Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود نامنظم
سلام، من خانم متاهل 24.ساله ام که هفت ماه پیش سزارین شدم. بعد از زایمانم یکی دوبار قرص Ld مصرف کردم، قبلا به خاطر کیست لوله فالوب چپ، لاپارسکوپی کردم، حالا پریودام نامنظم و کوتاه مدت شده، درحد یک یا دو روز. ایا احتمال تنبلی تخمدان یا کیست وجود داره؟
- لیزر
سلام ببخشید ایا لیزر موی زاید ناحیه تناسلی موجب پارگی یا اسیب به پرده بکارت میشه
- امپول سینال اف 900و450 برام دکتر نوشته.میخوام بدونم هر دو رو باهم بزنم یا نه هر روز لز یکی بزنم.امروز سبز رو شروع کرده و فردا نارنجی 459رو یزنم ایا
- اقدام برای بارداری
سلام خانم دکتر.سال نو مبارک
من از بیماراتون هستم و برای تنبلی تخمدان بهم قرص لتروزول دادین که این ماه خوردم الان ۱۵امین روزه بعد پریودیمه یه شب درمیونم نزدیکی دارم ولی هیچ علامتی مبنی بر تخمک گذاری ندارم تا الان،فقط همون روز آخری که قرصو خوردم تخمدانام درد میکردن.میخواستم بدونم این طبیعیه؟چرا علامتی ندارم برای تخمک گذاری؟با خوردن لتروزول تخمک گذاری کی انجام میشه؟ - اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر من الان9ماهه اقدام به بارداری هستم ولی کیست دارم نمیشه میتونیم کمکم کنیم کیست من از10تا بیشتره ونمیزاره باردار بشم
- ماموگرافی پستان
سلام خسته نباشید من ۶ماه پیش سونوی پستان دادم خانم دکتر علیزاده صفت گفتن که قرص Eهفته ای ۳باربخورم الان ۶ماه شده باید برم سونو بدم ایا به دلیل بیماری کرونا میتونم سونورو بندازم عقب دیرتر برم؟؟ممنون ازشما
- پزشکی
سلام . من 31 سالمه . رفتم سونوگرافی از واژینال گرفتم . همه چی ظاهرا خوب بود. اما دو موردش نوشته در ناحیه سرویکس دو کانال اندروسرویکال مجزا رویت میشوند که جهت بررسی انومالی های رحمی سونوگرافی سه بعدی یا ام آر آی از لگن توصیه میشود.... و نوشته بود مایع آزاد مختصر در حفره لگن مشاهده شد ... الان نمیدونم اینا چیه . توروخدا جواب بدید. من میخوام باردار بشم .. سه ماهه ازدواج کردم جلوگیری هم نکردم اما باردار نشدم
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۱۹ سالمه و سینه هایی کوچکی دارم سایز ۶۵ /۷۰ هستش دلیل کوچکی سینه هایم به چه دلیلی هستش ؟ میشه روش های طبیعی یا خوراکی سایز و افزایش داد ممنون میشم راهنمایی کنید
- ضایعه ادنکس
سلام خسته نباشید ۲۰ سالمه و بخاطر نامنظم بودن پریودی رفتم سونو رحم و تخمدان از روی شکم انجام دارم در جواب همه چیز طبیعی هست در یک قسمت گفته ک ضایعه ادنکسال دیده نشده است وبعد گفته شده ادنکس سمت راست به ابعاد ۲۳*۳۶و ادنکس سمت چپ ب ابعاد ۲۷*۳۷ دیده شد میخاستم بدونم نرماله ؟؟؟
- سلام ببخشیدعوارض دکاپپتیل ۱۱،۲۵کی ازبین میرودوتا چندماه چرید نمیشم من ۵۱سالم هستش وبعداز سهروز ازتزریق دچاربی قرعری وتپش قلب شدم وبعداز یک ماه ونیم دوباره دچار بیقراری بی اشتهایی وعلایم افسردگی شدم تورو خدا بگین چه کار کنم
- بارداری
سلام خانوم دکتر، ایا یک روز بعد از اتمام پریودی تخمک گذاری شروع میشه، میخوام بدونم احتمال بارداری چقدر هستش؟چون یه روز بعد از اتمام پریودی دست شوهرم پیشابی شد و زد به واژنم
- سونوگرافی واژینال
باسلام هزینه فریزکردن آندومتر۱۵ میلیمتر چقدرمیشه . آندومتردرخط وسط ب ضخامت ۱۵م م دیده شد ک مطرح کننده هیپرپلازی میباشد
- قرص سیبل
سلام من رفتم سونوگرافی برای کنترل آی یو دی واون روز پریود هم بودم.درمحل قرارداشت ولی بهم گفتن اندازه تخمدان هام بزرگ هستن ودکتر قرص سیبل تجویز کردن میخواستم بدونم دلیلش چیه ولازمه قرص هارو مصرف کنم?
- فلوی شریانی در تخمدان چیه
فلوی شریانی در تخمدان چیه
- مشکل زنانگی
سلام۶۵سالمه،چندروزیه که بصورت خونابه ترشح دارم طوری که باید حتما نواربهداستی استفاده کنم خانم دکتر لطف کنید من را راهنمایی فرمایید
- پریود دوم بعد قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر ماه پیش پریودی م چندروز عقب افتاد دو روز پشت سر هم قرص اورژانسی خوردم چندروز بعد پریود شدم سونو دادم طبیعی بوده آزمایش منفی پریود دوم تاخیر افتاده باید صبر کنم ؟ اثر ات قرصه ؟
- آ یو دی
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲ ساله ازدواج کردم تاحالا به روش طبیعی جلوگیری کردم . الان میخوام ببینم میتونم دستگا آ یو دی بزارم و این که روش مطمئنی هستش؟ و من بچه ندارم بعدا بخوام بچه دارم مشکلی ایجاد نمیکنه ؟ باتشکر🙏
- لخته در پریود
سلام مجرد هستم و رابطه نداشتم پریود های منظم ۲۸ روزه داشتم برای زیارت قرص ال دی خوردم پریودم ۳۶ روزه شد سری های بعدی به ترتیب ۲۸ روزه و ۳۳ روزه و آخری هم ۳۳ روزه بود در پریود لخته های خونی و گوشتی شکل دیده شده گاهی زیاد و گاهی کمتر به همین علت خودم سونو دادم ولی توی سونو زده کانون اکوفری به ابعادش در۶ درداخل کاویته آندومتر بدون واکنش دسیدوائی واضح دیده شد جهت افتراق سودوساک از ساک بارداری تیتراژBHCGتوصیه شده است علت چیه؟ با عرض معذرت خودارضایی هم میکنم میشه به این علت باشه ?
- زگیل
با سلام خانم دکتر من قبل برف خدمت تون امدم و شما آزمایش HPV pCRرا برام نوشتید . ازمایش از هم اوردم اهدهمکاران شما ، داخل اوردند و به من گفتند مشکلی ندارد .می خواستم دوباره حضوری خدمت تان برسم که این جریان کرونا پیش آمد . در معاینه فرمودید که در دهانه واژن حالت زبری وجود دارد .حالا با این ازمایش یعنی زگیل یا تبخال ندارم ؟ ببخشید این ازمایش نشان می دهد که خدای نکرده سرطان نباشد
- بزرگ شدن سینه
سلام وقتتون بخیر من ۲۰ ساله هستم ولی رشد سینه نداشتم میخواستم بدونم راهی وجود داره برای رشد سینه


