Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من یه بارداری پوچ داشتم و کرتاژ شدم بارداری دومم در ۲۱هفتگی زایمان زودرس شد مجبور شدن سزارین کنن.بارداری سومم باز ۲۰هفتگی زایمان زودرس شد ولی طبیعی دفع کردم.الان من چون ۱سال پیش سزارین شدم ایا میتونم سرکلاژ شکمی با لاپرو سکپی انجام بدم
- سلام من سه ماهه سزارین کردم حالا چند روزیه ترشحات بدبویی دارم و هنگام نزدیکی خیلی درددارم. باید چکار کنم دکتر؟؟
- اثرات استفاده از قرص اورژانسی
- قرص دوفامد
سلام وقتتون بخیر من انتقال جنین داشتم قرص دوفامد داشتم فراموش کردم ۳ روز اول بعد از انتقال بخورم از دوز ۴ شروع کردم به خوردن الان اینکه فراموش کردم این قرص رو بخورم چقدر روی انتقالم تاثیر داره؟
- گارداسیل
سلام دکتر.من الان پریودم مشکلی نیست واکسن گارداسیل بزنم؟
- نازایی؟
سلام خسته نباشید ۲۵ سالمه آزمایش هورمونی دادمDHTمقدارش۶۰۲ بود موهای زائد صورت دارم وریزش مو پریودم منظمه کیست همندارم سایز تخمدان وفولیکول هم نرماله توسونو هام اقدام برای بارداری هستم ،چقدرطول میکشه درمانم وچجوریه طول میکشه خطرناکه؟
- آمپول انفولانزا
برای سرما خوردگی میتونم دارو مصرف کنم؟
- شک به بارداری
پیرو سوال قبلی میخواستم بگم سیکل های قاعدگی قبل از سقط ۲۸ روزه بوده والان که ۲۰ اردیبهشت هست زیر دلم درد میکنه کم وحالت قاعدگی رو دارم ممنون
- خونریزی در روز تخمک گذاری
سلام خانم دکتر من دقیقا شب روز تخمک گذاری نزدیکی داشتم ولی فردا صبحش خونریزی خیلی شدید مثل روز اول پریود به مدت دو روز داشتم میخواستم بدونم این ماه امکان بارداری هست ؟
- مصرف استرادیول والرات
سلام من از قرص استرادیول استفاده کردم برای ای وی اف الان پرو ییدم خیلی کمه وبه مدت هفت روز ادامه داشت ولی خیلی به مقدار کم ایا به خاطر قرص یا احتمال هست که من باردار باشم جون دو دوره این دارو را استفاده کردم و این دارو رو الان قطع کردن میشه لطفا بگید بخاطر چی هست ممنونم
- مصرف قرص اورژانسی
روز جمعه نزدیکی داشتم اون وقت کاندوم پاره شد ومنی داخل واژنم ریخت بعداز سه ساعت قرص اورژانسی 1.5خوردم اون وقت نمیدونم روزتخمک گذاری بوده یانه احتمال بارداری چجوریه خیلی استرس دارم
- مصرف قرص سیبل
با سلام من قرص سیبل مصرف کردم این ماه ولی فکر میکردم اگر ردیف اخر را نخوردم مشکلی نداره ولی الان بعد از ۵ روز ک قرص سفید را نخوردم و پریود نشدم متوجه شدم باید میخوردم ک پریود میشدم الان باید چکار کنم
- شکم
سلام خانم دکتر دختری مجردهستم من از اول عادت داشتم که شکمم رو بکشم تو یعنی شکمم رو منقبض کنم میخواستم ازتون بپرسم اینکار مشکلی برام ایجاد نمیکنه؟یهنی روی عملکرد تخمدانهام اثری نداره؟ممنون
- مشاوره تعیین جنسیت
با سلام .آیا برای تعیین جنسیت مشاوره انجام میدهید ؟؟و احتمال موفقیت چقدر میباشد؟
- بیماری زنان
سلام من در پریودی خونریزی شدید داشتم که در سونوگرافی در حفره آندومتر جسم آکوژتیک دیده شده که شامل خون و هماتوم و بیش از حد است(طبق گزارش سونوگرافی) آیا نیاز به کورتاژ تشخیصی دارم یا خیر؟
- نشتی کیسه آب
سلام هفته ۱۳ بارداری هستم ولی گاها احساس نم و خیسی دارم البته اصلا به لباس زیرم نمیرسه اما با دستمال توالت که چک میکنم بدون رنگ و شفاف هست آیا احتما دارد که کیسه آبم نشتی داشته باشد؟؟؟ و اگر چنین مسئله ای باشد نباید در سنو ان تی مشخص باشد ؟؟چون وقتی سنو انجام دادم دکتر سنوگرافی چیزی نگفتن فعلا هم به متخصص زنان دسترسی ندارم متاسفانه
- سقط
سلام آقای دکترمن مادریه دختر۱۶ساله هستم دخترم موردتجاوزازعقب قرارگرفت بردمش دکترگفتن پرده سالمه چهارتاآمپول پرژسترون براش زدولی بعدش متوجه شدم بادجودپرده بارداره وکیسه تشکیل شده الان قرص سایتوتک میخوام بهش بدم باوجودامپول پرژسترون سقط انجام میشه؟چندروزم هست خونریزی ودردزیرشکم داره توروخداجوابم بدیددارم ازاسترس میمیرم.
- درمان پلیپ
- توده اکوژن در سنوگرافی
سلام لطفا خیلی سریع پاسخ بدید در سنو گرافی که از رحم انجام دادم نوشته 2_3اکوژن کوچک در میومتر در زیر آندو متر مشاهده میگردد بعد توی پرانتز نوشته یه (آکسیفیکاسیون)؟ علامت سوال گذاشته منظور چیه لطفا توضیح بدید ممنون میشم
- شیردهی
سلام خانوم دکتر. من بیمار شما هستم پیش شما زایمان طبیعی انجام دادم. الا یمدته سینم ک سفت میشه دقت کردم لرز میکنم بعد خوب شد سینم منم فرداش خوب شدم الان اون یکی سینم اونطور شده و من دوباره حالم بدشده. من یمدته مریض هستم سرفه و کمی گلو درد داشتم چنبار دکتر رفتم بهتر شدم ولی کامل خوب نشدم. نمیدونم چیکار کنم این قضیه سینم خطرناک نیست؟


