Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من نبض زیر شکم دارم و پریود هام هم تقریبا ده روز طول میکشه و بیشتر لکه بینی دارم و ای یودی هم دارم علت نبض زیر شکم من چیه؟؟؟
- قرص مشابه دزوسپتیو چی بگیرم اون گیر نمیاد
- کیست خوش خیم پستان
سلام وخسته نباشید من طی سونوگرافی و ماموگرافی متوجه شدم کیست پستان دارم ودکترم فقط قرص ویتامین ای وگل مغربی پیشنهاد دادن .آیا دارویی هست که کلا کیست پستان رو از بین ببره ومن درد نکشم چون هر روز درد میاد و اینکه آیا قرص ال دی کیست پستان رو بدتر میکنه.ممنونم
- آیا پولیپ های رحمی خطرناکند
- نامنظمی پریودی
سلام من از۲۵ بهمن ۱۴۰۱ پریودشدم ولی الان تا ۱۴ اسفند لکه بینی شبیه لخته قهوهای سوخته همراه با کمی سوزش هنگام آمدن لخته دارم سنم ۴۶ سال ومجرد وبدلیل کم کاری تیروئید لووتیروکسین ۱۰۰ می خورم وهمیشه هم بیحال وصبح هنگام بیدارشدن اصلا جون ندارم وجدیدا استخونهام هم نرم شده زانو آرنج. باتشکر
- کرم واژینال واژیهیل باریچ
سلام من مشکل پستان ندارم می تونم از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ که دارای استروژن گیاهی هست استفاده کنم ؟ شما چه پماد را توصیه می کنید که بهترین باشه برای پستان ضرر نداشته باشه وبرای خشکی خوب باشه استفاده کنم ؟
- پریودی
سه ماه پیش رابطه داشتم و و بعدش هر ماه پریود شدم این ماه دو روز تاخیر دارم و زیر شکمم احساس نبض میکنم هر از چند دقیقه
- زگیل
سلام خسته نباشید ایازگیل تناسلی درخانمها فقط ازطریق رابطه جنسی ایجادمیشه
- سلام امپول سینال اف برای چیست وتا کی باید زد
- روزه گرفتن و پریودی
سلام خسته نباشید من برای تنطیم قاعدگی با دستور پزشک نزدیک به دوسه ماه متفورمین همراه با یه دوره اتیسترون خوردم و الان نزدیک ده روزه که متفورمین تموم شده الان دارم روزه میگیرم میخواستم ببینم آیا روزه گرفتن باعث میشه که پریود من عقب بیوفته چون دفعه آخر ۲۲ روزه پریود شدم ولی الان در سیکل ۲۸ روزه هستم و پریود نشدم میخواستم ببینم روزه گرفتن تاثیری در عقب افتادن پریود داره؟ اینم بگم قبل از اینکه پریودم بهم بخوره و بخوام دکتر برم و متفورمین بخورم همیشه چند ساله که ۳۰ روزه پریود میشدم.
- سنو گرافی رحم
سلام خسته نباشید اگه میشه جواب سنو گرافی رو به من بدید چون هرجا میرم میگن مشکلی وجود نداره مخوام مطمن بشم تخمدان راست به حجم 18ccو تخمدان چپ به حجم ۲۰ccسایز بزرگ تر ازطبیعی دارد در هر تخمدان ۱۵-۱۰عددفولیکول محیطی با سایز های کمتر از ۱۰mmدید شده استروما نسبتاپرو میننت است تخمدان ها نمای مورفو لو ژیک بوردر لاین PcOرا دارند مطابقت با یافته های بالینی و ازمایشگاهی جهت تائید یا رد تشخیص سندروم pCOتوصیه میشود لطفان جواب بدین در احتمال این که باردار بشم وجود داره
- محل بخیه زایمان طبیعی
با سلام خدمت شما خانم دکتر من دو سال و سه ماه پیش زایمان طبیعی داشتم که بخیه های بار اول باز شدن حدود یک ماه بعدش باز بخیه شدم که کمی بهتر از بار اول شد. در این دو سال 5 الی 6 بار در حین نزدیکی لکه خون دیدم که همون لحظه بند اومده. تست پاپ اسمیر دادم که جوابش خوب بود.فقط دیروز موقع نزدیکی متوجه لکه خون شدم که احساس کردم از محل بخیه های زایمانم بوده.آیا ممکنه که لکه های خون از محل بخیه باشه یا چنین چیزی بعد گذشت دوسال از زایمان ممکن نیست؟ واینکه از محل بخیه باشه چه اقدامی باید انجام دهم 31 سال دارم و یک فرزند دارم. ممنون از لطف شما
- خراش بکارت
سلام خسته نباشید خانم دکتر خوبین من دو بار معاینه بکارت پیش یه ماما انجام دادم بار اول گفت سالم و حلقویه بار دوم رفتم پیششون گف بکارتت سالمه اما یه خراش بسیار ریز کوچولو داره که دور از چشمه و با دقت معاینه کردن میشه اونو دید که گفت گواهی داده میشه آیا با وجود این خراش گواهی بهم میدن؟ آیا این خراش بیشتر میشه؟ باید برای این خراش مراقب بود؟
- زیبایی واژن
سلام خانم دکتر من میخوام ژل تزریق کنم ک واژنم یکم بزرگ تر شه ۲۳سالمه متاهلم برای تیرگی هم راحی هست؟؟ هزینشم اگر بگید ممنونم
- یائسگی
سلام خانم دکتر . خسته نباشید. بعلت یائسگی خشکی بسیار شدید واژینال رو دارم تجربه می کنم و متاسفانه در ایران نه پماد استروژن واژینال پیدا میشه و نه دیگه کرم واژیسان وارد ایران میشه. از چندین داروخانه سئوال کردم و گفتن حتی مورد مشابهی برای این مورد موجود نیست.ممنون میشم اگه بنده رو راهنمایی بفرمایید
- قرص reprostasis
سلام خانم دکتر این قرص reprostasis روبرام تجویز کردین ولی تو جلد قرص دو رنگ قرص با شکل های مختلف وجود داره روزانه گفتین یکی بخورم میخواستم بدونم کدوم شو بخورم؟یکی رنگش قهوه ایه یکی سفید
- با سلام آیا همان روز که سونو گرافی واژ ینال میدهیم باید نزدیکی داشته باشیم
با سلام آیا همان روزی که سونو گرافی واژ ینال انجام میدهیم باید نزدیکی داشته باشیم
- احساس درد پریودی در شب!
سلام خسته نباشید. من چند شبه، همین که دراز میکشم زیرشکمم دقیقا مثل درد پریودی، درد میکنه. همش احساس میکنم پریود شدم. صبح که از جا بلند میشم دردم قطع میشه و باز شب میاد سراغم. حتی نصف شب که این پهلو اون پهلو میشم و نیمه هشیار میشم میشم میبینم شدیدا درد پریود دارم. امروز روز ۲۸ سیکل بودم. ضمنا پیشگیری هم ندارم. ۶ ساله ناباروری دارم.
- برفک تناسلی
سلام من بدلیل سفید شدن بین لب های درونی و بیرونی واژن از پماد کلوتریمازول استفاده کردم ولی فایده نداشته هرچقدر استفاده میکنم دوباره برمیگرده دیگه خسته شدم خودمم وسواسی ام توروخدا اگه راه حل دائمی داره بگین لطفا
- سلام من ۲۵سالمه و متاهلم و قصدم برای بارداری برای دو سه سال دیگس اما متوجه شدم ی کیست درتخمدان چپ ۴/۷سانتی و ی کیست ۱/۷سانتی در تخمدان راست دارم ک آندیمتریوزه دکتر ظهیری گفتن درمان ندارع و باید دراولین فرصت باردار شم میخواستم نظر شمارپ بدونم ک اگه درمان داره نوبت بگیرم
من همه چیم خوب بود توسونو فقد همین دوتا کیست اندومتریوز


