Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونو
سلام خانوم دکتر آدرس سونو سه بعدی خوب برای انومالی رحم جهت تشخیص زایمان زودرس تو رشت کجا برم؟
- عوارض قرض
سلام خسته نباشید من قرص مدرفم ۵میخورم حالم خیلی بد میشه سردرد شدید و استرس میگیرم،گورتاژ تشخیصی انجام دادم علت خون ریزی از جواب پاتولوژی استرس شد
- سلام من کیست اندومتریوما دارم قرص دورسبلا مصرف میکنم و دکترم بهم گفته نباید اصلا پریود شم ولی الان پریود شدم و نمیدونم مصرف قرصمو قطع کنم یا نه؟
- عقب انداختن پریود
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم ودرحال اقدام به بارداری هستم هرماه قرص دوفاستون میخوردم پریودم منظم بود اما این ماه که خوردم وقتی تموم شد قطعش کردم پریود نشدم نزدیک به ۱۰ یا۱۵ روز هست میخواستم ببینم آمپول پروژسترون بزنم که پریودبشم اشکال نداره
- زنان
سلام من سونو انجام دادم نوشته میوم اینترامورال ساب موکوژال در راست بادی ۳۵×۳۲ دیده شد که داپلرهیپوواسکولاراست و Ri67%است وسونوگرافیک سارکوم دیده نشد اکوی میومترغیر یکنواخت است که ناشی از آدنومیوزیس است ضخامت اندومتر ۱۶م م است که بیش از خد نرمال است(هیپربلاری و یا پولیپ)و در داپلر و اسکولاریتی غیر طبیعی ندارد میشه اینو واسم توضیح بدین یعنی چی.خیلی نگرانم ممنون میشم
- متخصص زنان و زایمان
روز ۲۶پریودی رابطه بدون دخول داشتم منی روی دهانه واژن ریخت نیم ساعت بعد قرص اورژانسی۱٫۵خوردم۱۲ساعت بعد مجدد خوردم امکان بارداری هست؟؟
- لکه بینی
سلام من دوهفته اس ترشحات خونی دارم ویه دفعه خیس میشم رفتم سونو گفت پولیپ داری باید کورتاژکنی میشه قرص دزسپیتو بخورم پاک بشم ؟
- سلام میخواستم بدونم من که قصدبارداری دارم اما پریودم نامنظم خیلی زود به زود میشه هم تخمدان ضعیف هم چند تا کیست تخمدان ریزی دارم چند بارم رفتم دکتر اما تا حالا جوابی نگرفتم ممنون میشه راهنمایی کنید خدا خبرت کن بده
- بارداری
سلام خانم دکتر بیمار شما هستم از هفته ۶ خونریزی کردم و الان آمپول و شیاف استفاده میکنم الان دقیقه اتمام ۱۲هفته هستم و در حال استراحت مطلق هستم و حالم رو به بهبود هست و چند روز دیگه سونو گرافی سلامت جنین دارم میخوام بدونم میتونم فقط پام رو اپیلاسیون کنم؟مشکلی نیست؟
- پریدهای نامنظم
سلام وقت بخیر۲ سال پیش با علائم تمام نشدن پرید ب پزشک مراجعه کردم و قرص استرادیول والرت۲ ملی و دو ورق دوفاستون دستور دادن استفادت شد و عالی شد تا اینکه ماه پیش دوباره قطع نشد و مصرف کردم اما دوفاستون درست مصرف نشد و باعث شد این ماه یک هفته لکه بینی داشته باشم و روز هفتم به مدت شش روز پرید زیاد و شدید الان میتونم روش مصرف استرادیول با دوفاستون را ادامه دهم؟
- حاملگی در محل اسکار سزارین
ساک حاملگی ۶ هفته بدون فتال پل در محل اسکار سزارین تشخیص دادن،روش درمان به چه صورت است،دوباره قصد بارداری دارم
- جوش پستان
سلام وقت شریف حضرت عالی بخیر من یه پسر بچه ی سه ماهو نیمه دارم که از دیروز تو زمان شیردهی درد دارم دردی مشابه درد شقاق پستان البته اصلا فرصت نکردم نگاه کنم و دهان بچه رو نگاه نکردم احتمال آفت هم ممکنه باشه... لطفا راهنماییم کنین ممنونم اخرین سونوی پستان رو هم سال 93 دادم و جواب سونو رو خودتون ویزیت فرمودین و سالم بوده
- بقایای سقط جنین
سلام وقت بخیر حدودا پنج هفته پیش سقط داشتم و بعد ده روز خونریزی و لکه بینی م به اتمام رسید. سونوگرافی انجام دادم بقایا ۱۰ میلی متری دارم حاوی فلوی عروقی. ۵ روز پیش پریود شدم و همزمان قرص مترژن هم شروع کردم برای دفع بقایا. آیا بقایا دفع میشه ؟ چون خونریزی خیلی کم شده و در این ۵ روز هیچ لخته ای دفع نکردم . بقایا با فلوی عروقی خطرناکه ؟ لازمه کورتاژ بشم ؟
- سلام من پلی کیست دارم و روز چهارم پریودی درد و خونریزی دارم اما سمت راستم و پام خیلی درد میگیره و هر دو طرف زیر شکمم یخ میشه . درد و یخ شدن مربوط به پلی کیست و کیست ها و نبلی میشه؟
- بارداری
سلام من ۲۵ این ماه تاریخ پریودم بود فقط روز اول ی لکه بینی داشتم دیروز روز پنجم دوتا تست بی بی چک زدم مثبت شد آز بتا دادم گفتن بردلاین یا میانس سه روز بعد دوباره تست بدم میخواستم بدونم امکانش هس واقعا حامله باشم
- خانم دکترخواهش میکنم به سوالاتمون پاسخ بفرمایین هممون منتظریم
- تقویت سیستم ایمنی
سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه و به زگیل تناسلی مبتلا شدم دکتر منو معاینه کردند و گفتن خطرناک نیست ولی نیاز هست با لیزر برداشته بشه و حتی من پرسیدم حتما باید لیزر کنم گفتن فعلا میتونی لیزر نکنی ولی خب اگه لیزر کنی بهترع و بیشتر نمیشه ....خاتم دکتر از این مراجعه بنده حدود ۵ یا ۶ ماه میگذره و خب من مراجعه ای نکردم و روی لبه های واژن وقتی با دست لمس میکنم برآمدگی های ریزی رو حس میکنم و من شنیدم با تقویت سیستم ایمنی میشه تا حدودی ویروس رو کنترل کرد میخواستم بدونم خوردن چه ویتامین ها یا قرص هایی میتونه به تقویت سیستم ایمنی بدنم کمک کنه( و البته من شنیدم خوردن سیر و فلفل دلمه و سبزیجات هم کمک کننده هست و خب این موارد رو میخورم ) و خانم دکتر سوال دوم بنده اینه که خوردن فولیک اسید هم موثر در این قضیه هست یا نه و آیا من میتونم بخورم و برام مشکلی نداره؟؟ لطفا کمکم کنید آخه به شدت استرس دارم میترسم در آینده برام مشکلی ایجاد بشه و حتی باعث نازایی بشه 🥺
- توده در سینه توده سالید ها یپواکو هموژن با حدود welldefined ومحور طولی وبوردر مختصر ما کرولوبولهبه ابعاد۱۰،۶،۶،۲ mmساعت ۱۲پریف ال به فاصله ۷mmاز سطح زیر جلد مشهود است که نگای probably benjgn ایا خطرناک است با سپاس
سلام اکوی رحم غیر هموژن میباشد یعنی چه ؟آیا خطر ناک است یا با دارو درمان میشود؟
- ترزیق سینال اف
سلام خانم دکتر من دکترم برام سینال اف ۴۵۰نسخه کرد گفت روزی یکی ۶تا نسخه کردم هروز یکی بزنم .نمیدونم چطور استفاده کنم چون پنجره براش مشخص نکرد روپنجره چند بزنمشون
- سرکلاژ شکمی
سلام من چند وقت بعد از سرکلاژ شکمی میتونم باشگاه برم الان یکماه انجام دادم تا چند ماهم نمیخوام فعلا باردار شم گفتم ورزش برام بد نباشه


