Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست هموراژیک
سلام و وقت بخیر
حدود سه ماه پیش با درد طرف چپ به دکتر مراجعه کردم پس از سونوگرافی مشخص شد که کیستی در تخمدان چپ خونریزی کرده، دکتر دوفاستون تجویز کردند و مشکل برطرف شد. الان پس از سونوگرافی متوجه شدم که تخمدان سمت راست یک کیست هموراژیک ۴۱ میلیمتری داره.
از اونجایی که سیکل هام منظم نیست قبلا سیپروترون کامپاند هم مصرف کردم.
رابطه جنسی ندارم.
توصیه شما چی هست؟ - برای ادنومیوز ودرمان آن چ راهی را پیشنهاد میکنید
- مصرف استرادیول والرات
سلام من از قرص استرادیول استفاده کردم برای ای وی اف الان پرو ییدم خیلی کمه وبه مدت هفت روز ادامه داشت ولی خیلی به مقدار کم ایا به خاطر قرص یا احتمال هست که من باردار باشم جون دو دوره این دارو را استفاده کردم و این دارو رو الان قطع کردن میشه لطفا بگید بخاطر چی هست ممنونم
- سقط جنین
با سلام وخسته نباشید من دوبار اقدام به بارداری کردم و موجب سقط جنین شد . میخواستم بدونم اگه واژن زیاد گشاد باشد موجب سقط جنین خواهد شد .؟؟؟ مرسی جواب بدین
- ناباروری و تاخیر در پریودی
سلام من خانمی ۲۸ ساله با سابقه ۶ نازایی و دو بار ivf و سه با iui تا به حال از پریودیم نگذشته تو این مدت ولی این ماه ده روز تاخیر دارم به نظرتون من باردارم ۲تا سقط هم داشتم که به صورت طبیعی باردار میشدم
- زایمان
سلام من قرص میخوردم و الان میخام حامله بشم چند روز جلوگیری نکنم حامله میشم میشه جواب بدید بعد اینکه اب منی از واژن بیرون میاد احتمال بارداری کم است؟
- عفونت
سلام خانوم دکتر من ۲۰ سالمه و رابطه جنسی نداشتم حدود ۱ سال پیش عفونت قارچی داشتم که با قرص فلوکونازول ۱۵۰ که ۳ تا ۳ روز درمیون خوردم و شامپو ضد قارچ خارش و سوزش خوب شد اما چند ماه بعد که دکتر معاینه کرد گفتن داخل واژن هنوز خوب نشده .بازم همون قرص و لوسیون استفاده کردم الان خارش و سوزش ندارم ولی هنوز داخل واژن خوب نشده و دارو های واژینال هم نمی تونم استفاده کنم چیکار کنم بنظرتون؟ ( pcod هم دارم) باتشکر
- کم خونی
سلام میشه عکس ازمایشم رو بفرستم خانم دکتر طبق اون برام قرص آهن تحویز کنن بیمار خودشون هستم از راه دور میام
- مصرف قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید من دو روز بعد از اتمام پریود با همسرم نزدیکی داشتیم ومنی کامل در بدنم خالی شد ومن بلافاصله همزمان دو قرص ۷۵ مصرف کردم آیا نیاز هست دوباره مصرف کنم؟چقدر از بابت باردار نشدن مطمعن باشم؟؟؟
- سونوگرافی بارداری
سلام من سونو انجام دادم توی سونو مشخص شد یک ناحیه کیستیک به ابعاد ۱۸در۸ م م در میومتر قدامی تحتانی در محل اسکار سزارین رویت شد.
باید چه دارویی استفاده کنم تا کیست از بین بره و چطوری؟بعداز رفع کیست اقدام به بارداری کنم یا باوجود کیست باردار بشم خطری برای من و جنین به وجود نمی آید؟ - سوال برای تخمکگداری
سلام وقتتون بخیر میخوام تخمک اهدای کنم باید چیکارکنم
- قرص استرادیول
باسلام من از روز دوم پریودی روزی ۳تا قرص استرادیول ۲ خوردم تا ۶ روز که روز ۱۳ برم برا انتقال جنین. الان دکتر گفت زخم رحم داری وباید فریز رحم بکنی قرص رو در روز ششم مصرف قطع کردم .میخام بدونم با وجود این ۶روز مصرف و فریز رحم میتونم تو پریودی بعدی باز قرص رو مصرف کنم وبرم؟ وآیا باز باید استرادیول ۲میل و همون روزی ۳تارو بخورم؟
- بکارت
سلام خانم دکتر من یک بار بعد از تموم شدن پریودم دقیقا روزی ک تموم شد به اندازه یک بند انگشت شایدم کمتر داخل واژنم کردم بعدش حدود نیم تا یک ساعت بعد ازم خون اومد احتمال داره پردم اسیب دیده باشه برای اولین بار عادت ماهیانه شده بودم
- مسافرت در هفته ۱۳بارداری
سلام در هفته۱۳بارداریم ایا میشه به منطقه ییلاقی که ارتفاعش۱۸۰۰هست برم؟!
- پریود نامنظم
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من ۱۹ اسفند بلافاصله بعد از نزدیکی محافظت نشده با دوست پسرم ک الان کات کردیم و تموم شده بلافاصله قرص اورژانسی خوردم ۱۲ روز بعد در اول فروردین ۱۴۰۳ بعد از ۲۸ روز دقیق پریود شدم خونریزی تیره ب همراه لخته ب مدت سه روز البته خیلی شدید هم نبود دوباره در ۱۸ فروردین پریود شدم ب مدت سه روز از استرس شدید روز ۱۵ فروردین تست خون بتا دادم ک عددش یک بود روز ۲۵ فروردین سونوگرافی شکم لگن و واژینال انجام دادم ک مشکلی نداشتم و باردار نبودم دوباره اول اردیبهشت ماه بعد از ۴۳ روز از رابطه جنسی تست بتا دادم ک اونم منفی بود و عدد یک بود ب خاطر استرس شدید و اینکه خانوادم متوجه نشن استرس زیاد ب معده من فشار آورد و آندوسکوپی معده شدم مشخص شد التهاب معده و هلیکوباکتر دارم دکتر زنان رفتم و سونوگرافی ک انجام دادم و شرح حال رو گفتم قرص سیپترون کامپوند و اسپیرونولاکتون و متفورمین نوشتن چون bmi من بالاست و البته درجاتی از pco هم دارم خانم دکتر بعد از پریود دوم گفتن ک قرص سیپترون کامپوند رو شروع کن و بعد یکهفته دوباره چ خونریزی داشتی ک نداشتی یعنی پریودت شروع هم نشد بسته بعدی رو آغاز کن و مشکلی برات پیش نیاد خانم دکتر من شش روز تا پریودیم مونده و استرس امان ازم بریده با اینکه دوبار تست بتا دادم و هردو بار منفی بوده اونم مدت زیادی گذشته از رابطه بازم استرس دارم چکار کنم خانم دکتر ب تست بتا چقدر اعتماد هست؟ من تا شش روز ذیگ پریود میشم؟ درضمن قرصهای مربوط ب معده و هلیکو باکتر هم میخورم ک با قرصهای جلوگیری و متفورمین ک دکتر تجویز کردن تداخل ندارن ممنون میشم راهنمایی کنید هورمونام خدا کنه فقط ریخته باشن بهم گاهی حالت تهوع دارم دیشب استفراغ کردم تورو خدا کمکم کنید
- چی جوری استفاده کنم دالاواگ
پماد دالاواگ
- در مورد کاندم پریود شدن
من از کاندم استفاده کردم شوهرم الان هی میترسم پریود نشم آیا آلارم هست بترسم یا ن
- تعویق پریود
سلام خسته نباشید من ۱۷فروردین عمل بینی دارم .۱۶فروردین زمان پریود هستش میخوام دوسه روز به تعویق بیفته باید چه قرصی مصرف کنم ؟
- اسهال دربارداری
سلام خسته نباشید من دوروزه بدجوری دچار اسهال شدید شده ام درد ودل پیچه ازپاانداخته میخواستم راهنمایی کنین منو. مرسی
- بارداری ۶ هفته
سلام خسته نباشیدمن تو۶ هفته و۳ روزدکترم گفت پشت جنین لخته است بهم شیاف وویتامین دادخواستم ببینم گفته استراحت کن بااستراحت حل میشه ممنونم


