Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نامنظم بودن پریودی
سلام من ۲۳ ساله و مجرد هستم پریود من همیشه نا منظم بود یا ۲ ماه یا ۳ ماه عقب می افتاد و زمانی که پریود میشدم درد شدیدی در زیر شکم و کمر داشتم و خون ریزی شدید هم داشتم تا اینکه ۴ سال پیش یه بار ۴ ماه پریود نشدم و به دکتر مراجعه کردم و دکتر برای من آمپول نوشت که هرماه میزدم تا پریود شم یه مدت آمپول زدم و قرص مصرف کردم وبعد مصرف قرص و آمپول قطع کردم خوب بودم و سر وقت پریود میشدم ولی الان ۴ ماهه دوباره پریود نمیشم ولی بعضی وقت ها فقط لکه قهوه ای میاد لطفا من رو راهنمایی کنید باید چیکار کنم ببخشید که طولانی شد
- قرص ضد بارداری
سلام وخسته نباشید ،خانم دکتر میخواستم بپرسم بچه 10ماهه شیر میدهم چه نوع قرص ضدبارداری وبه چه دستوری میتوانم استفاده کنم،؟وسوال بعدی اینکه آیا باوجود کم کاری تیرویید هم میتوانم قرص ضدبارداری مصرف کنم؟ممنون از لطف شما
- سوال مهم
سلام خانم دکتر عزیز من ۲۳ سالمه و چند سالی هست که واژنمو با آب داغ میشورم می خواستم بدونم آب داغ امکان داره به پرده بکارت آسیب بزنه ؟؟ خیلی استرس دارم ممنون
- ضد بارداری
بعد پنج روز نزدیکی ممکن است یا خیر
- ای وی اف
روز ششم انتقالمه ولی کمی روزهای اول گرم و سرد شدم وکمی درد در ناحیه رحم سینه ها کمی سفت شد الان نرمتره و کمی سنگین به نظرت منی هستم؟ یانه الکه هم نداشتم
- سقط جنین
سلام متن سونوگرافی بنده بعد از سقط نوشته که تصویرناحیه هایپوهترواکو به ابعاد۸×۱۶mm درناحیه فوندوس وباواسکولاریته کمتر از میومتر مجاور مشهود هست که موجب محوشدگی لایه بازال خلف اندومترشده هست خیلی نگرانم کرده میشه لطفا یه توضیح بدید
- عفونت واژن
سلام تشکرفراوان از وقتی که میگذارید، من یکبار از شما در مورد عفونت سوال کردم که چند وقتی ست با عفونت و قارچ درگیرم وشما گفتید که از پزشکم درمان یکساله بخوام، من از دکتر درخواست کردم و ايشون قرص واژینال کلوتریمازول رو تجویز کردن که هر ماه یک عدد استفاده کنم تا شش ماه، نظر شما در مورد این درمان و داروچیست؟ سپاس
- نامنظم بودن و تداوم پریود با مصرف قرص
سلام.وقت بخیر دختری ۲۰ ساله و مجرد هستم.مدتی است با نامنظم بودن پریود مواجهم.پس از مراجعه به پزشک و سونوگرافی متوجه شدم تخمدانی پلی کیستیک هست.دکتر قرص ال دی.اسپرونولاکنون و سیبل تجویز کرده دو قرص اول رو طبق دستور پزشک مصرف کردم اما پریودم شروع شده و بطور مداوم پریود هستم .مشکل چیست
- بیماری زنان
من از ماه اوریل رو پروژسترون هستم ولی خونریزی مداوم و عمدتا شدید دارم. قرص دزوژسترول ١۵٠ میلیگرم میخوردم از ماه جون که به دلیل بی فایده لودن قطع کردم و موقتا نورتیسترون شروع کردم که فقط تا ده روز بخورم و نمیدونم بعد ده روز چه کار کنم. من در نوبت میومکتومی هستم ولی تا شش ماه ممکنه طول بکشه. دکتر عمومی هیچ درمانی به فکرش نمیرسه و متخصص زنان قابل دسترسی نیست متاسفانه تا روز عمل. لطفا راهنمایی کنید چه دارویی بهتر هست تو این شرایط؟ مرسی
- سقط
سلام خانوم دکترمن یه سقط ۱۲هفته باقرص سایتوتک داشتم الان یک ماهه که لکه بینی دارم این طبیعه یانه؟ممنون میشم جواب بدین
- داروی لوپرمر
سلام من حدود یک سال یا دو سال از امپول لوپرمر میگذره که مصرف کردم مرتب داخل بهت میرم خسته میشم زودی عصبی میشم و تا الان عادیه پریود نشوم؟
- تاخیر در پریودی؟
سلام خسته نباشید من ۸ ما قبل باید پریود میشدم ولی۲۲ بهمن ماه پریود شدم این ماه هم هنوز پریود نشدم سونو انجام دادم مشکلی نداشتم مجرد هستم (این چند ماه اخیر خیلی استرس داشتم )آیا امکان داره به خاطر این علت باشه ؟و اینکه باید چه روش هایی رو انجام داد تا پریود شوم بجز آمپول زدن
- سقط جنین
سلام بچمو ۴۷ روزه سقط کردم تا۴۰ روز لک و خونرویزی داشتم الان باز علائم پریودی دارم خسته شدم از خونریزی ضرر نداره قرص ال دی بخورم چون سقط داشتم ضرر نداره؟؟
- پاپ اسمیر
سلام. خسته نباشید خدا قوت. عدرمیخوام من ۵۳ سالمه، حدود یک سال یا بیشتره که پریود تشدم، مدتیه ترشحات واژن دارم، زرد مایل به سبز به همراه بو. و بی اختیاری ادرار
در ازمایش پاپ اسمیر زده atrophy و reactive cellular changes associated with inflamation. همچنین serve و p2 رو هم علامت زده. خطرناکه؟ متشکرم - ساک حاملگب با واکنش دیسدوایی یعنی چه
د
- مصرف هم زمان ال دی و کلسیم
سلام خانم دکتر دکتر برای کمبود کلسیم قرص کلسیم-د رو برای 2 ماه هر شب 1 عدد تجویز تجویز کردن الان می خواستم بدونم با توجه به اینکه کلسیم رو باید 1.5 تا 2 ساعت بعد از شام بخورم و قرص ال دی هم شب می خورم ، مصرف هم زمان این رو قرص مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- سلام خانم دکتر ببخشید من چهار روز هست خیلی استخوان واژنم درد می کند بار دار نیستم اما افتادهگی دارم خیلی سخته برام خیلی درد دارد
پریود هستم و دکتر برای عفونت قرص کلیندامایسین تجویز کردن. میخاستم بپرسم استقاده کنم یا نه!؟ و پماد واژن هم همینطور
- عمومی
ابله مرغان چند روز پریودی رو عقب میندازه؟
- نامنظم بودن پریود
سلام من کیست تخمدان داشتم و دکتر رام قرص سیبل رو به همراه اسپیرونولاکتون تجویز کردن تا یک سال مصرف کردم و سونوگرافی دادم کیست هام از بین رفته بود ولی بعد دوماه دوباره پریودم نامنظم شده علتیش چیه؟ دوباره باید قرص سیبل و اسپیرونولاکتون رو مصرف کنم؟
- خود ارضایی
سلام من دختری ۱۸ ساله هستم خودارضایی میکردم با بالش کامل شلوار داشتم و یه لکه خون کوچیک مشاهده کردم پرده بکارتم پاره شده؟؟ ممنون میشم جواب بدیدد


