Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عمومی
سلام وقت شما بخیر اقصد بارداری دارم,و تعریف خانم دکتر رو شنیدم,سوالاتی داشتم در زمینه اینکه تحت قرارداد چه بیمه هایی هستندو اینکه در کدوم بیمارستانها,فعالیت دارندت
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر کودکم یک سال و چهارماهشه بعد از زایمانم هنوز پریودهام بر نگشتنه ده روز پیش از قرص اورژانسی استفاده کردم 7روز بعدش فقط یک روز لکه بینی داشتم الان هم در حین رابطه کاندوم پاره شد به نظر شما یعنی دوباره قرص اورژانسی مصرف کنید تو را خدا راهنماییم کنید
- واکسن آنفلونزا
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من تو هفته 10 بارداری هستم و قصد زدن واکسن آنفلونزا رو دارم به دلیل اینکه الان یه سرمای خفیف دارم ابته تب ندارم سوزش گلو و آبریزش بینی گذاشتم 3-4 روز دیگه یعنی 2 آبان بزنم آیا مشکلی ایجاد می کنه؟
- مولتی ویتامین
سلام برای قبل بارداری مصرف مولتی ویتامین با داشتن ویتامین D3 با مقدار ۶۰۰Iu و کلسی پاوربا داشتن ویتامین D3بامقدار ۲۵۰ Iu تداخلی ایجاد نمیکند؟ضرر ندارد؟ کلسی پاور را عصرها مصرف میکنم.
- درد و خارش شدید واژن
سلام خسته نباشید..ببخشید یه ۴ الی ۵ ماه شایدم بیشتر هیت که من درد و خارش و سوزش شدیدی در ناحیه واژن دارم یه صورتی ک دیگه از درد زیادش گریه میشم میشه بگین باید چیکار کنم
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام وقتتون بخیر دخترم پانزده سالشه که تنبلی داره و پریود یکسال بود که نمیشد به پزشک مراجعه کردیم که قرص مدروکسی پروژسترون داده که در حالی که مصرف میکنه خونریزی هم داره لطفاً راهنمایی کنید
- کیست بارتولن
سلام...من الانچند ماهه کیست بارتولن دارم ۲۱ سالمه مجرد هستم.دکتر رفتم گفت با سرنگ تخلیه میکنم برات ولی من ترسیدم که دردش خیلی زیاد باشه و انجام ندادم.ولی الان تصمیم گرفتم ک برم و تخلیه کنم..درد تخلیه با سرنگ تا چه حدِ؟؟
- آبا بعدازعمل هبستروسکوپی پولیپ عودمیکنه؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیرباشه ،من تقریبا دسال پیش باعمل هیستروسکوپی دوتا پولیپ داشتم جراحی کردم،وخداروشکرخوش خیم بودن،دوباره سونو واژینال دادم میگن رشدکرده یکی به ابعاد۷*۱۰میلیمترویکی دیگه به ابعاد۱۰*۱۲میلیمتردراندومترفوندال رویت شد،ممنون میشم منوازنگرانی دربیارین
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام.من بمدت2ماه پریودنشدم 44سالمه پزشک زنان سونوگرافی وپاپ اسمیر وآزامایش تیروییدنوشتن انجام دادم مشکلی نداشتم.ماموگرافی کردم گفتن یه توده8میلی توسینه راستمه اماسونوی سینه اینوتکذیب کرد وتشخیص این بودکه هیچی نیست جزیه کیست ساده3میلی.پزشکم مدروکسی پروژسترون تجویزکردن.دوزی دونوبت.اما نمیدونم تاچه مدت بایدمصرف کنم واگه زمان قاعدگیم رسیدبایدبه مصرف ادامه بدم یا قطع مصرف کنم.ممنون میشم راهنماییم کنید
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من تحت نظر شمام دوبار سقط داشتم و نمیدونستم باردارم مراجعه کردم هشت هفته و جنین ضربان قلب داشت مطب با توجه به پرونده من قرص اوی پنتو ۲۰ناشتا و اسپرین ۸۱روزی یک عدد شیاف سیکلوژست۴۰۰شبی یکی و امپول انوکساپارین ۴۰۰۰دادن فولبک اسید و ویتاوین ذی دارم الان پنج روز استفاده میکنم حالم خوبه اما یکروزه ادرارم تقریبا قرمز نمیدونم چیکار کنم دیگه هیچ علامتی ندارم به داروهام ادامه بدم
- زنان
سلام من یه ساله پیش بارداری خارج رحم داشتم بعدیه ماه پیش کامل پریودنشدم تست بارداری هم دادم منفی بودحالاماه بعدپریودشدم دکتربرام چندتاآزمایش نوشت ک بایدتویه ۳روزه پریودانجام بدم اماافتادروزجمعه به نظرتون بایدماه بعدآرمایش هاروانجام بدم
- قرص اورژانسی باعث سقط جنینمیشود؟
- شیاف اکتوژست
سلام امروز رفتم دکتر زنان سنو گرفتم گفتن دور جنین یچیزی گرفته احتمال سقط هست بهم شیاف اکتوژست داده حالا نمیدونم طریقه مصرف از مقعد یا واژن
- زنان
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخوام وزن کم کنم به نظرتون با چه روشی وزن کم کنم
- …
سلام خسته نباشید،من دختر۳۱ ساله و مجردم،از همون سن بلوغ پریودی نامنظم داشتم،سونو دادم فهمیدم مادرزادی تنبلی تخمدان دارم،کم وبیش پریودی م بهم میریخت ولی از اسفند ۹۹ لک بینی مداوم دارم،راستش هم قرص هورمونی خوردم هم روشهای گیاهی رو امتحان کردم مثل خوردندبومادران و رازیانه و قرص گیاهی برای پریودشدن،نتیجه نگرفتم رفتممتخصص زنان،توسونوگرافی منوشته فولیکول های ریز و متعدد که ایشون گفتن تنبلی تخمدان و برای قرص دروسبلا رو تحویز کردن وقتی پریود شدم قرص خوردم اماهمچنان لکبینی دارم
- وجود مایع کلدوساک در بارداری
سلام و عرض ادب خانم دکتر. باردارم و برای سونو تشکیل قلب جنین مراجعه کردم. که مایع آزاد در کلدوساک دیده شد. خیلی نگرانم کرده خطرناکه یا نه. با توجه به اینکه سقط مکرر داشتم...
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز. من 56 روز پیش عمل میکرو انجام دادم که متاسفانه جواب آزمایشم منفی شد و برای تکرار میکرو باید بعد از دوماه مراجعه میکردم. ماه پیش پریود شدم . ولی این ماه حدود 7 روز از موعدم گذشته ولی هنوز پریود نشده ام. تقریبا یک هفته است که دردی شبیه پریود دارم . تا دو روز پیش حالت تهوع داشتم و چشمهایم سیاهی میرفت . ترشح دارم که ابتدا بی رنگ بود ولی الان مقدرش کم شده و کمی مایل به سفید است. این پریود نشدن بخاطره عفونت است یا باردارم ؟
- سلام به دلیل عفونت از پماد کلیندا مایسین واژینال استفاده میکنم وبعد استفاده درد شدید زیر شکم دارم به خصوص سمت چپ دلیلش چی هست؟
- رحم
سلام معاینه جسم رحم چگونه انجام میشود؟
- آمپول دیفرلین
سلام دختر من ۱۰ سال داره بخاطر بلوغ زودرس آمپول دیفرلین تزریق کرده ولی الان بعد ۱۰ روز به خونریزی افتاده میخواستم بدونم طبیعیه یا خیر ؟ ممنون میشم منو از نگرانی در بیارید


