Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دکت رزنان زایمان
سلام من ۴ اردیبهشت آخرین پریودم بوده و الان حامله هستم و ۲ ماهه اش عه و اینکه من کی باید برم سونگرافی ممنون میشم جواب بدین
- افتادگی رحم
سلام خسته نباشید ۴ ماهه ازدواج کردم قبل ازدواجم یه گوله گوشتی جلو دهانه رحمم وجود داشت الان اون گوله داره بزرگتر میشه ولی نه درد داره نه سوزش نه ترشح خاصی احساس میکنم بدنم داره بیرون میزنه میشه کمکم کنید من ۴ ماهه باردارم
- احتمال بارداری با پیشاب بدون دخول
سلام من یه هفته پیش با نامزدم رابطه داشتم بدون دخول و بدون استفاده از هر نوع قرص و وسیله پیشگیری و روز آخر پریودی هم بودم بعد اون سردرد خفیف و کمر درد دارم رنگم به کل پریده میترسم باردار باشم و این هم بگم هیچ مایع و اسپرمی داخل و اطراف واژن ریخته نشد و بلافاصله بعد از رابطه خودم رو شستم لطفا کمکم کنید میترسم حامله باشم
- تعیین جنسیت
براى تعيين جنسيت از چند ماه قبل بايد تحت نظر باشيم؟
- سوال
سلام من از ۱۰ تیرماه پروید شدم روز چهارم رفتم پیش دکتر زنان ببینم عفونت ندارم سونا واژینال کرد از همون روز خونریزی دارم روز ۲۴ تیر برام آمپول ۳ ماهه نوشت اونو زدم هیچ تغیری نکردم دوباره رفتم پیش دکتر زنان قرص ترنسید۲۵۰ با مفنامیک اسید با قرص Doxium برام نوشت ولی هنوز خونریزی دارم
- توده
سلام من تو جواب ازمایش سونگرافیم یه توده اکوژن ومختصر هتروژن به دیامتر۲۰mmدر قسمت تحتانی و ساب کپسولار لوب راست کبد رویت شده که میتونه مطرح کننده همانژیوم باشد این خطرناکه باید چیکار کنم من نمیدونم خطر ناکه یا نه ممنون میشم جوابمو بدین
- سرکلاژی
سلام سرکلاژشکمی ام،باردارم 20هفته ،از هفته 14اکثرا ترشحات ابکی دارم مثل اب روشنه ازچیه این ترشحاتم خیلی نگرانم راهنمایین کنین لطفا؟
- مصرف قرص( ال دی )
سلام خانم دکتر برای جلوگیری از بارداری چه راهکار هایی پیشنهاد میکنید
- کیست سینه
سلام خانم دكتر عزيزم وقت بخير من سونوگرافي سينه انجام دادم و مشخص شده كه كيست سينه سمت چپ دارم دكتر سونوگراف گفتن كيست سادست و نوشتن simple cyst با اندازه 7*8 mm. ميخوام بدونم خطرناكه يا نه؟داروي خاصي بايد مصرف كنم با توجه به اينكه مادرم هم سابقه كنسر پستان داشتن نزديك پريود درد و بزرگي سينه احساس ميكنم،ولي بعد از پريودم از بين ميره
- سواال
به دلیل تنبلی تخمدان پریود نشدم و روز سوم با مالش کلیتوریس شکم درد و درد تخمدان داشتم ایا خطرناک است؟
- با سلام حدود هفتاد روز هست که سزاربن سدم الاک پریود شدم قبل پریودی کار سنگین انجام دادم بعدش پریود شدم الان میزان خون ریزی نیبت به دوره های قبل قاعدگی زیاد تر است آبا احتمال باز شدن جای بخیه وجود دا د ؟ لخیه هام درد نمز کنخه فقط خونریزی زیاد هست در مقایسه با قبل
- سوال شخصی
سلام خسته نباشید قرص جایگزین قرص دزوسپتیو میخواستم اسمشو بگید
- درد استخوان واژن
سلام خانم دکتر خسته نباشید. من در هفته سی و دوم بارداری هستم. استخوان داخل واژن درد گرفته. نمیدونم دارم آدرس درد را درست میدم یا نه دقیقا. موقع راه رفتن دردش بیشتر میشه. طوری که باید خیلی اروم راه برم. به نظر شما علت این درد چیست من بارداری اولم هست و تجربه ای ندارم متشکرم
- زنانگی
سلام خانمم الان سه روزخون ریزی داره چیکارش کنم علت چیه درمانش چیه ممنون
- لکه بینی د خانم غیرباردار
سلام ،من اردیبهشت سرموعدم پریودشدم وس موعدم تموم شد ولی چندروز لکه بینی شدم وتاالان ادامه داره ،البته الان سه روز هست که دکتر بهم امپول استرادیول والرات دادن وزدم وقرص مجسترول 4هم دادن که سه شب تاالان خوردم ،لکه بینیم خیلی کمترشده ولی هنوز کامل قطع نشده مثلآ یبار یا دوبار درروز خیلی کم هست ،آیا باادامه دادن قرصا بطور کامل لکه بینیم قطع میشه
- تاخیر در پریودی بعد از مصرف قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من اسفند۳روز بعد از پریودم رابطه محافظت نشده داشتم روزبعد قرص اورژانسی ۷۵ مصرف کردم طبق دستور یک هفته بعد به مدت هفت روز خونریزی داشتم البته لخته خونی ازاون موقع پریود نشدم فقط ۲روز ۲۶و۲۷فروردین لکه بینی داشتم الان نگرانم که قرص تاثیری داشته یانه؟ بعدازگذشتن ۴۰روز هنوزم پریودنشدم امکان بارداری که وجود نداره؟؟ یکبارم ازبیبی چک استفاده کردم که منفی بود
- سزارین
سلام ببخشید خانم دکتر من یکبار سزارین داشتم البته اونموقع رشت نبودم،میخواستم بدونم برای زایمان دوم اگه تحت نظر شماباشم بیمه تکمیلی بیمارستان گلسار قبول میکنین؟اخه شنیدم قبول نمیکنین
- زنان وزایمان
با سلام یازده ساله ازدواج کردم متاسفانه هنوز باردار نشدم با توجه به سونو گرافی اخیر که انجام دادم فیبروم و تنبلی تخمدان دارم آیا میتونم بار دار بشم یان؟
- سلام خسته نباشی ببخشید من چند وقتی سوزش داشتم قرص سفالسکین خوردم الان ترشح قرمز از من می یاد
سلام خسته نباشید ببخشید من سوزش داشتم قرص سفالسکین خوردم الان چند روزی لکه خونی می بینم
- دکتر زنان
سلام لطفا جواب بدید
من ۱۹ سالمه رفتم سونوگرافی نوشته فولیکول های متعدد به قطر ۷ الی ۸ در پریفرال تخمدان دیده شد یعنی چ برای درمانش چیکار کنم


