Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش واژن عفونت قارچی
سلام خانم دکتر،اینجانب دارای 36 سال سن،متاهل و دارای 3 فرزند هستم. اوایل بهمن ماه 99 سقط جنین داشتم (جنین کمتر از 40 روز) بعد از آن هنگام ادرار درد داشتم،برای رفع درد یک ورق کپسول سفالکسین 500 مصرف کردم که با آن دردم کمتر شد ولی بعد از آن دچار خشکی واژن و سوزش داخل رحم شد،به دکتر زنان و زایمان مراجعه کردم که بعد از انجام آزمایش خون و ادرار و معاینه واژن پزشک گفت که دارای عفونت جزیی از نوع قارچ هستید و داروهای سیپروفلوکساسین 500 و فلوکونازل 150 و مترونیدازول برای من تجویز نمود ولی الان 8 روز هست که از داروها مصرف کرده ام هیچ تاثیری مثبت نداشته و حتی با مصرف آنها دچار خارش مقعد شده ام. لطفا راهنمایی کنید من چکار کنم، آیا مصرف داروها را ادامه بدم یا قطع کنم؟آیا دلیل خارش مقعد که پیدا کرده ام مصرف همین داروها می باشد؟ آیا برای بهبودی و رفع خشکی واژن و سوزش دارویی دیگر باید مصرف کنم ؟ سپاسگزارم
- بارداری و زنان
سلام خانم دکتر من ۲۰ هفتم طول سرویکسم ۲۷ بود جفتمم پایین دکتر گفته از وقت سرکلاژ گذشته من کمرم خیلی درد میکنه و زیر شکمم سفت میشه
- ۱۴
سلام من ص۴ سالمه الان حدود ۱۵ روزه پریودم و تا حالا هم اینقدر طولانی نشده یعنی تا ۳ روز فقط تول میکشید اا ۴ روز الان ۱۵ روزه که پریودم
- ایودی گذاری
بیماری دارم که برای ایودی گذاری نزدم امده ولی با وجود یک زایمان طبیعی دهانه رحم طوری بسته س که نمیشه تناکولوم.وارد کرد در صورتی که قبلا برای این خانم ایودی گذاشتم ولی در حال حاضر امکان پذیر نیست .علت چی میتونه باشه .
- عمومی
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲۰ سالمه هر وقت در توالت می شینم در انتهای واژن نزدیک مقعدم دو طرف انگاری یه ماهیچه ی دایره ای در دوطرف داژنم اینجاد میشه و وقتی بلند میشم از بین میره آیا این طبیعیه ؟ قبلا واژنم به این شکل نبود
- واژن
سلام خانم دکتر. میخواستم بدونم شما تزریق چربی به قسمت خارجی واژن رو هم انجام میدید؟ و اینکه هزینه اینکار چقدر میشه؟
- باز بودن واژن
ارادت و خسته نباشید، مدتی است نامزد کرده ام اما هنوز عقد نه، با خانومم رابطه جنسی منظم هفته ای سه بار یا حداقل دوبار دارم، بعضی اوقات واژن ایشون گشاد تر از حد معمول همیشه اش هست، ایا این نشان دهنده رابطه با فرد دیگری هم میتونه باشه؟ با توجه به اینکه من هنوز ازدواج نکردم با ایشون ممنون میشم صادقانه جواب بدین و محرمانه بین خودم میمونه که حداقل من تکلیف کارمو بدونم و ایشونو بیشتر حواسم بهش باشه..
- نزدیکی
سلام
ببخشید 48 سال دارم و در حدود دو سال است که اصلا ازنزدیکی لذت نمیبرم. چکارکنم؟ - سلام ،ایا جفت خلفی سمی سیرکولار راست خطرناک است
- مصرف آووبوست و اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر .ببخشید من یه ماه دکتر قرص آووبوست و متفورمین و مکمل بهم دادن باامپول تقویت تخمدان بعد یه ماه سنووعکس رنگی و آزمایش گفتن ک اقدام کنم برا بارداری .الان ک اقدام کردم ولی هنوز تاریخ پریودیم نشد ببینم بار دارم یا نه .همچنان باید قرص ها و مکمل ها رو هم بخورم یا نه ؟ ممنون
- قرص استرادیول وشیردهی
سلام سه ماهه زایمان کردم خونریزی تموم نمیشه سونو دادم دیواره رحمم ۲میل شده دکتر قرص استرادزول نوشته ولی چون شیر میدم میترسم واسه بچم ضرر داشته باشه میشه راهنماییم کنید
- عددبتا پاین بعد از ای وی اف
سلام خسته نباشید من دو هفته پیش آنتقال جنین داشتم و دو روز پیش رفتم آزمایش عدد بتا 12بود بعد 48 رفتم شد ٢ ميخاستم بدونم واسه چی اینجوری شده
- آیا وجود جسم خارجی در واژن باعث نامنظمی پریود میشه؟
با سلام ،مدتی هست شک دارم که اپلیکاتور داخل رحمم یا واژنم گیر کرده ،چند ماه پیش استفاده کردم دقیق یادم نمیاد البته نمیدونم قبل استفاده رفتم سونو واژینال یا بعد استفاده،میخوام بدونم ربطی به نامنظم شدن پریود داره؟
- مشکل شیردهی
سلام خانوم دکتر . من چهل روزه زایمان کردم و در حال شیردهی هستم . نوک سینه هام از روز اول زخم شدن. تا امروز خوب نشدن . درد شدید دارم در حدی که در اثر تماس با لباس موقع راه رفتن نمیتونم راه برم اونقدر که میسوزه سر سینه هام.وقتی شیر میدم از شدت درد گریه میکنم. نزدیک چهار پنج تا پماد شقاق شینه هم امتحان کردم ولی فرقی نمیکنه و خوب نمیشه. این زخم طولانی مدت خطرناکه ؟ چیکار کنم تا خوب بشن؟
- پیش از بارداری
سلام وقتتون بخیر ببخشید من تحت نطر دکتر متخصص هستم برام امپول سینال اف نوشتند ولی ب دلایلی نتونستم تزریق کنم الان امپول بخاطر جابجایی منزل ۶۰۷ساعت بیرون بوده بنطرتون امپول فاسد شده
- سلام بلخشید من سونو دادم در جوابش نوشته یک کیست ۳۵در ۱۵ همراه بادبری در تخمدان چپ دیده شدممنون اگه راهنمایی کنید من سنم ۴۴سال هست وازمایشرهورمونی هم دادم که خیلی نزدیک به یایسگی شدم ممنونم از راهنماییتون
سلام بلخشید من سونو دادم در جوابش نوشته یک کیست ۳۵در ۱۵ همراه بادبری در تخمدان چپ دیده شدممنون اگه راهنمایی کنید من سنم ۴۴سال هست وازمایشرهورمونی هم دادم که خیلی نزدیک به یایسگی شدم ممنونم از راهنماییتون
- پریود نشدم
سلام ۱۵ آبان که روز اول پریودم بود پریود نشدم و چند قطره خون قهوه ای اومد روز دومم همین طور یکشنبه ۱۸ آبان هنوز پریود نشدم علتش چیه؟
- سلام خانم دکترخاستم بپرسم آیاپودر گین اپ و قرص گین آپ روی کیست تخمدان هم تاثیری دارن من مصرف میکنم کیست هم دارم
- درد مقعد در دوران پریود
سلام و وقت بخیر خانم دکتر. من مشکل درد در مقعد زمان پریود دارم و هنگام دفع این درد خیلی بیشتر هست ولی در مواقع معمولی قابل تحمله خیلی شدید نیست. یکمم درد زیر شکم دارم که نمیدونم به خاطر پریود هست یا نه. توی گوگل سرچ کردم و در مورد اندومتریوز خوندم و نگران شدم برای همین رفتم دکتر سونویواژینال انجام دادم و دکتر گفت نه من چیزی از اندومتریوز در داخل واژن و لوله ها نمیبینم ولی بیرون رحم و نمیتونم تشخیص بدم و فکر نمیکنم مشکلی داشته باشی.و دو ماه به من داروهای ضد بارداری تجویز کردند . چون ایران نیستم الان نمیدونم باید چیکار کنم. ایا باز از دکترم بخوام بیشتر بررسی کنند ؟ ایشون گفتند میتونی ام ار ای هم انجام بدی ولی الان توصیه نمیکنم . ولی این درده نگرانم کرده. البته من عفونت ادراری گرفته بودم که دارم داروی انتی بایوتیک مصرف میکنم و خون در ادرارم وجود داشت. هفته پیش که تست دادم باکتری ها کم شده بود اما همچنان خون مشاهده میشد به علت پریودم دکتر گفتن نمیتونن مجددا تست بگیرند و دو هفته بعد مراجعه کنم. و دکتر گفتند اگر دو هفته بعد این مشکل حل نشده باشه باید دنبال چیزهای دیگه بگردیم.راستش اون خون در ادرار و این درد مقعد و اینا همه منو نگران کرده. به نظرتون چیکار کنم؟ خیلی ممنون میشم اگر کمک کنید. ممنون از وقتی که میگذارید.
- امپول سینال آف
سلام اگه امپول سینال رو با دوساعت تاخیر بزنیم مشکلی پیش میاد؟


