Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام. من درد دارم و انگار یه چیزی سفت سده باشه و درد کنه و حس خار دارم اون قسمت. هر دو طرف گوشه ی زیر شکمم که فکر کنم تخمدان من کیست های ریز تخمدان و تنبل دارم و موقه ی پریودیمم نیست
- لکه بینی بعدازانتقال
سلام من روز۱۳انتقال جنین هستم تاریخ پریودیم امروزه وازصبح لک قهوه ای دیدم وبعدازشیاف پروژسترون لک خیلی کم شو ولی دردزیرشکم دارم آیاممکنه واسه پریودی باشه شنبه آزمایش بتا دارم
- سلام خسته نباشید من سه ماه خون ریزی دارم
- قرص سایوتیک
ایا میشه بعداز مصرف قرص سایوتیک برای سقط جنین(باوجود چندروز خونریزی) جنین سقط نشده باشه؟
- سلام خانم دکتر من چندتا سقط داشتم برام عمل هیستروسکوپی نوشتن الان جوابش اومده اندومتر شامل نسوج خاکستری رنگ به ابعاد ۲سانتیمتر است یعنی چی؟
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکترمن ۱۸شهریورپریودشدم تقریبا ۱هفته بعدش باهمسرم رابطه مشکوک داشتم قرص اورژانسی مصرف کردم ک ۹روزبعدش پریودشدم یعنی ۱مهر الان ک ۱۹آبانه دیگ پریودنشدم بیبی چکم زدم منفی بود ایا احتمال بارداری هس؟
- حاملگی خارج رحم
سلام خانم دکتر وقت بخیر،خانم بنده الان در بیمارستان الزهرا بستری هستن برای درمان حاملگی خارج رحم.موقعی که به بیمارستان مراجعه کردیم بتا ۴۰۰ بود بعد دوز اول mtx به ۶۳۰رسید و بعد ۷ روز به ۵۸۰ دکتر گفت دوز دوم بزنن و زدن بتا در ۵ روز شد ۴۵۰ و الان دوز سوم زدن،میخواستم بدونم راه حل بهتری هست یا از الزهرا مرخصش کنیم ،بیاریمش پیش شما یا یه بیمارستان یا کلینک بهتری هست،ممنون میشم راهنماییم کنید،
- زایمان طبیعی بعد سزارین
سلام؛ خسته نباشید؛خانم دکتر من یکبار سال ۹۵ زایمان سزارین داشتم، حالا میخوام اقدام کنم برای بارداری و میخوام که زایمان طبیعی باشه، میخواستم بدونم که اگه تحت نطر شما باشم برای زایمان طبیعی طبق شرایطی که گفتین و با پذیرفتن ریسکش توسط خودم با من همکاری میکنید؟ سپاسگزارمع
- سوال در مورد بارداری
سلام خانم دکتر من حدود یک ماه و نیم ک پریود نشدمو رابطه بدون خول محافظت نشده داشتم و ۲بار تست دادم منفی شد امروز ب دکتر مراجعه کردم قرص مدروکسی پروژسترون داد ک روزی ۲تا مصزف کنم بنظرتون احتمال بارداری هست؟؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر عزیز قبل از انجام عمل سرکلاژ شکمی چه مواردی باید توسط دکتر بررسی بشه؟منظورم چه ازمایشات و سونو هایی هست و این که موارد تشخیصی و درمانی مثل هیستروسکوپی هم در حین عمل لاپاروسکوپی سرکلاژ شکم هم میشه انجام بشه یا حتما باید قبل از لاپاراسکوپی انجام بشه؟
- قرص گیم اپ
باسلام قرص گیم آپ اشتهاآور برای کسی که میوم داره مضر دوسال زایمان کردم قبل زایمان هم میوم داشتم
- احتمال بارداری با پیشاب
سلام من18سالمه 3 ماه پیش نزدیکی سطحی داشتم ینی نه دخول انجام شد نه منی ریخته شده رو واژنم و دخترم محض احتیاط از پیشاب قرص اورژانسی مصرف کردم (دقیق یادم نیس چطور ولی مطمئنم درست مصرف کردم از داروخونه پرسیدم) همیشه 25ام ماه پریود میشدم ولی وقتی قرص مصرف کردم دوماه پشت سر هم 7 ام پریود شدم و خب خیلی عادی و مثل همیشه بود ولی این ماه باز برگشتم به همون 25 ام و امروز صبح لکه بینی داشتم ایا امکان حاملگی هست؟ لطفا سریع تر جواب بدین خیلی نگرانم
- ندول اکوژن در لوب راست کبد
با سلام و ادب در سونوگرافی عنوان شده است:" حداقل شش ندول اکوژن با حداکثر دیامتر 10.5 میلیمتر پراکنده در لوب راست کبد مشهود است که احتمالا همانژیوم کاورنو متعدد هستند." مفهوم این تشخیص چیست؟ با تشکر
- کیست تخمدان
سلام ۳۸سال دارم کیست آندومتریوز دارم دوسال پیش جراحی باز کردم دوباره کیستم برگشت دکتر گفت باید پاکسازی کنم دارو هم استفاده کردم نتیجه نداشت میخواستم راهنماییم کنید
- خراش بکارت
سلام خانم دکتر من پرده ام خراش پیدا کرده ولی دخول نشد واصلا دیگ کاری انجام ندادم فقط دارم دارو توسط ماما میخورم عفونت اش تموم بشه ماما میگف که ترمبممیشه آیا واقعا ترمیم میشه خودش خانم دکتر من ۲۴ سالمه مجردم لطفا جواب بدین
- میخوام سقط کنم ایا امپول پروژسترون بزنم سقط انجام میشه یا نه؟
- Ivf
خانم دکتر من پس فردا عمل تخمک کشی دارم امروز تست کرونا دادم مثبت شده ولی هیچ علائمی ندارم .آیا عمل ای وی اف و پانکچر به تعویق میفته ؟
- سقط
سلام خسته نباشید دو هفته از پریودیم گذشته بود ک فهمیدم باردارم علان بخاطر مسائل هایی با قرص تو خونه سقط کردم و بعد ۱۰ روز خونریزیم قط شد و لکه بینی داشتم ک قرص ال دی مصرف کردم علان ۷ روزه که دارم مصرف میکنم گاهی اوقات لکه بینی دارم بخاطر پیشگیری این قرص رو میخورم بنظرتون مشکل دارم خطری نداره برام؟؟
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر برای بارداری قرص کلوفین داده که از روز ۵قاعدگی شبی ۲تا بخورم خیلی یا گفتن اگه کیست تخمدان داشته باشی کیست بزرگ تر میشه باقرص کلوفین میخواستم نظر شما بدونم
- هماتوم
با سلام یه هماتوم۲۳در۲۱ میلی متردر محل سزارین وجود دارد می توان رابطه ی جنسی داشت؟جذب این هماتوم چند وقت طول میکشد؟


