Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان و قرص لتروفم
من کیست تخمدان دارم و۱۳ میلی است دکتر گفته سه روز اول قاعدگی قرص لتروفم مصرف کن تا کیست از بین بره درضمن هرچه میکنم باردار نمیشم دقیق روز تخمک گذاری چه روزیه؟ نظر تو در این باره چیست؟
- مایعات چسبنده واژن
باسلام چندروزی است مقداری مایع چسبنده سفیدوتقریباشیری رنگ که چسبنده وکمی لعزنده است ازواژنم خارج میشودعلت ان چیست ایاچیزنگران کننده ای است؟ ایاممکن است باردارباشم؟
- سلام هفته بیست سوم بارداری رفتم سونو سونو گفته جنین اکوژن روده داره الان من باید چیکار کنم
- سلام موقع پریودی در معقدم درد زیادی دارم انگار کل محتویات شکمم میزنه بیرون درد رحم هم دارم حتی قبل از مدفوع چیزی زرد رنک یا سفید ازم میاد همراه با درد
- قرص کلومیفن کی باید اقدام به بارداری کرد بعد از پاکی
من قرص کلومیفن می خورم کی باید بعد از پاکی اقدام به بارداری کنم
- پولیپ وبارداری
باسلام وخسته نباشیدخانوم دکترمن سال پیش یه سقط داشتم که اول سالم بودبعددوماه قلبش ازکارافتادتحت نظرسقط کردم الان قصدبارداری دارم دوماه پیش سونودادم یه پولیپ کوچیک زیریک سانت دارم دوماه۸۰ عدد دوفاستون مصرف کردم مجددسونودادم پولیپ ازبین نرفته بود بیشترروزای این دوماه رولکه دیدم بخاطردوفاستون.دکترگفت چون لکه میبینی بایدکورتاژبشی ولی من فقط این دوماه رولکه دیدم فکرکنم عوارض قرصه.خانوم دکترعزیزنظرشماچیه کورتاژکنم یا اقدام کنم برای بارداری ؟ پولیپ باعث سقط نمیشه ؟ دکتربهم کلومیفن هم داد آیالازمه مگه این داروبرای نازایی نیست توروخدا راهنماییمکنید من شهرستانم چه کاری درسته تشکر
- کیست
ایجاد کیست در محل برش سزارین ، آیا با دارو درمان میشود یا نیاز به جراحی دارد ؟ با وجود این کیست میتوان بارداری بدون مشکل داشت ؟
- آیا برای فرزند چهارم زایمان طبیعی طول میکشه
آیا
- مایع اکوفری در لومن سرویکس
سلام، من تو ۱۸ هفتگی سونوی آنومالی انجام دادم در یک قسمت نوشته مایع اکوفری به قطر ۴ م م در لومن سرویکس دیده شد؟ یعنی چی؟ عفونته یا خونریزی ؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من آزمایش خون دادم باردارم شاید توی هفته سوم بارداری باشم اما امروز شکم درد وکمر درد ولکه بینی دارم باید چکار کنم
- جراحی
سلام خانم دکتر من یکسال پیش پیش شما بخاطر فیبرم رحم برداشتم همیشه احساس میکنم سمت راست یه چیزی سنگینی میکنه علتش بخاطر چی هست؟از وقتی جراحی انجام دادم تا الان همین حس دارم هنوز خوب نشده، ممنون میشم راهنمایی کنید باید چیکار کنم.
- عفونتبتکتریای
من عفونت باکتریای داشتم سه شب پماددالاواگ استفاده کردم بعدپریودشدم تموم شدبازدوباره درمان ادامه دادم پمادتموم شده وولی خارج ازبدنم سوزش خارش دارم واسه چیه اثرات کرم هستش
- جنین اهدایی
سلام خسته نباشید من خودم ازنظرباروری هیچ مشکلی ندارم ولی شوهرم اسپرمش صفره گفتن بایدجنین اهدایی بگیریم ومن خیلی میترسم میشه مراحلش رابرام توضیح بدین چون گفتن بعدازگرفتن رای دادگاه روزاول پریودیم برم میخواستم ببینم روزاول پریودی انتقال انجام میشه ممنون میشم اگه جوابموبدین... وتوی مراحلش حتمابایدعکس رنگی بگیرم
- درد در هنگام مدفوع
در زمان پریودی هنگام دفع مدفوع خیلی درد دارم دلیلش چیست؟
- بارداری
سلام و وقت بخیر من ۱۴ روز پیش iui شدم ، پزشکم برای من سی تا قرص دوفامد ۱۰ تجویز کردن که هر ۱۲ ساعت یکی بخورم ، همیشه پریود هام منظم بوده وتا به حال تجربه ی عقب انداختن پریود رونداشتم . این ماه سه روز عقب انداختم و بعد از سه روز دچار لکه بینی قهوه ای شدم ، آیا عوارض قرص و نشانه ی پریود هست ؟ باید قرص روقطع کنم ؟
- جراحی
سلام وقت بخير پارسال لاپارسكوپي كردين آندومتريوز باعث چسبندگي روده و تخمدان شده بود ال دي تجويز كردين الان چن هفتس دوباره درد لگن و كمر دارم سونو دادم فيبروم ندارم،بخاطر آندومتريوز درد لگنم؟
- عمومی
باسلام من برای اینکه پریود نشم قرص الدی انداختم از ترس درد وشروع پریودی الان چندروزم هست ازروش گذشته نمیدونم چرا درد پریودی رو دارم ولی خونریزی ندارم فقط لک دیدم چیکارکنم چه دارویی استفاده کنم کلا بره هم درد پریودیم هم لکه بینی باتشکر از شما
- پرده
سلام خسته نباشید ببخشید من الان ی هفته ای عروسی کردم ولی درشب اول عروسیم وقتی آلت تناسلی همسرم به داخل واژنم رفت ولی اصلا دردنداشت وخونی ازش نیامد به راحتی داخل رفت آیامن پرده نداشتم چون خون ریزی نداشتم آلت تناسلی همسرم به راحتی داخلش رفت تروخداکمکم کنید
- سلام برای زخم رحم از نزدیکی بایدازچه داروی استفاده کردممنون
- جواب پاتولوژی پلیپ رحم
Mac:Specimen received in formalin consists of multiple pieces of tissue with a soft consistency m 3.5*3*1Cm•RSS in••2••blocks• Dx:endometrial polyp biopsy:_proliferative endometrium


