Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بعداز عمل سرکلاژ خون ریزی دارم چیکار کنم
بعد از عمل سرکلاژ دوروزه که عمل کردیم خونریزی دارم متوسط
- کیست اکوفری
سلام خانم دکتر وقت بخیر سونوگرافی دادم گفتن تو تخمدان سمت راست کیست اکوفری۶۰میلی متری دارم کیست اکوفری چیه؟از بین میره؟خطرناک نیست؟
- تنبلی تخمدان
سلام من دوماه ک پریودمنظم داشتم ولی چون این ماه نامنظم شدپریویم و درخواست باردار شدن هم داشتم دکتر بهم گفتن ازروز نهم بارداری تا دوهفته بدلیل داشتن تنبلی تخمدان قرص مدروکسی رو بخورم و یک شب درمیان رابطه داشته باشم آیا من هر ماه باید بعد پریودیم بمدت دوهفته ادامه بدم و بخورم و باعث میشه بارداربشم بااین قرص؟
- تعیین جنسیت
آیا شما مشاوره تعیین جنسیت انجام میدید و درصد موفقیت چه قدر است؟
- سلام من ی چن وقته قرص گین اپ میخورم الان پریودپ عقب افتاده ممکنه برا
سلام من چه وقته قرص گین اپ میخورم الان پریودم عقب افتاده برا اونه
- سینه
سلام خانم دکتر، دخترم 14 سالشه و هنوز پریود نشده ضمنا سینه هاش صافه و هنوز برجسته نشده چمار کنیم؟ قدش 160 و وزنش 40 کیلو هست
- قرص راکوتان
سلام مدتی به علت چربی صورت وجوش قرص نورم اسکین20مصرف میکنم وتا الان ۱۳۰عدد طبق نطر متخصص پوست مصرف کردم مصرف نورم اسکین باعث نازایی میشه ؟
- سوال مهم
سلام، آیا ممکنه تومور تخمدان، در ۶ یا ۷ ماه تشکیل بشه و علائم نشون یده؟؟
- درد
سلام امروز ۱۳ سیکلم هست با درد شدیدی زیرشکم سمت چپ از صبح تا شب مواجه شدم آمپول سینال اف و اچ ام جی هم زده بودم در روزهای قبل باتجویز کارشناس مامایی قبل این درد رو اصلا نداشتم آیا بخاطر امپول هست توضیح کامل میخوام خانم دکتر
- قرص
سلام
من شب گذشته سکس داشتم متاسفانه همسرم نتونست جلوگیری کنه امروز صبح پریود شدم ایا نیاز به خوردن قرص اورژانسی هست ؟ - کیست low level echo پستان
خصوصیات کیست lowlevelecho چیه؟ ایا خطرناک است؟چند وقت به چند وقت باید سونوگرافی انجام داد؟ این کیستها جز کدوم دسته از کیستها هستند؟گفتند birads3.
- بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر این ماه من پریود شدم باید ۱۰ میشدم ولی نشدم بعد من ۱۷ رابطه از پشت داشتم همسرم منی شو از پشت ریخت روم میخواستم بددنم حاملم
- پرمویی
با سلام دکتر من دختر 22 ساله هستم با سابقه کم کاری تیرویید از کودکی تیروییدم کنترل شده ست و دارومصرف میکنم. فقط مدتیه دارومو قطع کردم و پرمویی و جوش های شدید بازو و صورت پیدا کردم پریودم هم منظمه میخواستم بپرسم این علایم از تیروییدم میتونه باشه؟ به ویژه پرمویی زیر چانه... و اینکه لازم هست سونوگرافی انجام بدم چون تیرویید تنبلی تخمدان هم میاره متشکرم ازتون... و میخواستم بپرسم با اینکه پریودم منظمه ممکنه تنبلی داشته باشم؟
- سلام وجود سودو ساک در سونوگرافی لگن میتواند نشانه کیست باشد؟؟
- کیست پستان
سلام کیست سینه دارم .ماه قبل سونو دادم اما درد شدید سمت چپ سینه بازیگر بغل دارم که گاهی اوقات خیلی اذیتم می کنه ..در سونو بافت متراکم سینه دارم ..چی کار کنم
- کیست بارتولن
من یک بار عمل کردم دوبار برگشت نمیدونم چیکار کنم خیلی اذیت میکنه دنبال یه دکتر خوبم تو رشت که
- ???
سلام عرض ادب و خسته نباشید خانوم دکتر من پرولاکتین ۲۸ دارم ادنوم کوچک و بدون ترشح هیپوفیز و اما هیپوفیز بزرگ و عملکرد خوبی داره و مشکلی نداره خداروشکر دوتا فولیکول۱۲ دارم، میخاستم بدونم با این مشکلات من میتونم باردارشم؟ چون هیپوفیز بزرگ بخاطر ادنوم خطرناک نیست؟ با تشکر از پاسخگویی
- لکه قهوه ای
سلام خانم دكتر عزيز شرمنده از سوال مكرر ولي از نگراني اون ترشح كه گفتم از بارتولن با درد خارج شد ديشب كاملا قطع شد و درد هم ندارم متوجه شدم كيسه آب نيست ولي مثل بعد عمل بارتلند كه يكم لك قهوه اي داشتم از ديشب كه اون چرك خالي شد يكم لك قهوه اي هست خيلي كم ولي بچه تكون ميخوره قلب هم دست ميذارم احساس ميكنم اين لك به خاطر اون فشار بارتلند درسته ؟لك خيلي كم قهوه اي از ديشب بعد از خارج شدن اون چرك بارتلن ممنونم ب
- دردوسوزش جای بخیه بعداز۱۲سال
باعرض سلام خدمت خانم دکتر من ۱۲سال پیش عمل سزارین انجام دادم الان به مدت یک هفته جای عمل بنده دارای سوزش ودرد داردچون آلرژی هم دارم موقع صبح که عطسه میزنم بشدت درد میگیردخواهشن یک راهنمای به من کنید متشکرم
- سلام خسته نباشید من ازتون پرسیدم بخاطر هورمون مردانه ک بالا هست ال دی و اسپرولاکتون خوردم چند مدته پرودم قبلش منظم بود و کیست نداشتم برای اینکه پایین بیارم هورمونم رو باید تا اخر عمر اسپرولاکتون بخورم ک باعث بهم ریختگی پریود میشع گفتید ال دی هم ک مجاز نیست بیشتر از ۵ سال من چه کار میتونم کنم ک همیشه هورمونم پایین باشع ؟


