم
سلام ۳۲ ساله و باکره ترشحات رقیق و گاهی چسبناک به رنگ سفید زرد و گاهی مایل به سبز روشن ترشحات چسبنده به سطح لابیا میچسبند و خارش ندارم ولی قسمت ورودی واژن دو طرف قرمز شده و میسوزه و قسمت میانی محل ادار دو طرف قرمز شده مدت تقریبا طولانی هستش دچار شدم خوب شده بودم الان دوباره برگشته نمیدونم عفونت قارچی هست یا باکتریایی دکتر رفتم اما چون معاینه نمیکنن دیگه نرفتم


