Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام من قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنم این ماه بخاطر عفونت قرص ایتراژین ۱۰۰ هم باهاش خوردم، و سه روز مانده بود سیپروترون تموم بشه لکه بینی پیدا کردم و لکه بینی ادامه پیدا کرده و یک هفته از آخرین قرص گذشته پریود نشدم،دلیل چیه؟ ممکنه بخاطر مصرف همزمان این دو باشه؟
- پریودی
من زمان پریودیم فقط دوروم لک قهوه ای خیلی کم دیدم دیگه تموم شد علت چیست
- فیبرویید
با سلام من یک فیبرویید سال سرویس قدامی به اندازه ۱.۴ سانتی متر دارم میخواستم برای بارداری اقدام کنم سن هم ۳۸ است ممنون میشم بفرمایید راه های درمان چه هست و آیا میتونم با این شرایط باردار شوم؟؟
- ناتوانی جنسی مرد
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر یک سال و اندی هست که ازدواج کردم همسرم مشکل جنسی دارد توانایی نزدیکی کردن را ندارد و از طرفی خجالت میکشه دکتر هم نمیره و زندگیمون داره دچار بحران میشه راه حلی برای بچه دار شدن وجود داره شمارا به خدا راهنماییم کنید
- علتخارش بخیه
سلام وقت بخیر دکتر من دوسال کامل هست و سزارین کردم دقیقا چندروزهستجایبخیمشدید میخاره
- آی وی اف
سلام،من 17 ساله نازایی بدون علت دارم،هشت سال پیش اولین آی وی اف رو انجام دادم سه قولو باردار شدم با یک قل هیدروپس اما هفته ۲۱ زایمان زودرس کردم سال بعدش انتقال جنین فریز داشتم باردار شدم و هفته ۱۹ زایمان زودرس داشتم، امسال هم آی وی اف انجام دادم با دوبار انتقال نا موفق ، دکترم میخوان قبل از انتقال سوم سیستم ایمنی مو ضعیف کنن، به نظرشما این کار چقدر میتونه موثر باشه؟
- سلام من ۲۳ ساله و نزدیک چهار ساله ق ص ال دی میخورم ولی الان میخام قرص رو قطع کنم چند روز نخوردم و الان خونریزی دارم باید چیکار کنم.؟
سلام من ۲۳ ساله و نزدیک چهار ساله ق ص ال دی میخورم ولی الان میخام قرص رو قطع کنم چند روز نخوردم و الان خونریزی دارم باید چیکار کنم.؟
- یائسگی
سلام خانمی ۴۹ ساله هستم ۵ سال پیش امپول دکا پپتیل زدم خون ریزی ام قطع شد و یائسه شدم ولی گاهی اوقات درد هایه شدید قائدگی دارم علت چیست ؟؟؟؟
- سلام خسته نباشید تنگ کردن واژن چقد هزینه داره
- .بارداری
با سلام وخسته نباشید,خانم دکتر سونوی ۱۹هفته را دادم,فاصله بین انتهای تحتانی جفت از دهانه سرویکس ۲۲میلیمتر می باشد,میخواستم بدونم خطرناک هستش ؟چیکار بکنم.ممنون
- باردارم یا خیر
خانوم دکتر من اطرافه نافم نبض میزنه ، حالت تهوع و دلدرد خیلی بد دارم، سردرد دارم و خیلی خسته ام ،. پایینه معدم درد میکنه ، فردا هم مهلت پریودمه یکشنبه هم نزدیکی داشتم با جلوگیری اما فک کنم یکم مایع ب داخل واژن ریخته(دختر هستم) ایا باردارم؟
- بیماری داخلی
سلام خسته نباشید پریود نمیشودم رفتم آزمایش دادم بار دار نبودم رفتم دکتر کیست داشتم دکتر بهم قرص مدروفم داد که پریود بشم شبی دوتا میخوردم بعد لکه ایی شدم تا سه روز بعد از سه روز خونریزیم شروع شد تا 8روز از روز 5پریودم بهم گفته بود قرص ال دی بخورم الان 16روز ولی بازم خون ریزی و لکه ایی میشم یه روز پاک میشه دوباره لکی ایی میشم
- توده هایپواکو
سلام و عرض ادب و احترام و خسته نباشید خدمت شما.همسرمن خانمی 39ساله میباشد که با علایم قرمزی و گرمی پستان راست ازدو هفته قبل شروع شده و با انجام سونوگرافی و ماموگرافی تصویر توده هایپواکو به ابعاد/22×14و9,×7,5وهمچنین توده دیگه ای به ابعاد 13×11mmدیده شده است ایا خطرناک و بدخیم میباشد
- میوم 11سانتی ساب سروز
سلام من باردارم وی میوم ساب سروز 11سانتی دژنره کلسیفیه دارم والان 19هفته دارم و خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سوال من پایین همین سوال یه چیزیو فراموش کردم بگم، تورخدا زود جواب بدین
مغزم خالی و بی حس، وقتی میخوام بخوابم انگار میخوام بمیرم نمیتونم بفهمم یه جوری شدم. اون لحظه واقعا رفتم تو حس و مغزم و سرم خالی شد و یه حالتی شد و الان که اینطور گنگ و خالی مغزم میترسم حتی میترسم بخوابم ایا طبیعی یا نه
- قاعدگی
سلام من يک بچه پنج ساله دارم بعد از ب دنيا اومدنش تا يک سال و نيم ماهانه نشدم بعد از اون هم قاعدگي معمولي داشتم يعني درد و خونريزي طبيعي بود اما نزديک ب دوسال ميشه ک قاعدگي منظم اما خيلي دردناک و سنگين ب طوري قادر ب انجام کارهاي روزمره نيستم علاوه بر اون هم تب لرز درد در همه اعضا بدن حالت تهوع و گاهي استفراغ هم دارم خونريزي سه روز اول زياد اما از روز چهارم تا هفتم خيلي کم ميشه چند ماهي هم هست ک درد در مقعد دارم اين درد فقط دوران قاعدگي وبعد از پايان دوره تا يکي دوروز بعد هست اين بين درد شديد کمر شکم زير شکم و بگن و پاهام دارم دفع مدفوع برام خيلي دردناک و غير قابل تحمل ميشه.
- جوش صورت
سلام خسته نباشید ازتون پرسیدم که منوبرای جوش های زیر گردنم ۳سال اسپیرولاکتون استفاده کردم ممکنه ک در بیارم دوباره جوش گفتید بله ؟ ازتون یه خاهش دارم یعتی هیچ دارویی برای جوش های هورمونی وجود نداره ک جوش رو خوب کنه بدون اینه جوش صورت بگرده؟باید همیشع تا اخر عمر قرص بخورم ؟من ۱۹ سالمه کیست ندارم آندروژن بالا دارم خوردن این قرص تا اخر عمر نازایی نمیاره ؟ مشگلی برام اینجا نمیکنه ؟
- مایع خفیف داخل آندومتر درآندومتر باضخامت ۴میلیمتر خطرناک میشود
مایع خفیف در داخل آندومتر با. ضخامت آندومتر ۴ میلیمتر می تواند خطرناک باشد
- سزارین پنجم
سلام من 35 سالم سزارین چهارم دو سال پیش بوده چسپندگی یا مشکل دیگری نداشتم چند سال دیگه میتونم حامله بشم؟
- بارداری با درد پریودی
سلام خسته نباشيد من ٢٠ هفته و ٤ روز هستم و بارداري دومم هست چند روز درد پريودي خفيف دارم و سونو هم انجام دادم جفت با گريد ١ هست بنظرتون از يوترجستان 200 استفاده كنم ؟


