Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
با سلام و خسته نباشید من 43 سال دارم و در هفته پنجم بارداری هستم و ترشح بارداری ندارم ایا این در بارداری نشانه بدی است
- خارج رحم یا داخل رحم؟
سلام خانم دکتر عزیزم من سیکلم تو اقدام متغیر شد از ۲۷ تا ۳۰ روز ماه پیش ۳۰ روزه بود اخرین پریود ۲۳ ابان بود ۲۳ اذر بتا ۴۰۵۳ بود من ۳ روز قبل بی بی چکم مثبت شد من رتروفلکسم ۴ هفته و ۲ روز سونو شکمی دادم ساک دیده نشدگفت زود اومدی یه اکوفری داخل رحم بود ابعاد ۱.۸ میل با احتمال earlyGS مشکلی داره؟رحم هم زده تا حدی بزرگتر از نرمال لکه بینی ندارم فقط گاهی درد پریودی
- پرده بکارت
سلام وقت بخیر پرده بکارت حلقوی اگر آسیب ببیند ترمیم میشود؟
- بیبی چک مثبت بتا زیر۵
سلام من ۲۵سالمه ۶ اسفند اولین روز آخرین پریودم بود وبیستم همون ماه اقدام کردم برای بارداری،پریودام نامنظمه تا امروز(۱۹ فروردین)پریود نشدم بیبی چک مدیکور زدم مثبت شد اما آزمایش خون دادم بتام زیر ۵ بود،میشه راهنمایی کنید من باید چکار کنم بازم آزمایش بدم جای دیگه یا صبر کنم پریود بشم؟
- هایمن
سلام خانم دکتر خیلی نگران هستم خودارضایی به صورت فشار دادن پاها بهم باعث پارگی پرده میشه؟اخه حس فشار زیادی حس میشه خیلی نگرانم
- جواب سنوگرافی
سلام خانم دکتر ببخشید سنو گرفتم ۱۳ سیکلم،نوشته تخمدان ها حاوی فولیکول های ساب سانتی متر و بیشتر در موقعیت پریفرال میباشند و استرومای مرکزی نیز پرومیننت است ،یعنی چی بزرگترین فولیکول در تخمدان راست ۸ mmودر تخمدان چپ ۱۱mm است
- بارداری
سلام، ۹روز از موقع پریودم گذشته هنوز پریود نشدم چند روز قبل پریود، درد داشتم ولی بعد موقع پریود دردم قطع شد دیروز پیاده روی کردم امروز همش درد زیر شکم و احساس میکنم یه چیزی تو واژنم هستش،ممکنه حامله باشم؟احساس نفخ تو شکمو زیر شکم دارم
- داروی مشابه دزوسپتیو چیست
- اندومتر
با عرض سلام و خسته نباشید. مادرم 47 ساله هست و قرص بارداری استفاده نكرده است، ضخامت رحم یا همون اندومتر 19 بود و كورتاز درمانی شد، جواب پاتولوزی هم خوش خیم بود، و دكتر قرص دوفاستون برای 6 ماه نوشته. نگران هستم و چون مرد هستم نتونستم برم بیش متخصص زنان. ممنون میشم سریع جواب بدید منو از نگرانی دربیارید. آیا نیاز به آزمایشات دیگری هست؟ یا دكتری دیگر؟ ممنون میشم
- درد واژن و اکه بینی هفته ششم
سلام. من ۳۶ سالمه و هفته ششم بارداری هستم . IVF کردم. دیروز سونو شکمی از ساک گفت همه چی خوبه و دوقلو هستن.از دیشب درد شدید در واژن دارم و لکه بینی داشتم که بعدش قهوه ای شد ولی دوباره لکه بینی دارم. هپارین و asa رو قطع کردم(اخریش رو دیشب زدم) و امپول و شیاف پروژسترون میزنم. خیلی خیلی نگرانم. لطفا کمکم کنید. باید چیکار کنم. خیلی نگرانم
- فلوکلونازول۱۰۰
سلام من دوقلو باردارم وهفته ۲۳ هستم دکترم برای عفونتم قرص فلوکلونازول۱۰۰ هفته ای یک عدد واسم تجویز کرده ایا خطرناکه خوردنش؟
- سقط بارداری پوچ
ایا بقایای ۳سی سی نیاز به کورتاژداره
- لوپرومر 7.5
سلام من مشکل فیبروم رحمی دارم ودکتر برای کوچک شدن فیبروم یه امپول لوپرومر 7.5تجویز کرد چه مدت بعد ازاین امپول میتونم عمل فیبروم انجام بدم
- کیست تخمدان
سلام من ۳۹ ساله هستم دو فرزند دارم به دلیل درد پهلوی چپ سونوگرافی انجام دادم که نوشته بود کیست به ابعاد ۴۸*۲۸ حاوی سپتوم ظریف در تخمدان چپ میباشم،ممنون میشم راهنمایی کنین
- سلام ترشح نه سفت نه شل سفید ولی انگار یه کمش سبز خیلی روشن بود که کامل معلوم نبود زرد یا سبز خیلی کمرنگ و از بیرون یکم خارش که خیلی کم و از داخل واژن گوشه هاش گاهی خارش داره موقه ی ترشح با اینکه ترشح بدون بو و رنگ مثل آب و گاهی سفید و ژله ای کلا ترشحاتمخوبه ولی نمیدونم یعنی عفونت یا قارچ میشه راهنمایی کنید ممنون
- آیا باردارم؟؟
سلام من 11روزه آی یو آی کردم اوایل درد نداشتم ولی چهار روزه کمر درد و دل درد شدیدم تازکی پاهامم درد میکنه ایا من باردارم؟؟؟؟؟؟
- قرص ضدبارداری
با سلام بنده پریود شدم و از روز اول پریودی دروسبلا مصرف کردم و الان پریودم ب کل قط شده چیکارکنم😔
- سونوگرافی سه بعدی
سلا، میخواستم بدونم سونوگرافی سه بعدی در چه هفته ای انجام می گیرد؟
- عفونت در بارداری
سلام دکتر ببخشید طبق این سوالم میشه درمورد مصرف قرص سفکسیم راهنمایی بفرمایید: آزمایش خون دادم و میزان WBC:۱۲.۶۳هست و میزان RBC: ۴.۱۶هست و میزان HGBهم ۱۱.۷ هست و میزان MCHCهم ۳۱.۶ هست و در آزمایش ادرارم هم جلوی پروتئین نوشته Traceو جلوی Blood/Hgbهم نوشته Traceو جلوی Bacteriaهم نوشته Fewو جلوی crystal نوشته :ca-oxalate:few، در مقابل W.B.Cدر ادرار هم نوشته ۱۸-۱۶،من رفتم دکتر جواب آزمایش نگا کرد گفت عفونت ادراری هست و برام سفکسیم ۴۰۰ نوشت ۱۰ تا روزی ی دونه ، الان هفته۲۷ هستم حدودا میخواستم بدونم این قرص سفکسیم ۴۰۰ تو بارداری برای جنین ضرر نداره؟ چون نمیدونم دکترم یادش بود که باردارم یا نه ، در کل واسه زنان باردار در بارداری استفاده از سفکسیم ۴۰۰ به مدت ۱۰ روزی و روزی یک عدد مجاز است؟
- سرکلاژ دولایه
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ دولایه وپساری تاثیر ش بهتره یا سرکلاژ واژینال روتین آخه من به سرکلاژ واژینال جواب نگرفتم حالا دکترم میگه سرکلاژ دولایه وپساری آیا با این نوع جواب میگیرم یا بهتره شکمی انجام بدم


