Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام اندازه سایز بزرگتر از معمول رحم او سونو گرافی ایا نگران کننده است
- با فولیکول۱۲ میشه باردار شد
- کیست تخمدان
سلام من اسفند ماه رفتم سونو کیست اکوفری ۳۰ میلی متری در تخمدان راست رویت شد دیگه اصلا سونو نرفتم ممکنه بدون دارو دفع شده باشه؟ با وجود این کیست میشه باردار شد؟ مانع بارداری نمیشه؟
- قاعدگی
سلام من الان سه روزه عادت ماهانه هستم تقریبا بدون خونریزی فقط لخته های قهوه ای رنگ میبینم که اونم در حد خیلی کم هستش و اینکه قبل از اینم این شرایط برام پیش اومده که کل هفت روز رو لکه و لخته های قهوه ای بوده به جای خونریزی
- قرص سی لاکس در زایمان سزارین
سلام زایمانم سزارین انجام شده والان دو روز گذشته ولی مدفوع ندارم می تونم از قرص سی لاکس استفاده کنم؟
- کیست سرجنین
تو بیست هفته یه کیست 6میلی تو سر پسرم بود که تو بیستو چهارهفته برطرف شده بود ایا بعداز تولد دوباره برمیگرده وممکنه پسرم عقب مونده به دنیا بیادبقیه ازمایشاتم سالمه چون برادر زادم مشکل مغزی داره میترسم
- سلام خسته نباشیدمن الان هشت روزهست پریودیم تمام شده وقرص پروژوسترون استفاده کردم بازم پریودشدم علتش چیه میتونه باشه
- خیلی مهم*
سلام من یک مدت طولانی درگیر زگیل تناسلی هستم و با همسرمم رابطه داشتم و من الان شروع به درمان کردم ولی خب همسرم هیچ علائمی نداره الان همسرم باید چه کاری انجام بده تا هم خودش مطمئن بشه و هم بعد درمان خدایی نکرده مجدد من درگیر نشم
- عفونت واژن
سلام وقت بخير در ناحيه واژن احساس سوزش دارم ميتونم براي رفعش از پماد كلوتريمازول استفاده كنم؟
- عفونت پنهان
سلام خانوم دکتر عفونت پنهان در بارداری با چ ازمایشی مشخص می شود هر چند وقت باید ازمایش انجام داد؟
- سلام ببخشید من ۱۶سالمه ولی سینه هام رشد نمیکنه کوچیکه باید چیکار کنم
- ۴۴سالمه قبل ازعید باردارشدم ولی قلب بچه تشکیل نشد
سلام من ۴۴سالمه باردارشدن ولی گفتن قلب بچه تشکیل نشده باید سقط بشه خیلی کارها کردم تابچه سقط بشه سونو دادم گفتن سقط شده ولی الان سه ماه از سقط میگذره ولی همچنان خونریزی ولک بینی دارم هیچ نزدیکی هم نداشتم برای باردارشدن دوباره کی وچه کارهایی باید انجام بدم؟
- قرص مزالازین و بارداری
با سلام . من بیماری روده ای کرون دارم و قرص مزالازین روزانه ۴ عدد مصرف میکنم . دو هفته از زمان پریودی من گذشته که امروز با تست متوجه شدم باردارم . خیلی نگرانم چون اصلا قصد بارداری با این شرایط رو نداشتم . لطفا راهنماییم کنید.
- تشخیص سلامت بکارت
سلام دکتر من ۱۸ سال سن دارم و حدود ۴ سال پیش خودارضایی با انگشت داشتم ...نمیدونستم بکارت چیه اون موقع ایا امکان اسیب دیدگی وجود داره ؟ و اینکه میشع من عکسمو بفرستم شما تشخیص بدین چون شرایط رفتن به دکتر زنان رو ندارم لطفا کمکم کنید خیلی استرس دارم
- سزارین
سلام خانم دکترمن مردادسال۹۹سزارین شدم و آذر همون سال دوباره باردارشدم.بچه دومم۱۷شهریو۱۴۰۰بدنیا اومد الا حدودا ۱۱ماهه.الان چند روزه بخیه هام خصوصا سمت چپم خیلی درد داره.چیکار باید بکنم
- کیست
سلام خانوم دکتر.. شما برای دوماه دیگه برام سونو وازینال نوشتین.. به علت داشتن کیست اندومتریوز ... میخواستم بیام مطب انجام بدم.. ایا برام انجام میدین یا نه...
- ترشحات
سلام ترشحات سفید رنگ معمولی دارم .حول و حوش تخمک گذاری هستم..این ترشحات قبل از ازاد شدن تخمک هستن؟یا مشخص نیست درحین یابعدش هست؟
- میخوام بدونم حامله هستم یا نه؟
نتیجه سونوگرافی من رحم با ابعاد 35*75 است و اکومیومتر طبیعی است،اندومتر لاین با ضخامت 7 میلیمتر است،الان 25 روزه پریود نشدم...نتیجه چیست؟
- باداری وکیست سینه
سلام من ماه ششم بارداری هستم سینه های من قبل از بارداری دچار کیست و توده بود که بد خیم نبود و همیشه دست که میگزاشتمترشح سفید یا زرد داشتند الانم همینطوره.من خیلی نگرانم نمی دانم چیزی که الان هست شیر یا عفونتها وبعد که بچه بدنیا میاد آبا باید بدم یا نه ؟؟آیا آزمایشی هست که متوجه بشم شیر هست یا چیز دیگه؟؟
- قرص گین اپ
این قرصا برا زن باردار ضرر میرسونه [قرص گین اپ]


