Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بیماریهای مقاربتی
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم که چه آزمایشهایی برای بیماریهای مقاربتی باید داد؟میشه با یک آزمایش همشون رو بررسی کرد؟ و اینکه هزینش حدودا چقدره؟
- ترشح قهوه ای
سلام من یک ماه پیش با عمل هیسترسکوپی پولیپم رو برداشتم بعد از گذشت یک ماه ترشح قرمز و قهوه ای دارم قرص دروسبلا هم مصرف میکنم به دکترم دسترسی ندارم میخواستم بدونم این ترشحات طبیعیه یا نه ؟ گاهی درد زیر شکم و کمر هم دارم
- پماد کلوتریمازول
باسلام من برای بارداری اقدام کردم دارو هم گرفتم ولی متوجه شدم عفونت دارم دکتر هم بهم پماد کلو تریمازول داده الان باید حتما نزدیکی داشته باشم آیا این پماد باعث ازبینن رفتن اسپرم نمیشه
- بلوغ
سلام خشته نباشید. آیا آمپول دکاپپتیل در سن ۱۳ سالگی باعث کامل نشدن بلوع یا عقب افتادن رشد سینه و لگن میشه؟ یا بعد از قطع مصرف بلوغ کامل میشه؟ ممنون میشم توضیح بدید
- پریودی
سلام ۴۹ ساله هستم با پریودیهای نامنظم وخونریزی با پزشک مراجعه کردم که دوفاستون تجویز شده. ده شب بخورم بعد نخورم واز ۱۵ پریودی دوباره بخورم. سوالم اینه ۱۵ روز رو از اولین روز قاعدگی حساب میکنن؟ وااگر خونریزی داشتم باز ۱۵ ام بخورم.؟
- سلام من۴۷سالمه یک ساله پیش عمل سزارین انجام دادم تاحالاخونریزیم کاملاخوب نشده دوبارسزارین کردم بخیه سزارین قبلی حفره ایجاد کرده ومایع اکوژن دارد سه ماه پیش دکتر گفته بود پولیپ هم داری ولی الا ن هم دیده نمیشه ایاخطر داره؟
- امپول دکاپتیل
باسلام خونریزی شدید قاعدگی دارم.دکتر امپول دکاپتیل تجویز کرده است.ایا عوارضی دارد؟درضمن داروی واریس پا،ریواکسابان ۱۵ دارم مصرف میکنم و دوکسیم ۵۰۰
- درباره درد رحم
سلام خانم دوکتور. من ۲۶سالمه یه زایمان داشتم سزارین. بعداززایمانم همیشه لکه قهوی رنگ میبینم بابوی بد. ودردزیرشکم. چندین بارتست دادم میگه هیچ مشکل نداری حتآتست سرطان رحم اونم منفی اومد خیلی نگرانم. میشه توضع بدین چی اس این لکه که میبینم این درد که میکشم
- کسیت درموئید
سلام من رفتم سونو بهم گفتن تخمدان سمت راست حاوی کانون کییتیک به دیامتر 32بامحتوای اکوژن مطرح کننده چربی دز کیست درموئید؟؟ میشه راهنمایی کنید ممنونم
- توده هترواکو
با سلام توده هترواکو در قدام تنه رحم خطرناک است؟چیکار باید بکنم
- پریودی
سلام من یک ماه از قرص گین آپ استفاده کردم الان ۸.۹ روزع از زمانی ک باید پریود بشم گذشته چیکارکنم
- درد ناحیه کلیتوریس
سلام خسته نباشید من 15سالمه مدتی پیش قبل از قاعدگی با لمس کلیتوریس دردی حس میکردم و در دوران قاعدگی رفع شد اما بلافاصله بعد از تموم شدن قاعدگی دوباره اغاز شد اما شدت درد هنگام لمس کردن کمتره و خونریزی نداره چک هم کردم چیز غیر طبیعی به چشمم نخورد تا الان رابطه ای نداشتم علتش چیه؟دردش همیشگی نیست میره و میاد فقط هم در صورت لمس کردن حس میشه.سوزش و خارش هم ندارم
- برجستگی روی واژن
سلام من ۲۰ سالمه و هیچگونه رابطه ای نداشتم
چند سالی هست متوجه چند دانه در قسمت زیرین ورودی واژن شده ام که مانند گوشت اضافه هستند و کمی حالت اویزان و کوچک و در هر دو طرف هستند بزرگ نشده اند درد ندارند و ترشحی هم ندارند و مثل جوش نیستند یا حالت کلم مانند ندارند، پریودهای خیلی نا مرتبی دارم از همان ابتدا، و هرسال ازمایش هورمونی انجام داده ام و هورمون هایم مشکلی ندارند
ممکنه خطرناک باشه؟ و تشخیص شما چیست؟ با تشکر - عفونت واژن
سلام خانوم دکتر من ۳ ماه پیش رنگ ترشحم سبز روشن بود ولی بدون سوزش و خارش و هیچ چیز دیگه ای دکتر بهم پماد کلوتریمازول و قرص سیپروفلوکساسین ۵۰۰ داد که خوب نشدم.ماه بعد پماد تریپل سولفا و قرص مترونیدازول و آزیترومایسین داد که باز خوب نشدم.ماه پیش دکتر گفت یه زخم خیلی کوچیک در دهانه ی رحم ایجاد شده و باز پماد تریپل سولفا و قرص داکسی سایکلین و قرص واژینال لاکتوواژ استفاده کردم و خوب نشدم.میخواستم اقدام به بارداری کنم.خواستم بپرسم میشه جز فریز کردن ویا پلاسما تراپی راهی داره با دارو خوب شم؟
- سقط
سلام من چند هفته پیش قرص خوردم برای سقط رفتم گفت تو طول سرویکسته دوتا دیگه خوردم و بعد دو هفته رفتم ک گفت توی طول خط اسکار سزارین گیر کرده و باید بستری بشی تو را خدا کمک کنید من ی دوقلو کوچکی دارم باید چیکار کنم
- بارداری
سلام خانم دکتر ببخشید من در هفته 16 بارداری هستم چند روزه مداوم لرزش و ویبره در واژن احساس میکنم.دلیلش چیه ؟ ایا خطر دارد؟
- من
- عقب افتادن پریود
من پیش متخصص زنان رفتم ازمایش هورمونی برام نوشتن برای رزو سوم پریود الان یکشنبه ساعت ده شبه من پریود شدم روز سوم دقیقا چند شنبه میشه؟
- سونوگرافی واژینال و درد تخمدانهت موقع پریود
سونوگرافی روز ۶ سیکل انجام شد.رحم دارای ابعاد ۹۱ در ۵۳ در ۵۹ میلیمتر میباشد اکوی رحم هتروژن شده که به نفع رحم آدنومیوز میباشد بزرگترین میوم رویت شده به صورت اینتر امورال در میوتتر خلفی به قطر ۱۲ میایمتر میباشد .آندومتر نمای عادی داشته و به ضخامت ۵ میلیمتر طبیعی دیده شد تخمدان راست دارای ابعاد ۲۳ در ۱۴ و تخمدان چپ ۲۰در ۱۹ میاشد در تخمدان چپ تصویر کیست ساده به قطر ۱۵ میلیمتر ( فولیکول ؟) و در کنار تخمدان راست تصویر پارااورین کیست به ابعاد ۱۲ در ۱۴ رویت شد مایع آزاد در کلدوساک خلفی رویت نشد.
- سقط جنین
سلام وقتتون بخیر ،دوماهه سقط کردم رفتم سونو بقایاداشتم ،الان یه تیکه خیلی بزرگ وضخیم افتاده ازم به نظرتون دفع شده


